What I got

För ett tag sedan la jag upp min önskelista, då tänkte jag att man kan ju följa upp med vad jag faktiskt fick. 
Connor Frantas bok samt 3 Gillian Flynn böcker
Tom Riddle dagboken från chambers of secrets, Ravenclaw mugg och Ravenclaw mössa ♡ 
The art of making Hannibal + Hannibal säsong 2 ♡ 
All the bodylotions, tvålar, skrubbar osv. ♡ Mina favoriter förblir choklad från sephora. Doftar underbart! 
Från min broder fick jag rotfruktschips och en zombie-chipsskål (perfekt till walking dead maraton;) )
Tanya Burr bok, nagellack och läppglans ♡ 
Lagom med serier och filmer att se i det dåliga vädret. 
Zoella produkter ♡ 
Allt tillbehör till min filmkväll, haha 
Lite smått och gott - presentkort, pengar, tofflor, mobilskal, manikyrset, en liten mops och kort. Fick även en del flytta hemifrån grejer! Så jag är en nöjd 19åring. 
Erika:

Du fick ju en hel del, så mycket fint/bra :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

corneliaeriksson.blogg.se:

Oj vad mycket du fick! :) Roligt!

Svar: JA men absolut :D
Emelie Hedqvist

Johanna Utterberg:

Jissus vad saker du fick!

Svar: Haha, eller hur :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Nice :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

gud så mycket fint du fick!!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

sandra:

härliga presenter du fick!

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

MATILDA ROSQVIST:

Massa fint ju :)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Härliga presenter :)

Svar: Men visst :D
Emelie Hedqvist

Liborius:

Så mycket fint:)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sanna | Beauty & Design:

Åh vad mkt fint! Är så sugen på Zoella Beauty.

Svar: Tack! Underbara produkter! :)
Emelie Hedqvist

Natalie:

Jösses va mycket grejer du fick:D

Svar: Haha, eller hur ^^
Emelie Hedqvist

jos:

Härligt!

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Erica:

Så mycket fint du fick! :)

Svar: Men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Åh så mycket fint!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Towa:

åh så mycket fina saker!:)

Svar: JA men visst :)
Emelie Hedqvist

Sara:

Så mycket fina saker du fått :)

Svar: Eller hur ♡
Emelie Hedqvist

Julia:

nice saker du fick :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

säåååå mkt fint!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Skogsraah ☾:

Åh vilka roliga grejer :D

Svar: Men eller hur :D
Emelie Hedqvist

sara:

Gud så mycket saker du fått :)

Svar: Haha, eller hur :D
Emelie Hedqvist

Louise - vitmossa:

Jäklar vad mycket fina grejer du fick! :)

Svar: Haha, eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Inte dåligt! Avis på dagboken, så cool och fin!! Ugglemuggarna med!

Svar: Men eller hur! Älskar dem ♡
Emelie Hedqvist

cassandra gigel:

så kul:D

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

MartinaOlsson:

Vinn ett paket e-cigaretter från Unicorn Light! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/53235/tavling-vinn-e-cigaretter-fran-unicorn-light/

Cajsa Lindahl:

Haha kul att du gillar den. xD Jag vet fortfarande inte om det va nå bra idé att lägga upp den men nu är det gjort i alla fall..xD

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare:

Wow så mycket fint!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Netti:

Jag förstår att du är nöjd med dessa fina presenter! :-D

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Petra:

Fina saker du fick

Sv ja få verkligen hoppas jag passar i det

Svar: Men visst! :D
Emelie Hedqvist

Linn Strömberg:

Åhh Love, Rosie!! <3333

Svar: ♡♡♡♡♡
Emelie Hedqvist

Felicia:

Måste köpa Connor Frantas bok nån gång ^^

Svar: Låter som en bra plan!
Emelie Hedqvist

Anna:

Så mycket fint! Har också den boken av Tanya Burr :)

Svar: Tack! Åh va kul :D
Emelie Hedqvist

Amanda Engberg:

Så roligt med massa nytt! :)

Svar: Ja men visst :)
Emelie Hedqvist

Christina:

Åh så många fina presenter du fick :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: