5 serier att ha feels till

Jag följer serier som jag egentligen inte tycker om nå mer, mest för att jag måste se hur saker slutar. Men jag ska inte föneka något, serierna lyckas fortfarande ge mig feels allt för ofta. 
 
1. Pretty little liars 
Bekräftade till 7 säsonger. Helt ärligt så tycker jag absolut inte om pll nå mer, det har blivit för utdraget och jag gillar verkligen inte Alison. Men, trots detta så kommer serien alltid att lyckas ge mig feels. Jag menar, om någon rör mina ships i den serien är jag rasande. Att se någon karaktär i den serien dö är hemskt. You get it. 
 
2. The vampire diaries 
Bekräftade till 7 säsnoger. The vampire diaries dog för mig nån gång under säsong 3 och har aldrig återhämtat sig. Men damn it, ändå sitter jag där med feels när någon dör eller när Steroline får ett moment. 
 
3. Teen wolf 
Okej, även teen wolf har tappat mig. När en viss kvinnlig karaktär dog så dog även serien lite. Och jag hatar Kira. Men Stiles, Lydia och Scott in my heart forever. Bara att se dem ger en ju feels, haha. 
 
4. Revenge 
4 säsonger so far. Revenge är fortfarande helt okej. Om serien får många fler säsonger kommer det bli utdraget, men so far so great. Den serien har en förmåga att göra en besatt utav karaktärer, alla som dött eller lämnat har varit för hemskt..haha. 
 
5. Grey's anatomy 
Bäkräftade till 1037125 säsonger (eller ja, möjligtvis 12-13). Hur kan man inte ha feels till denna serie? Karaktärerna är awesome och har många moments med feels, so..yeah. Ingen mer förklaring. 
Kommentera inlägget här: