Harry Potter nails

Som jag skrev tidigare idag så är det 2 år sedan jag såg den sista HP filmen på bio, så idag passade jag på att göra mina naglar lite extra fina. Jag använde mig av samma tatuerings metod som många gånger förr. 
Resultatet: 
Tumme: Luna // Pekfinger: Harry // Långfinger: Ginny // Ringfinger: Ron // Lillfinger: Hermione
Tumme: Dobby // Pekfinger: Voldemort // Långfinger: Snape // Ringfinger: Dumbledore // Lillfinger: McGonagall
 
Klicka här om ni vill se hur jag gör dessa naglar. 
Jasmine Lundvall:

Haha vad nice! :D

Svar: Hehe, tackar :D
Emelie Hedqvist

felicia:

Coolt :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

linnea:

coolt :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

my:

Coolt :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

AmandaB:

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

Svar: Jo tack, allt är bara bra. Själv då? :)
Emelie Hedqvist

Paulina:

Åh vad häftigt! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Malin Aurora:

Nejmen åhh<33

Svar: Tack! ;D
Emelie Hedqvist

Irini Vanessa Argiri:

coolt;)

- Kika gärna in i min blogg & lämna en kommentar! :)

Svar: Tack! Jag ska kika in ^^
Emelie Hedqvist

Milina:

Jäklar vad coolt!

Svar: Tack så mycket! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: