Midsommar naglar

Glad midsommar! ♡ 
Egentlign är midsommar inget som jag firar, men igår kände jag mig lite festlig och fixade naglar som skulle passa för ett midsommarfirande. Jag ska snart bege mig till jobbet, får se om jag hittar på något ikväll. Men här är mitt resultat: 
Jessica:

Så himla fina!

Ja, jag älskar de! Man känner sig så fräsch sen :)

Svar: Men tack :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Så himla fina!!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Sååå fina dom blev, väl passande <3

Svar: Åh tack ♡
Emelie Hedqvist

sara:

vilka sommriga och fina :)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Linda:

super snygga! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Petra:

Fina naglar

Sv tack så mycket

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

ISA:

Firar inte heller midsommar i år pga jobb, men hade gärna fixat naglarna sådär som du! ;) festligt! hoppas du får en fin helg. KRAM

Svar: Ah, okej, men hoppas du hade en bra dag! Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

kaffehörnan:

Grymt fina naglar

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

bookofems.blogg.se:

sommarfina! :D

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

sandra:

fint!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Ja, det är verkligen tråkigt och ganska synd om henne.
Jätte fina. :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Christina:

Åh vilka snygga naglar :)
Hoppas du får en fin kväll :)

Svar: Åh tack du! Desamma :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

fina!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

sv: Om det fina vädret håller i sig så kommer jag hinna galant :D :D

Åh så tjusiga naglarna blev!!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Johanna Utterberg:

Jättefina naglar!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Mikaela:

Vad fint! Ser svårt ut att göra dock. ;) Glad midsommar på dig! :)

Svar: Tack! Förvånansvärt enkla faktiskt :D Desamma!
Emelie Hedqvist

Lydia Elstig:

Jättefina!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

natalia:

Gud vad fina! :D

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Prietha:

Gud så fina!!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Johanna Svensson:

Wooow Så fina!! :D

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Jättefina :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

Åh så fina!

Amanda:

Åh så fina!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Annelie:

wow! så fina :D

Svar: Tack!!
Emelie Hedqvist

sanna:

Åh vad fina!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Emma:

såå himla fina!! :D

Svar: Åh tack du!
Emelie Hedqvist

Anonym:

Sv: ja det vare verkligen :D

Snyggt :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

sussi:

super snygga naglar ju =)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Beata:

jävlar va fina!!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Toppbloggare:

Men så duktig du är!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Men såå snyggt! vart hittar du all inspiration till nageldesigner?

Svar: Tack snälla! Instagram är en sån bra källa till inspiration! :D
Emelie Hedqvist

Liene Svärd:

Å tack :D Hur var din midsommar? Min var underbar.

Du har blivit så himla duktig på naglar! Tänker du kanske jobba med att göra naglar för andra? Du skulle passa som det. Om du skulle gilla jobba med det.

Svar: Min midsommar var super :D Härligt att höra!
Tack så mycket! Tanken har slagit mig, men jag vet inte hur bra jag är på att göra naglar på andra, haha.
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Superfina! :)

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Liborius:

fina!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Ellen Gräntz:

Jättefina naglar!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emelie Andersson:

Åh så fina, du är lika duktig som vanligt :)

sv: ja det blev bra trots allt, bara väldigt trött efter det :)

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Skogsraah ☾:

Jättefina!

Svar: Tackar!
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Jätte fina naglar!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Tezzo:

Va fina! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Så snyggt med rosor, du är så duktig :)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Vano:

Wow vad fina!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

rebeccafornstedt.blogg.se:

Men gud! helt klart finaste midsommarnaglarna jag sett :)

Svar: Åh tack snälla :')
Emelie Hedqvist

Sara:

Verkligen supersnygga :)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

sofiaa:

Men åh!! Vad fina

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emma:

Shit så sjukt snygga! <3

Svar: Åh tack ♡
Emelie Hedqvist

linah:

åh va coolt:D!:D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Natalie:

Jösses vilka fina naglar :D

Svar: Åh tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: