Ultimat mysdag

Jag älskar jullov. För mig betyder jullov mys. Sovmorgon, bad, böcker, serier, shopping och massa te. Det är ungefär allt jag gjort under 2015 so far och det känns riktigt bra. Idag är inget undantag. Har tittat på gamla Hannibal avsnitt, tagit ett långt bad, börjat läsa the secret diary of Lizzie Bennet och konsumerat för mycket te. Nu väntar middag, en kvällspromenad och sen ska jag sätta mig ner och måla naglarna. Myyysdag♥
Vad har du gjort idag? ♥
 
Elli:

Haha riktig livsnjutare! Eller jullovsnjutare ;) Men jag har gjort ungefär samma idag eftersom jag är sjuk.

Svar: Haha, precis ;) Synd att du är sjuk, du får krya på dig!
Emelie Hedqvist

Petra:

Varsågod

lucydee:

Låter helt underbart ju :D idag har man varit på sängjakt stort sett hela dagen :p

Svar: Verkligen! :D Åh, spännande!
Emelie Hedqvist

Céline:

Men gud så mysigt, låter underbart! :)

Svar: Det var verkligen supermysigt!
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Låter som en helt underbar dag ju! :)

Svar: Ja men absolut! :D
Emelie Hedqvist

Moa Persson:

Ser himla cozy ut! :))

Svar: Oja, absolut :D
Emelie Hedqvist

Kajsa:

Ser mysigt ut :)

Svar: Supermysigt :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

så mysiga bilder :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Isabelle Olsson:

Håller med, jullovet innehåller så mycket mys! Man laddar verkligen batterierna! :-)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Himla mysigt det låter :)

Sv; Eller hur!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Hahaha, det liter awesome!^^ Jag måste dock säga att mina jullov inte var sådär som du beskriver i ditt inlägg :P För mig var det som att ha skola, bara att det inte var plugg i skolbyggnaden utan hemma ist >.< Vi hade typ prov varje gång efter alla lov >.< Ibland två prov direkt efter lovet! >.<

Svar: Ah, jag förstår. För mig brukade det vara så förr, men i år klarade jag mig från det! :)
Emelie Hedqvist

Beatrice Johansson:

Låter som en riktigt mysig dag! Själv har jag jobbat och pluggat:)

sv: Det var det!:) Kramisar♥

Svar: Ja men absolut! Låter inte helt fel det heller ändå ^^
Emelie Hedqvist

sara navjord:

jag älskar butterbear! :)
(och allt annat från lush för den delen haha!)

Svar: Åh, jag meeed! (true that!) :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Åh så underbart! Önskar att jag också mös på sådär!

Svar: Verkligen! Det är så härligt att mysa, haha ^^
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

ååh så mys :)

Sv: Tack så jättemycket! ♡

Svar: Oja, absolut :D
Emelie Hedqvist

Julia ♥:

Har utsett dagens blogg vinnare, kika in om det blev du! :-)

Linnéa Thell Jansson:

Nä vad gosigt och mysigt :)

Svar: Ja men verkligen ^^
Emelie Hedqvist

Mina:

Vad mysigt :)

Svar: Oja, verkligen!
Emelie Hedqvist

Jenny Karlsson:

sv: Ja men visst är dom :)

Åh vad fina bilder :)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

Låter riktigt mysigt!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Låter som n mysdag helt i min smak :)
Svar: Jodå, jag gillade filmen. Kändes dock som en uppbyggning inför sista delen, precis som dem gjorde med Breaking Dawn Part 1. Hoppas andra delen blir bättre än den första!

Svar: Ja men absolut :D
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashion blog:

Låter ju uuunderbart!! :) Gud så mysigt, så det ska va :) Ha en fantastisk start på dagen fina du. Kramar!

Svar: Ja men verkligen!! Tack desamma, kram♥
Emelie Hedqvist

Elin:

allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då?
Emelie Hedqvist

linah:

har du färgat håret?;D

Svar: Inte sedan september ^^
Emelie Hedqvist

Christina:

Låter verkligen jättemysigt :)

Svar: Oja, verkligen!
Emelie Hedqvist

sussi:

Ja har tyvärr bara lite julledigt vissa dagar
men har hunnit med en del julmys ändå =)

Svar: Förstår!
Emelie Hedqvist

e:

ååh vad härligt dedär lät :)

Svar: Ja men absolut :D
Emelie Hedqvist

Viktoria - Gravidblogg:

Ja verkligen :D

milina.blogg.se:

åh vad skönt! :)

Svar: Oja, absolut :D
Emelie Hedqvist

NICOLE:

Mys! =)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

Vad mysigt! Jag gjorde ungefär samma igår, bara såg massa film, åt frukt och choklad och bara njöt av ledigheten :)
Sv: Det var super gott :)

Svar: Eller hur! Ååh, va najs :D
Emelie Hedqvist

sara:

Gud så härligt och mysigt det lät! Idag har jag spenderat dagen på jobbet och ikväll blir det middag med min familj och vänner! :)

Svar: Oja, verkligen! Det låter härligt det med :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: ja :D

Sofie♥:

Åh låter som en grymt mysig dag! :D

Svar: Ja men absolut :D
Emelie Hedqvist

Kajsa:

va mysigt :))

Svar: Verkligen!
Emelie Hedqvist

JoJo:

ååh låter som en perfekt dag ju! :D

sv; tack, vad glad jag blir! :D

Svar: Oja, absolut :D
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

Åh låter som en supermysig dag och skönt med ett bad!!

Sv: Tack får hoppas att det fungerar bra :D

Svar: Ja men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Annie Bergström:

en sån dag hade jag med behövt!

Svar: Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: