Pretty Little Liars nails

Aaah, det är den 9/1 och det finns ett nytt PLL avsnitt att titta på. 

Jag är så taggad. Så taggad att jag fixat PLL naglar, en karaktär på varje nagel. 

Det är exakt samma teknik som jag använde till Twilight designen, tatueringar som jag fixat och sen klistrat på naglarna. Mycket lättare nu andra gången, tack och lov. (: 

Resultatet: 

Tumme - Alison DiLaurentes                              Tumme - Garrett Reynolds 

Pekfingret - Aria Montgomery                            Pekfingret - Ezra Fitz 

Långfingret - Emily Fields                                  Långfingret - Paige McCullers

Ringfingret - Hanna Marin                                  Ringfingret - Caleb Rivers 

Lillfingret - Spencer Hastings                             Lillfingret - Toby Cavanaugh

Tuuli Elmgren:

Var gärna med i veckans blogg - superlätta regler!

http://londonryttaren.se/2013/january/veckans-blogg.html

Svar:
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra T:

eller hur!

MY HELT ENKELT:

sv; tack detsamma! :)

Annie :):

coola naglar! bloglovinbyte? :)

Svar: Tackar! :) Jag brukar inte använda mig av bloglovin så mycket, så tyvärr gör jag inte byten. Sorry.
Emelie Hedqvist

Ida:

SV: Tack :)

SofieE:

sv: Tack så mycket desamma! coola naglar, allt bra?

Svar: Tack själv! :) Allt är bara bra. Hur är det med dig?
Emelie Hedqvist

Liinn ♥:

Vad coolt! :D

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Fina! ^^

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

LINNEA:

sv; ja riktigt söt !! :) kram

Svar: Kram :)
Emelie Hedqvist

m o l z:

Asfint!
Hur är läget med dig? :)
Kram

Svar: Tackar! :)
Allt är bra med mig. Själv då, hur är läget med dig? Kram!
Emelie Hedqvist

Jouline♡:

Så fräckt!

Svar: Tackar, tackar :D
Emelie Hedqvist

Viktoria:

WOW! de var jätte coola :) du är riktigt duktig på det här med nageldesigner!

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Felicia:

Jättesnygga! :D Med tatueringar, menar du att du typ beställer dem från någon hemsida? =)

Och när jag ändå är igång, HUR gjorde du den "flätade" nageln i några inlägg ner? Du skrev att det var enkelt, så jag vill gärna veta hur man gör! :D

Svar: Tackar! Jag gjorde så att jag beställde tatueringspapper här - http://www.inkclub.com/Product.aspx?CtryNo=752&LangNo=46&ProdNo=PS4TAT Och istället för att sätta dom på kroppen satte jag dom på naglarna.
Här kan du se exakt hur man gör: http://www.youtube.com/watch?v=GnSaWoMFGhU


Till de flätade naglarna använde jag mig av denna mall: http://rejoicenailart.blogspot.se/2012/03/fishtail-braid-tutorial.html
Video som förklarar allt ännu bättre: http://www.youtube.com/watch?v=mcjTRm6gnt0

Hoppas att det var till någon hjälp (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: