A movie night

Jag blev lämnad hemma själv eftersom att familjen åkte ut till stugan medan jag jobbade så jag passade på att ringa in förstärkning. Vendela joinade mig för en movie-night med andra ord. Det tog oss 100 år, men till slut valde vi att se på the woman in black. Perfekt när man sen ska sova själv i ett stort hus :)) 
Emmelie:

Å, den har jag aldrig sett men den sug läskig ut på framsidan, tur att du ringde efter förstärkning :-)

Svar: Riktigt bra film faktiskt! Du borde kika in den :D
Emelie Hedqvist

Prietha:

Måste se den där!

Svar: Gör det! Älskar den! :D
Emelie Hedqvist

Maja:

Åh är alldeles för feg för att kolla på skräck!

Svar: Haha, jag ä egentligen också det, men kan tolerera denna film ^^
Emelie Hedqvist

Natahlie:

Hoppas du får en bra lördagskväll! :)
Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar, kram <3

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

Johanna Svensson:

kul med lite film time :)

Svar: Ja men visst!
Emelie Hedqvist

sofie:

Härligt var den bra ?

Svar: Jodå, älskar den där filmen :D
Emelie Hedqvist

Skogsraah ☾:

Åh, den är så bra!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Valeria:

Åhh vad mysigt!:)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

S A N N A♥:

Åh vad kul!

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Den är bra :)

Svar: Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

Netti:

Åh vad mysigt! :-D

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Petra:

sv tack fina du

ISA:

snygga naglar du har där då! ;) och mysigt med movienight!

Svar: Haha, tack! Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

åh, the woman in black är så himla bra! :D

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Tezzo:

Ettan och tvåan är bra. Så mysigt med filmkväll! :D

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

hanna:

ja jag älskar dom :D fungerar hur bra som helst på mitt röda!

Kajsa-Stina:

Åh vad mysigt med filmkväll! Dock är jag en riktig mes så vågar inte se på skräckisar då jag inte kan sova på flera dygn efteråt då jag inbillar mig att det som hänt i filmen kommer hända mig haha! Så lättpåverkad är jag :') Dock så ska jag se på lite andra filmer nu då tån är som den är... Hoppas på att tiden kan gå lite fortare utav det och att jag snart är återställd igen! Hoppas du mår bra idag och att du har en fin söndag då du är värd det allra bästa! Massor av kramar till fina dig <3

Svar: Alltid lika mysigt! Aah, jag förstår! Jag är lite så jag också, väljer bort många skräckfilmer.. men just denna och ett par andra gillar jag, lagom mängd skräck typ, haha. Perfekt tid för dig att se massa filmer i alla fall! ;) Hoppas tån blir bättre snart.
Tack desamma finaste du! Kram<3
Emelie Hedqvist

Johanna Utterberg:

Mysigt med movie-night! :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Vad mysigt ^^

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

hjjonsson.blogg.se:

Är den bra då? :D

Svar: Superbra, jag gillar den verkligen :D
Emelie Hedqvist

emelie an:

sv: tack så mycket fina du :D

MALIN:

Bra tips!! Kanske värt att se ikväll :)

Svar: Det tycker jag allt :D
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Härligt med ett filmtips

Svar: Kul att du tyckte det!
Emelie Hedqvist

JoJo:

jag har inte sett den än, men måste bara se den! :D

sv; åh tack! :D synd bara att det är en peruk. :( haha!

ja min helg har varit varierad och bra! :D skönt att du hann göra din to do-list så tidigt under dagen så du hade hela söndagen över till annat :)

hehe är bra med små steg framåt tycker jag! :D
ha en fortsatt fin söndagskväll! <3

Svar: Åh du måste se den, såå bra :D
Emelie Hedqvist

linah:

åh haha! klarar inte av skräck D;!

Svar: Nä, det kan verkligen bli för mycket ibland, haha
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: