Hannibal nails

Jag har alltid sagt att man kan inte välja en favorit bland saker som serier, filmer eller böcker. Det var tills jag såg och läste jag Hannibal. För några veckor sedan la nbc ner serien och det är extremt tråkigt. Fans fortsätter hålla hoppet uppe och pryder sina sociala medier med endast Hannibal. Jag passar på att även pryda naglarna. Här är mitt resultat: 
Sen vill jag även fangirla över ordet 'love' som jag fick av Hannibals production company... God bless.  
Jessica:

Visst är hon! Längtar att få hämta hem henne :D

N:

Coolt!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Felicia:

Tack så mycket! :)

Anna:

Så läckra! Alltid lika trist när en serie man tycker om läggs ner.

Svar: Tack! Jaa, det är verkligen tråkigt :/
Emelie Hedqvist

MALIN:

Vilka fräcka naglar!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Så otroligt häftiga naglar! Har dock aldrig sett den serien innan måste jag erkänna så vet inte vad jag har missat med av er som sett serien så verkar den vara superbra så vill gärna ta tag att se ikapp allt jag missat hehe! Går lite i perioder för mig med serietittande och nu känner jag mig sugen att söka upp en ny och bra serie och då verkar ju denna toppen! :) Hoppas du mår fint idag min vän och att din start på den nya veckan börjat fantastiskt! Massor med kramar <3

Svar: Tack snälla! Haha, det är som sagt enligt mig ett mästervärk, men jag vet att många verkligen tycker den kan bli för mycket..haha. Den är ganska mörk och hemsk stundvis. Men hoppas du hittar nån bra serie att se, jag har många tips att dela med mig av annars, haha. ;)
Tack desamma fina du! Massor med kramar ♡
Emelie Hedqvist

Netti:

Men jösses vad coolt det blev! :-D

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Emelie Andersson :

Åh shit vad snygga!! Kan du inte göra sånna med 1D, hade varit så kul att se :)


Sv: ja det har jag verkligen! :)

Svar: Åh tack! Ååh, det måste jag verkligen göra nån gång :D♡
Emelie Hedqvist

Petra:

sv ja brukar var så att schampo går åt mer vad balsam gör så testar nu balsammetoden tills balsamet tar slut

tack det ska bli Spännande

Amanda Engberg:

Så häftiga! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

sussi:

wow... super coola =)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

Men vad häftigt!!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

coola!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

corneliaeriksson.blogg.se:

Coola naglar!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

linah:

men wow:D!!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Coolt! Tråkigt dock att de ska lägga ner serien... inte sett den.

Svar: Tack! Jaa, verkligen tråkigt :(
Emelie Hedqvist

Christina:

Så himla coola naglar :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Coola naglar :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Wow, vilka coola :D

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Caroline:

Vilka coola :D

Sv; tack! ^^

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

hjjonsson.blogg.se:

Haha vad coolt!

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

så häftiga naglar, har just börjat kolla på hannibal sj :)

Svar: Åh tack! Låter mycket bra ;D Vad tycker du so far?
Emelie Hedqvist

Skogsraah:

wow, riktigt snyggt!

Svar: Tackar!
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Åh vad coola!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

JoJo:

häftiga naglar! :D

sv; ja jag älskar jurassic-filmerna! <3

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

WOW!

Svar: Tack :')
Emelie Hedqvist

Prietha:

Du är ju sjukt duktig!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Tack så mycket. :)
Hur har du gjort dessa? Med utskrivna bilder på skådespelarna? :)

Svar: Jo precis! :)
Emelie Hedqvist

Johanna Utterberg:

Vad coola naglarna blev!

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Erica:

Alltid så trist när en serie man verkligen gillar läggs ner. :( Men fett coola naglar i alla fall! ;)

Svar: Ja men verkligen :( Åh tack!
Emelie Hedqvist

Ebba Skoglar:

Såååå coola!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Hanna Sahlqvist:

Men oh fy fan va coolt på ren Svenska, grymt :D
Kram Hanna!

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

sandra:

vad kul att du blev uppmärksammad :)

Svar: Verkligen jättekul :D
Emelie Hedqvist

Johanna Svensson:

vad häftigt att de delade och skrev så!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Linnea:

Riktigt balla naglar 😊

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

Men wow så häftiga!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Julia:

coola! =)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Louise:

Gud vilka häftiga naglar!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

Så coola :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

line cecilie :

wooow, kule!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

natalia:

Snyggt!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Alicia - Alicia And Stuff:

wow! Så häftigt!!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Josefine:

Gud vad coola!!

sv: Ja verkligen :) Tack!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundgren:

Så himla coola!!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Sarah:

Va kul för dej att dom skrev så :)

Svar: Ja, blev så glad :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Men alltså, så häftigt :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Riktigt coolt :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

S A N N A♥:

Du är så duktig!!!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashion blog:

Underbara bilder tjejen! :) Så vackra naglar, så balla!!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Liene Svärd:

Häftigt!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Fantastiska naglar, verkligen :D

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Amanda CL:

så coola ju :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Så sjukt häftiga naglar!!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Alice:

Så sjukt häftiga naglar!!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

anna:

Vilka coola naglar ;D Mer sånt här i din blogg tack <3 <3

sv; Pengar e fan alltid bra, hellre de än att sitta ensam på ett cafe å ta selfies på sig o låtsas/ljuga om att man är med vänner ;) Känns som att jobb, pengar å arbetskamrater tilltalar mer haha ;) Kram sötnos

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

sofie:

Supersnygga :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Ella Stork:

ååh, hannibal var ju bäst... sjukt snygga naglar!!

Svar: Men eller huuuur! Tack :D
Emelie Hedqvist

anna:

Ja oja men alvedonen hjälpte mig iaf ;D Hur är det med dig idag?

Isabella Huynh:

snygga naglar :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

vilka häftiga naglar, du är verkligen duktig

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Sara:

Men wow så coola naglar :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

OKHM:

Fasen va fräna! :D

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: