18/6 2015

Info inför mitt sommarjobb fortsätter, men idag var det sista för imorgon jobbar jag första riktiga passet. Äntligen. Och sommaren har börjat smyga fram öven i Luleå. Så efter dagens info gick jag, Fanny, Louice, Jennifer och Simon till norra hamn och åt en sallad i solen. Jag och Louice tog därefter en sojalatte på espresso house, såå gott ♥ Väl hemma satte jag mig och läste i solen. Papertowns kommer ju snart ut på bio så jag passar på att läsa om boken! Nu väntar Ville på en promenad och sen ska jag se de sista oitnb avsnitten. 
Flisan:

sv: det vare också :D

Johanna Utterberg:

Kul med första riktiga jobbpasset imorgon! :)

Sv: Låter ändå som en härlig midsommar med jobb och kvällsmys :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

S A N N A♥:

Men vad mysigt! Paper towns är så bra!

Svar: Verkligen! Ja men visst :)
Emelie Hedqvist

kaffehörnan:

Underbar fin dag du haft. Grym utsikt
Önskar dig en fin midsommar

Svar: Ja men visst! Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

Liene Svärd:

Ser gott ut med hallondrickan :)

Svar: Verkligen gott!
Emelie Hedqvist

Prietha:

Papertowns är såå bra!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Så fina bilder :D

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

natalia:

Så mysigt :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

Härliga bilder! :D
Så kul att Papperstäder ska komma ut i film. Jag fick boken för ett tag sedan, men lånade ut den till en kompis då jag höll på att läsa en annan bok just då :P Måste ju läsa den nu i så fall :)

Svar: Tack! :) Ja men visst! Åh ja men gör så, verkligen bra bok har höga förhoppningar å filmen!
Emelie Hedqvist

Kattis:

Va mysigt att sitta och äta vid vattnet! Hoppas första arbetspasset går bra!:)

Svar: Ja men verkligen! Åh tack :D
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Tack så mycket. :)
Låter som en väldigt skön dag!

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Petra:

Sv tack detsamma fina du

CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

åh så mysigt!!

Svar: Jo men absolut :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

Så härliga bilder!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

lucy:

vad mysigt :) vad ska du jobba med i sommar ?

Svar: Verkligen! Jag jobbar på ett äldreboende :D
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

härliga bilder ser såå mysigt

Svar: Tack, det var riktigt mysigt :D
Emelie Hedqvist

Ellen Gräntz:

Var ska du jobba i sommar? :)

Svar: Jag jobbar på ett äldreboende :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Ser ut som en perfekt dag!

Svar: Jo men absolut :D
Emelie Hedqvist

Caroline Blomberg:

Härligt med jobb! :)

Svar: Absolut! :D
Emelie Hedqvist

Jeanette:

Papertowns är så bra :)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Natalie:

Mysiga bilder! Roligt att sommarjobbet drar igång:D

Svar: Tack! Jo men visst :D
Emelie Hedqvist

ISA:

vad härligt att ni haft sol iaf! :)

Svar: Jo men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Johanna Svensson:

Låter ju gott med sallad i solen! :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Lydia Elstig:

härliga bilder!

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Toppbloggare:

Gud så mysigt det ser ut och låter. Sojalatte från EH är min favvo också, med lite kanel!

Svar: Verkligen mysigt! Ååh det är så gott ♡
Emelie Hedqvist

sussi:

vilka härliga bilder
hade gärna oxå fikat där =)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Amanda CL:

vilka somriga och fina foton :D

sv: vad kul att du tycker det :D

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Emelie Andersson :

Sv: tack så mycket fina du :) kul att du gillar det! :).
Glad midsommar!!

Svar: Desamma! :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Härligt :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

angelicasvarld.blogg.se:

Men va mysigt det ser ut! Vackra bilder!!
En härlig midsommarafton önskar jag dig!

Svar: Verkligen supermysigt! Tack så mycket fina du, desamma :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Låter som en härlig dag!

Svar: Jo men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Divorce your horse :

Låter som om du har haft en väldigt bra dag :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Skogsraah ☾:

Härliga bilder :) Känns skönt att det även blivit sommar här uppe!

Svar: Tack! Känner verkligen underbart :D
Emelie Hedqvist

Maja:

ååh, vilken din blogg! Är det du som gjort naglarna som är i din header? De var jättefina :)

Svar: Men tack snälla! Yes det är jag som gjort dom, tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Åh, den boken vill jag också läsa :)

Svar: Så bra bok, rekommenderar den! :D
Emelie Hedqvist

JoJo:

vilka härliga bilder! :)

sv; ja visst är dom söta? :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

natalia:

Så underbart :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

blondina:

Tack. Jo dagen efter hade jag inte spytt någonting, men magen var kass men nu mår jag asbra iaf :)

Kommentera inlägget här: