London - day 2

Jag varnar för bildbomb. Så, ja.. idag kan vara en av de bästa dagarna någonsin. Jag och mamma har alltså varit på warner bros. Harry Potter studio tour London. AAAAH! Pretty sure att mitt HP-hjärta dog väldigt många gånger. Så mycket awesome att se och göra! Helt kär. Kan inte säga mer än att det var awesome och att jag fotade allt för mycket, ooops. På kvällen får vi till piccadilly circus och åt middag i området, sen vandrade vi runt lite innan vi begav oss hem. Är väldigt trött just nu, så sängen låter himla mysigt just nu. 
6/7 2015, 00:31, London
(du får en kaka om du orkade se på alla bilder)
Celine:

Då vill jag ha en kaka!
Längtar så tills jag drar dit i augusti!

Svar: Here you go: 🍪heheh ;) Ååh det förstår jag!
Emelie Hedqvist

Sanna | Beauty & Design:

Åh vad roligt :) London är min absoluta favoritstad!

Svar: Verkligen! Den hamnar verkligen högt upp på min lista med :D
Emelie Hedqvist

Eikarik Loréntz:

SV: Tack så oerhört mycket!

Oj, va avundsjuk man blir på dig! Vill också dit!! :D

Svar: Det förstår jag verkligen :D
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

men åå london är såå underbart

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Vad härligt det ser ut! Saknar London otroligt mycket :)

Svar: Verkligen! Åh det förstår jag :)
Emelie Hedqvist

Ellen Gräntz:

Åh vill också dit! Älskar HP :)

Svar: förstår det <3
Emelie Hedqvist

Netti:

Men oj vad roligt med Harry Potter! :-D

Svar: Jaaa verkligen :D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Åh gud vilken underbar upplevelse det måste ha varit! Skulle och vilja åka dit en dag då det skulle vara ett minne för livet helt klart! Är så glad att du varit där och fått uppleva det live samt tagit bilder som du delar med dig av till oss alla som aldrig varit där så det känns som att vi på något sätt fått uppleva lite utav det ändå hihi! :)

Hoppas du mår bra idag vännen och har en härlig fredag framför dig! Massa kramar <3

Svar: Oja, det var det verkligen! Förstår dig! Haha, som dom sa där "har du inte tagit så många bilder att minnet på kameran är slut så har du gjort något fel" Tror jag gjort rätt ;) Hahaha
Tack desamma fina du! Kram <3
Emelie Hedqvist

sussi:

Åh... Längtar tebax till London älskade å bo där <3

Svar: Det förstår jag :D
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

Åh LONDON <3

Svar: Underbart ställe <3
Emelie Hedqvist

Johanna Svensson:

Åh vad kul med London!!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Emelie Andersson :

Åh vilka fina bilder och Harry Potter stället var ju as coolt :)

Sv: tack så mycket :)

Svar: Tack! Men eller hur :D
Emelie Hedqvist

linah:

hur lång tid tar de att flyga till london?:D

Svar: Oj, det kommer jag inte ihåg..2-3 timmar från Stockholm tror jag :D
Emelie Hedqvist

Valeria:

åhh såg jätte roligt ut! , har du det bra? :)

Svar: Verkligen! Jodå :D
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

härliga bilder! :D London är fint.

Sv. Tack så mycket :)

Svar: Tack! Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Prietha:

Fick värsta london throwbacken nu asså, såå fina platser att besöka och så mycket att uppleva :D

Svar: Åh det förstår jag! Men verkligen :')
Emelie Hedqvist

Jeanette:

Åh så underbara bilder! :) Saknar London så mycket när jag ser dom haha

Svar: Tack snälla! Åh det förstår jag ^^
Emelie Hedqvist

Hanna Sahlqvist:

Men åh nej fy fan va kul att åka dit till HP grejen :DD Btw skicka en kaka till mig på posten ;)
Kram Hanna!

Svar: Ja men eller hur! Haha, här ska du få; 🍪;)) Kram!!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: