Hello, London

Jag har lämnat regniga Luleå för ett regnigt London. Inte för att jag klagar, föredrar regnet här, haha. Efter en dag med massa resande är jag ganska trött, tog nyss en dusch och nu blir det sängen. Imorgon, eller ja, senare idag, börjar alla äventyr! 
01:43, lördag, 4/7, i London
Vanessa andersson:

åh såå kul!! Hade också velat vara där :)

Svar: Det förstår jag :D
Emelie Hedqvist

Johanna Utterberg:

Åh älskar London!!

Svar: Ja meeeed :D
Emelie Hedqvist

Erica:

Vad nice! Skulle också välja ett regnigt London över ett regnigt Sverige. ;p

Svar: Verkligen! Alla dagar i veckan :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

sååå roligt med london!

Svar: Jo men visst :D
Emelie Hedqvist

Liene Svärd:

Asså, om det regnar i London är det förlåtligt :D Älskar staden oavsett.

Svar: Ja men verkligen! Håller med :D
Emelie Hedqvist

Vano:

Hoppas du får en fin dag trots regnet!

Svar: Jodå, absolut :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

Åh, så härligt! fina bilder :)

Svar: Tack!! :D
Emelie Hedqvist

MATILDA:

Kul med London :) Tråkigt att det regnar bara!

Svar: Verkligen! Äh, det gör mig inte så mycket!
Emelie Hedqvist

Anonym:

Sv: tack så mkt :D

natalia:

Åh vad kul :D

Svar: verkligen :D
Emelie Hedqvist

linnea:

ja regniga london lät lite bättre :D

Svar: Men eller hur :')
Emelie Hedqvist

miche - 17 åring med CP-skada och hydrocephalus ~ livsstil och bloggdesign :

Åh, min dröm är att få besöka London en vacker dag...

Svar: Det händer säkert en dag ska du se :D
Emelie Hedqvist

line cecilie :

love:)

Svar: <3
Emelie Hedqvist

Ida - foto & häst:

åh så underbart med London <3

Svar: Verkligen :')
Emelie Hedqvist

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare:

Hoppas det blir bättre väder imorgon iaf! :)

Imorgon kommer det även upp en enkel tävling där du kan vinna ett solpuder från YAG minerals. Det kommer finnas fem vinnare och vara enkelt att vinna. Om du är intresserad! :*

Svar: Det blev mycket bättre :D
Emelie Hedqvist

Amanda Engberg:

Åh så roligt! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Louise:

Åh London!

Svar: <3
Emelie Hedqvist

ISA:

åh vad härligt! regn gör faktiskt inget när man är i FREAAAAKING LONDON! haha. Hur länge stannar du? ha så kul!

Svar: Jag håller helt med!!! Det blev 3 fulla dagar, inte alls nog, men det duger ;D
Emelie Hedqvist

Moa Persson:

Vill med till London :D

Svar: Åh det förstår jag!
Emelie Hedqvist

Emma Engström:

Så roligt med Löndon, vill gärna dit! :D

Svar: Det förstår jag :D
Emelie Hedqvist

Emma:

åh jag älskar London och saknar det så mycket, var där 22 - 25 juni i år :D

Svar: Samma här! Åh va kul :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: