Tattoo nails

Okej, jag är lat - jag orkade inte ändra bilden.. Så jag kallar fortfarande detta för 3welie tipsar även om in blogg nu är ewelies

Min senaste nageldesign väckte många frågor över hur jag faktiskt fick till den där designen. Istället för att skriva likadana kommentarer till alla får ni detta inlägg :) 

 

1. För att göra den här designen behöver du ett speciellt papper. Tatueringspapper, jag fann mitt här

2. När du fått ditt papper i brevlådan kan du googla fram lite bilder på olika motiv. Tips: om du, precis som jag, vill ha bilder på personer - välj bilder med vit bakgrunt eller fixa dit en vit bakgrund! 

3. OBS: se till att din skrivare är en bläckstråleskrivare. 

4. Väl utskrivna är det bara att klippa ut bilderna och klistra på dom på naglarna. Tips: ha ett vitt lack som bas. 

5. Använd ett bra top coat efter det. 

Det dåliga med dessa tatueringar är att det tål vatten väldigt, väldigt dåligt. Det försvinner ganska lätt. 

 

Hoppas att det här inlägget hjälpte er lite, bara att fråga i kommentarerna om det är nå ni undrar. 

The vampire diaries, Twilight, pretty little liars och nu melfest. 

 

Vill ni ha en video tutorial, sök på typ cutepolish. :) 

Lisamarie:

sv: ja den var otroligt bra:)

Tova:

sv: ja det va riktigt gott. SJuuukt coola naglar! :O

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

alice:

Gud vad coola,undra om det finns med kameror på ;)

Svar: Tackar. Det tror jag nog :)
Emelie Hedqvist

mergimtare ♛:

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

Svar: Tack du :) Tyvärr brukar jag inte göra bloglovinbyten eftersom att jag knappt använder det..sorry
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

Sååååå snyggt :D Coolt att man kan välja själv liksom, och jag ser att du har mitt älsklingsmotiv där, Harry Potter-karaktärerna! WIHI!

sv: Tack så hemskt mycket :)

Svar: Tack så mycket :) Åh, HP<3 Längtar tills jag ska få chansen att göra dom naglarna.
Emelie Hedqvist

Emma:

Sv: Åh ja, Ulrik är sååå bra! <3

Svar: Ulrik är så bäst<3
Emelie Hedqvist

Thea:

Åh vad kul!
Jag har frågestund på min blogg nu och alla som frågar någonting får en länk...! :)

Svar: Tack för tipset, jag ska kika mig in på din blogg :)
Emelie Hedqvist

Karin:

Nice!

Taaack!! Vad snäll du e! :D

Kram

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

emma:

ååååh jag hade velat ha ian på mina naglar xD ^^
sv. ååh du måste säga vad du tyckte om boken sen! :D jag gillade den massor ^^

Svar: Ja, det är inte helt fel att ha han på naglarna ^^
Det ska jag helt klart säga. Har en känsla av att den är riktigt bra.
Emelie Hedqvist

Q:

roligt inlägg! :)

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

H A N N A ♥:

sv: Okej, jag hejade också på Anton och Ulrik! Men Robin, nejnejnej!!

Svar: Haha, okej ^^
Emelie Hedqvist

Malin:

Tycker din blogg är riktigt bra, intressanta inlägg! Riktigt fina naglar det där! :) gör du bloglovinbyten? Kram

Svar: Aw, tack så mycket ^^ Tyvärr brukar jag inte göra det eftersom att jag knappt använder bloglovin..
Emelie Hedqvist

mimmi:

Sv: Tack så mycket!
Riktigt häftiga naglar! :D

Svar: Tackar, tackar :)
Emelie Hedqvist

Moa:

Tack!
Riktigt coola naglar! :)
Allt bra förresten? :)

Svar: Tackar! :)
Jodå, allt är bara bra. Själv då, allt bra?
Emelie Hedqvist

Josefin:

Nu är Veckans blogg utvald. Kika in och se ifall det blev just du som vann. Om inte, anmäl dig igen!
KRAM

Jennelie :

sv: Ja de är den! :D

Natalie:

Ja visst var det! Gud ja vem gör inte det, haha! :)

elin stridh:

fan va smart :D

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra T:

- ja verkligen!

Raghda Harahsheh:

snyggt :D

Svar: Tackar! :)
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Riktigt kul att det går att göra så :)

Svar: Ja, eller hur :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

najs :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Jessan :):

Sv: haha ja GODIS in my <3 :D

vad händer idag då?:)

Svar: Idag blir det en snabbis på stan och en massa plugg ^^
Själv då, vad händer idag?
Emelie Hedqvist

felicia:

Veckans blogg är avslutad gå in och kolla om det blev du :) Om inte så kommer en ny chans att vara med under dagen!

Matilda:

Men hur coolt är inte detta! Haha ♥

Svar: Tack så mycket ♥
Emelie Hedqvist

Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 35åring:

Wow rikigt snyggt!! :)


Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Tjusigt :)
Kul grej om man vill göra något eget <3

Svar: Tackar. Ja, eller hur :D
Emelie Hedqvist

felicia:

svar: ja, super fina :)

Sanna:

Superfina de är :)
SVAR:
Tack, din blogg är superfin! :D
Här är det bra, sjd?

Svar: Tack söta du :)
Det är bara bra me mig med ^^
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Det tycker jag också. :) Hejade på Anton, men robin och ulrik var ju också bra.

Svar: Låter bra :D
Emelie Hedqvist

Bettish ♛:

Sv: Aa :D Allt bra?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Molly Bergström:

Jag gillade dom alla 3 faktiskt så det spelade inte så stor roll vem som skulle vinna. Yohio är grym också :D

Svar: Jag håller med ^^
Emelie Hedqvist

Jonna:

Coola naglar! Ha en fin söndag :)

Svar: Tackar! Desamma :)
Emelie Hedqvist

Carro - http://four.blogg.se/:

wow, vad coolt! Det måste jag testa!

Svar: Tack! Ja, det tycker jag, det kan bli riktigt fint :)
Emelie Hedqvist

amanda:

sv: Det var det verkligen :DD

benedit ♥:

fint :)

sv; tack så mycket du! :D

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Emilia:

Svar: tack så mycket! :) vad har du gjort idag då?

Svar: Idag har jag varit på stan, och nu är det plugg som gäller. Vad har du gjort idag? :)
Emelie Hedqvist

Sofia :

Snygga naglar :-D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

My:

Hej! Nu är Helgens blogg avslutad, gå in och kolla om det var du/ni som vann.
http://myheltenkelt.blogg.se/2013/march/helgens-blogg-ar-nu-avslutad-och.html#comment
Om det inte var du/ni, då får du/ni gärna vara med i nästa som börjar nästa helg!

felicia:

Snyggt :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

elin stridh:

ska genast kirra detta :D

Svar: Låter som en bra idé! :D
Emelie Hedqvist

elin stridh:

men hur "klistrar man på!

Svar: http://www.youtube.com/watch?v=GnSaWoMFGhU <-- vid ca 1min visar hon exakt hur man gör :)
Emelie Hedqvist

elin stridh:

tack"

Svar: Inga problem :)
Emelie Hedqvist

CASSANDRA:

åh vad coolt :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Emelie Jägerbert:

Älskar att läsa din blogg :)

Svar: Aw, tack så mycket :')
Emelie Hedqvist

ANNNAA:

Snygga naglar!!

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

JW Photography ♥:

häftigt :) det där visste jag faktiskt inte =) Men man lär sig något nytt varje dag!

Kram och ha en fortsatt trevlig dag.
// Jessica - jwphoto.blo.gg
p.s. min blogg är under renovering och ganska nystartad men ändå design o ett par inlägg, kika gärna och ge en kommentar om designen hitills! :) d.s.

Svar: Alltid kul att kunna lära något nå nytt ^^
Jag ska kika in på din blogg sen.
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

AWESOME!! Men om man har överlack, håller det inte bättre då? :)

Svar: Jodå, absolut, men då håller fortfarande ganska så dåligt.. tyvärr.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: