Wishlist 2015

Min födelsedag är inte långt borta nu och som vanligt är min önskelista till största del bestående utav böcker. Man kan aldrig ha för många böcker, det är viktigt att komma ihåg. Jag har även passat på att önska mig överdrivet mycket body lotions, tvålar och skrubbar. Sånt kan man inte heller ha för mycket av, right? Nya nagelpenslar är jag i stort behov av just nu då 2 av mina favoriter gått sönder, så vi får väl se vad man får, haha. 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Man kan aldrig få för mycket body lotions :)

Svar: Nä men eller hur!
Emelie Hedqvist

Skogsraah ☾:

Oh, fina grejer :)

Svar: Men visst :D
Emelie Hedqvist

sussi:

böcker vill man gärna ha många av =)

Svar: Ja men absolut :D
Emelie Hedqvist

Erica:

Så mycket fint! :) Älskar färgen på nagellacket :)

Svar: Eller hur! Åh ja det är så snyggt :D
Emelie Hedqvist

Petra:

sv vad roligt att du ville vara med

önskar dig lycka till

Ida Lindborg ♡:

Vilka bra saker!

Sv: Tack fina :D

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Erik Loréntz:

WOOP WOOP!! Badbollar! :D

Någon speciell doft du föredrar?

Svar: Älskar typ allt, men föredrar alltid de lite sötare dofterna :)
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Ser ut som bra grejer!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

Nice! :)

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Linnea:

Åh, bra önskelista! Jag vill verkligen börja titta på Hannibal, väntar bara på rätt tid, haha!

Svar: Tack! Åååh, gör det. Nu. Haha ;)))
Emelie Hedqvist

Erika:

Böcker är verkligen det bästa :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

hanna:

riktigt fina saker :D

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

hanna:

ja visst är han duktig :D grym kille!

Emma & Julia:

Fina saker! Älskar badbomber :)

Svar: Ja visst! Dem är för underbara!
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Vad kul med önskelista! :)

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Bodylotion kan man inte få för mkt av :)

Svar: Nä men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare:

Sv: Ja men det var verkligen hur nice som helst! Förlåt för sent svar. Som du sett på bloggen så har ju jag varit utomlands även fast bloggen uppdaterats varje dag, men nu är jag tillbaka på plats :D kramis!

Louise:

Härliga och fina saker!

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Erica:

Låter som en bra önskelista! :)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

line cecilie :

så fine ting :-)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

corneliaeriksson.blogg.se:

Härlig önskelista!

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

N:

Bra önskelista :D

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Linnea:

Var med och tävla om en valfri känsloskål från cuteness.se
Det bästa av allt? Ni behöver inte ens dela eller göra ett eget inlägg om att ni är med och tävlar.
http://linneajosefin.se/2015/juli/tavling-i-samband-med-cuteness.html#comments

anniepiie:

så mkt fina saker. :D

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: