Hunger games nails

I lördags firade hunger games filmen 1 år. Om ni känner mig rätt så kan ni lista ut att jag måste också fira, så en nageldesign är vad jag fixade ihop. 

Ännu en tatuerings design, man tycker att jag borde lärt mig hur allt funkar.. men nej. 

Av ett misstag kom det vatten på en nagel, och den dog lite. 

Resultatet: 

Tumme: Cato

Pekfingret: Katniss

Långfingret: Foxface (den nagel som blev förstörd)

Ringfingret: Peeta 

Lillfingret: Rue

Tumme: Gale

Pekfingret: Prim 

Långfingret: Cinna 

Ringfingret: Effie

Lillfingret: Haymitch

 

239 dagar kvar till catching fire!

Evah - En av Karlstads största bloggar:

Coola naglar. :)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Natalie Salazar:

balla

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

jennifer:

Sv: Ja dom är riktigt grymma! :) Wow coola naglar förresten! :D

Svar: Tackar, tackar :)
Emelie Hedqvist

Amanda:

Haha vad coolt :D

Svar: Hehe, tackar ^^
Emelie Hedqvist

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

- Tack så jättemycket:)

Tuffa naglar:)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra :

åh hunger games är så bra!

Svar: Jaa, eller hur! :)
Emelie Hedqvist

GeMina Arts:

coolt :)
sv: tusen tack!

Svar: Tack! ^^
Emelie Hedqvist

josefine:

haha shit va coolt!! :D:D

Svar: Tackar! ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: