Senaste inköpen

Jag har ju en thing för böcker.. Jag har inte tid för böcker, men det är kul att köpa dom. Bygger ut min kollektion väldigt fint just nu könner jag, haha. Största drömmen är att ha ett helt bibliotek i mitt framtida hus, så man måste ju börja någonstans. Senaste inköpen är: 
The epic adventures of Lydia Bennet av Kate Rorick och Rachel Killey. Alltså aaaah så taggad jag var på denna bok! ÄLSKADE allt som handlade om Lizzie Bennet yt serien så självklart ska jag ha böckerna också. Lydia Bennet är ju för övrigt underbar! 
The girl on the train av Paula Hawkins. Blev intresserad utav denna bok då jag hörde lite om filmen, låter som en väldigt intressant läsning. Låter också som en typ av bok jag verkligen börjat uppskatta. Är liiite över alla tonårs-böcker. I am trying to grow up ;) 
The Martian av Andy Weir. Ytterligare en bok som fick min uppmärksamhet eftersom den är film. Matt Damon filmer är ju väldigt fina, så jag måste ju läsa boken innan jag blir besviken utav filmen! 
The picture of Dorian Gray av Oscar Wilde. Såg denna film för flera år sedan och jag gillade konceptet. Visste inte då att det fanns en bok, så var tvungen att beställa! Ska bli spännande att se om jag gillar den lika mycket som filmen. 
 
Ytterligare ett litet inköp är denna Zoella handkrämen. Har inte öppnat och luktat på den än. Har fortfarande kvar min gamla handkräm och jag använder alltid bara en åt gången. Men den lär lukta amazing! 
Kommentera inlägget här: