En fin lördag

Jag har varit vaken sedan 5:45 efter lite mer än 2 timmars sömn. Låt oss säga som så att jag börjar bli trött. Började dagen med jobb 7-14. For sedan iväg och spelade minigolf med Hanna och Jenny, tänker säga att jag vann även fast jag inte gjorde det.. ;) Middag blev det på Waldorf, jag åt stekta nudlar och grönsaker, alltid lika gott. Hemma har man fått spendera lite tid med lillkusin och nu är jag sömnfärdig. 
N:

Roligt!

Svar: Absolut :D
Emelie Hedqvist

Anonym:

Sv: ja det tkr jag med hehe :D

Pauline:

har likadan klänning! :)

Svar: Åh va kul ^^
Emelie Hedqvist

http://siliiins.blogg.se:

Underbar klänning :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Sanna | Beauty & Design:

Låter som en himla mysig lördag :) Och din klänning är verkligen toppenfin!

Svar: Ja men visst! Åh tack :D
Emelie Hedqvist

JoJo:

låter som en awesome lördag! :D

sv; ja jag med! :D synd bara att det är ca ett år kvar :(

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Robyn:

Härlig dag, hoppas du fått sovit lite mer nu!

Svar: Verkligen! Jodå, nu har jag fått mig lite sömn :)
Emelie Hedqvist

Amanda:

Men ååh så fin klänning på första bilden :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Liborius:

Mysigt:)

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Josefine:

Låter som en bra dag!

sv: Ja de är så smart :)

Svar: Jo men absolut :D
Emelie Hedqvist

Erica:

Haha, oj, förstår att du är trött då! ;p

Svar: Haha, verkligen!
Emelie Hedqvist

Erika:

Förstår att du är trött, men vad kul med minigolf - det spelade jag också idag :)

Svar: Ja men eller hur! Åh va kul :)
Emelie Hedqvist

Valeria:

vad kul! minigolf är så roligt också

Svar: Ja men visst! :)
Emelie Hedqvist

Ellen Gräntz:

Älskar din klänning!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Låter som en mycket fin dag ändå!

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Matilda :

åh vilken fin klänning!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Jeanette:

Den där klänningen var så fin!! :) Vill ha!

Svar: Tack snälla! Finns på h&m ;)
Emelie Hedqvist

jonna:

Det var det också :)
Åh, superfin klänning!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

så fantastisk klänning! Och ja, stekta nudlar är såååååå gott!

Svar: Åh tack! Ja men elller huuuur :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Va kul!

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Louise:

Gud vilken söt klänning!! :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Va kul o spela minigolf :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sandra:

Åh, så mysigt med minigolf :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Åh minigolf är ju bra roligt! :D

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Emma - Foto, mode och vardag:

Vart har du köpt klänningen? Otroligt fin:D

Svar: Den är från H&M, tack :D
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Två timmars sömn är galet!

Svar: Haha, jodå, inget jag gärna gör om.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: