TVD nails

Inför det nya The vampire diaries avsnittet fixade jag naglarna med några TVD tatueringar.  

Dom blev dock för mörka och kanske syns det inte så bra på bilden.. Men här är resultatet: 

 

Tummen: Jeremy Gilbert                                   Tummen: Tyler Lockwood 

Pekfingret: Stefan Salvatore                              Pekfingret: Caroline Forbes 

Långfingret: Elena Gilbert                                  Långfingret: Bonnie Bennet

Ringfingret: Damon Salvatore                            Ringfingret: Elijah Mikaelson

Lillfingret: Niklaus Mikaelson                               Lillfingret: Rebekah Mikaelson. 

Kajza ❤:

Så häftiga naglar!

Sv; tack så. Hemskt mycket! Va glad jag blir! Allt bra med dig? Kram

Svar: Tackar :D
Allt är bara bra med mig, själv då? Kram!
Emelie Hedqvist

angelica:

åh tack :)

felicia:

sv: taack detsamma :D snygga naglar!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emme:

Åh vad fina! Verkligen heelt underbara!:D Hur gjorde du så?:D

SV: Tack så mycket!:)

Svar: Tack så mycket! :) Istället för att förklara allt så kan jag tipsa om denna video: http://www.youtube.com/watch?v=GnSaWoMFGhU Det var där jag fick min inspiration. ^^
Tatueringspappret hittade jag här: http://www.inkclub.com/Product.aspx?CtryNo=752&LangNo=46&ProdNo=PS4TAT
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra T:

nice!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emelie :

Åh tack! Du med! :D

Kajsalisa Pohl:

Coolt!

sv: Tack så mycket! Är allt bra? :)

Svar: Tackar :)
Allt är bara bra med mig, själv då? Kram!
Emelie Hedqvist

Sophie:

Wow vad coola!
sv: tack :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Manjuli:

Hej,allt bra?:)

Svar: Hejsan, allt är bra med mig. Själv då? (:
Emelie Hedqvist

Linaღ:

sv; Japp :D

Filippa & Talia:

- tack,dsm!
görs? :)

Svar: Jag gör inget speciellt just nu. ^^ Själv?
Kram!
Emelie Hedqvist

Olivia:

- ja! :)

SNYGGT! :o

Svar: Taaack! (:
Emelie Hedqvist

Mimmi Eriksson As Milae:

sjukt coola naglar! :D
sv: taack detsamma!

Svar: Tackar, tackar :D
Emelie Hedqvist

∞Ellen:

Häftiga naglar! :D
sv: Verkligen! :3

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

HappyPandan:

Kolla gärna in min nya cover *impossible* skulle betyda enormt mycket kanske gilla till och med? Checka in videofyme och youtube så skulle de göra min dag !!!! kramisar <3

Svar: Jag ska ta mig en titt :)
Emelie Hedqvist

bananflugan ○:

fan vad häftiga naglar!

Svar: Tackar, tackar :D
Emelie Hedqvist

Lisa:

Nice nails!!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Annie Johansson - hoppryttare & fotograf:

- åh tack! haft en bra dag? :)

Svar: Jag hade en väldigt bra dag. Du då? (:
Emelie Hedqvist

Louise:

SV: Åh tack så mycket! :D
Är allt bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig. Själv då, är allt bra?
Kram!
Emelie Hedqvist

Linn:

- tack, din blogg med! :)

Svar: Tack själv :)
Emelie Hedqvist

Sanna:

Sv: Ja visst är han !! :D Kram!

Svar: :D :D
Emelie Hedqvist

Julia & Sofies:

sv; ja men eller hur? :) Jääättefina naglar verkligen och jättesöt blogg!

Svar: Tack söta du :)
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

snyggt!

sv; hihi ja det var det säkert :D allt bra med dig?
kram

Svar: Tackar :) Allt är bara bra med mig, själv då?
Kram!
Emelie Hedqvist

Sannie:

jo kan se.. nice :P

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Snyggt !

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

A:

sv: tack!

balla naglar :)

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Jennifer :

snyyyyyyyyyyyyyggt!

sv: tack:)
hur mårs det idag?:)

Svar: Taack :D
Jag mår bara bra, själv då? Kram!
Emelie Hedqvist

HappyPandan:

sv: åh tack , skit fina bilder :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

MATHILDA:

Super fin blogg! Kolla gärna in min nya vår-design! :D

Svar: Tackar! Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Jennifer :

jag mår fint:)

Svar: Va bra ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: