Senaste inköpen

Idag blev det en tur in till stan efter jobbet tillsammans med Jennifer. Hur kan man gå på stan utan att komma hem med påsar? Omöjligt. Köpte mig ett par träningstights från gina tricot, en kopp från indiska och Dracula från akademibokhandeln. Igår köpte jag även (äntigen) Oliver Twist från akademibokhandeln. Mina senaste inköp kan även vara en enorm beställning från adlibris...but we don't need to talk about that.... 
ISA:

åh vilka glada mönster! det gillar vi :D

Emma Engström:

Så fina grejer du köpte, älskar koppen! :D

Caroline:

Älskar koppen :D

Ida Lindborg ♡:

å så fint! :D

JoJo:

så fina inköp! :D

sv; tack, jag gillar den väldigt mycket! tycker att den ser lite lyxig ut. haha :)

milina.blogg.se:

Awesome! :D

Emilia:

Jättesnygga träningstights! ♡

MADDISENJ.SE:

Riktigt snygga tights!

Johanna Svensson:

Wow häftiga träningstights!

Henrietta Nylund:

Vilka härliga byxor! :D

Meg:

Vilka snygga tights!

Skogsraah ☾:

Grymma köp :)

Boel:

Åh vad mycket fint! :D
In lööv with it all haha :D

Fanny:

Åh så snygga tights! :)

Julia Müller-Sandvik:

ääälskar att shoppa böcker, det är så himla kul :D

Therese Bjärstig:

Snygga tights!

Prietha:

Träningskläder kan man inte få för lite av ;)

Johanna Utterberg:

Fina inköp! :)

Emelie Andersson :

Åh vad snyggt! :)

Erika:

Vilka superfina köp :)

Julia:

härliga leggings :)

Petra:

Sv ja det var det verkligen

Erica:

Kul med shopping! :)

Sofia:

Byxorna, snygga!

jos:

Härligt med färg!

coffeeandcupcake.blogg.se:

Snygga byxor :)

Lydia Elstig:

Så söt kopp!

Denise:

snygga!

Amanda Engberg:

Så roligt med lite shopping! :)

N:

Kul med nytt!

natalia:

Åh så fina :D

Alice:

Superfina byxor!!

Linn♡:

Älskar att shoppa:D Och vilka snygga tights♡♡
Ha en bra dag kramar^^

marina:

sv. Tack du! :)
Härlig kopp. :)

Jennisbeauty:

Sååå fina köp! :D

Sarah:

Jaa de e svårt o gå i butiker utan o få hem nåt ;)

Louise - vitmossa:

Kul med lite shopping! :)

Louise - vitmossa:

Kul med lite shopping! :)

S A N N A♥:

har kollat på de där tightsen flera gånger!

Jeanette:

Fina saker :)

MATILDA ROSQVIST:

härliga byxor och så fin kopp! :)

Erica:

Sjukt coola träningstights! :)

Alice:

Så snygga tights och fin kopp! :D Hoppas böckerna är bra!

Jessica:

Fint :D

linah ''afroeve'' moomba:

åh va snyggt:D!

Emma:

fina träningsbyxor! Älskar att komma hem med nya saker även om de svider i plånboken ibland :)

Isabelle Olsson:

Men så fina saker! Älskar muggen :-D

Robyn:

Åh vilka fina träningstights!

Céline:

så snygga tights! :)

Josefine:

Så fina saker!!

sv: Det var de :)

Mina:

Snygga byxor :)

M:

Vilken färgklick! Snyggt!

corneliaeriksson.blogg.se:

Rolig shopping, snygga tights!

Emma Grann Fotografi:

Men vad snygga!!!

♫♪ sandra:

fint!

sofie:

Snyggt!

Anonym:

Sv: ja verkligen :D

hanna:

super fint :D

Amanda CL:

åh vilken fin kopp :D

sv: tack :D

hanna:

Ja det gör jag också, rätt trött på att det är såhär nu :O

Natalie:

Jättesnyggt!"!

bookofems.blogg.se:

snygga byxor!!!

Ida - foto & häst:

riktigt snygga träningsbyxor! :D

Sara:

Älskar träningstightsen :)

Joanna- Journalist och föreläsare med Autism:

hej!jag har något jag kallar för "veckans blogg-intervju" på min blogg. Kolla in här: http://www.domkallarmighannes.com/2015/04/veckans-blogg-intervju_26.html#.VT-gV63tmko



Jag tycker att du har en intressant och fin blogg som borde få mer uppmärksamhet så jag skulle vilja intervjua dig.

Tycker du det låter intressant så maila mig på [email protected]



Ser fram emot ditt svar

Kram Joanna

jonna:

ja absolut :)
Vilka snygga tights!

FrökenTV, bloggen om tv och film:

åh, nice!!!

http://siliiins.blogg.se:

Sjukt fina saker :-)

ebba:

så snygga tights!
svar: tack så mycket :D kram

Towa:

så fint!:)

Emma-Tvilling mamma:

Wow byxorna var ju super coola, perfekta till höstens träning nu när jag ska få bort gravidkilona :)

amanda:

Kul med nytt :D

A M:

Sjukt snygga tajts! Det finns så himla många olika och snygga varianter :)

Liene Svärd:

Häftiga träningstights :) och så fin muggen var!

Sarah:

Fina byxor :)

Clara:

Så snygga tights!

Kommentera inlägget här: