Veckans naglar

Nog har jag allt varit effektiv med mina naglar denna vecka. Det är bara fredag och jag har bytt naglar 3 gånger. Första designen var fjädrar och fåglar, ett personligt favoritmönster. Den andra var minion naglar, ett motiv som jag gjort förr men eftersom jag var på bio ville jag göra det igen. Och den senaste representerar landet jag ska till idag. Här är mina resultat: 
Vilken är eran fravorit? 
Alice:

Snygga!!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Prietha:

Dom svartvita är ju supersnygga!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Petra:

sv det är lite bättre idag som tur är

Skogsraah ☾:

Supersnygga!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

sussi:

så himla snygga..
älskar minions =)

Svar: Tackar :D Åh jag med!
Emelie Hedqvist

rebeccafornstedt.blogg.se:

Alltså så himla fina! Första helt klart :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Amanda CL:

de översta va skitsnygga!!!!!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Nora E:

De första är finast men den andra med minions är nog sötast!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

lucy:

S N Y G G A !

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Julia:

snygga =)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Lydia Elstig:

Jättefina!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Ååh så snygga!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

åh så fina! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Håller nog med dig, fjädrar och dylikt är nog det finaste! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Vano:

Skit snygga!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Amanda Engberg:

Men åh så fina! Naglarna högst upp är verkligen min favorit! :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: