The Simpsons nails

Okej, det här är något som egentligen inte hänt på ett tag. Har suttit länge och debbaterat ifall jag skulle lägga upp detta eller inte. Jag målade som vanligt naglarna igår och jag valde att prova på The Simpsons. Det var troligen vatten över huvudet, för nöjd blev jag väl inte direkt. Men jag gör väl egentligen allt för att lära mig och lägger upp det här för att se hur jag utvecklas. Ett försök på the Simpsons: 
Maggie och Lisa blev helt okej tycker jag, men sen blev det mest bara fel till Homer, Marge och Bart. Huvudformen gick inte att få till för mig. Hehe
"Practise makes perfect"
Släpp taget. följ flödet:

Man ser ju verkligen vad det ska föreställa så jag tycker du ska vara helnöjd! :)

Svar: Åh tack du!
Emelie Hedqvist

Aschmanda:

Nice :D Haha älskar simpsons! Fan vad bra dem blev!! <3


sv: Eller hur :)<3

Svar: Tack snälla♥
Emelie Hedqvist

Erika:

Tyckte det blev jättebra ändå, coolt :)

Svar: Åh tack (:
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

tycker det blev jätte fint, men du får träna lite till så kanske du själv också blir nöjd!

Svar: Tack du!!
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Såå fina! :D

Svar: Åh tack (:
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

åh så coola!

Sv: tack så jättemycket! :D

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Alice:

Så sjukt coola!

Svar: Men åh tack!
Emelie Hedqvist

Louise:

Haha åh vilka härliga naglar! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

amanda:

Men nej vad roliga naglar :D

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

malin:

vad coolt det blev! =)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Elin:

Cola!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Elin:

Cola!

Elin:

Coola!

Allt bra med dig?

Svar: Tack :D
Allt är bara bra med mig, själv då?
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: ja super kul, vad najs :D

Anna:

Så fina naglar och så fin blogg :)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Nathalie Tegelstam:

Haha vilka riktigt härliga naglar! Superbra gjort :) kram

Svar: Haha, taaack!
Emelie Hedqvist

Sara:

Jag tycker det blev riktigt snyggt, du är otroligt duktig :)

Svar: Men åh tack :')
Emelie Hedqvist

Wild Child:

Tack så jättemycket. Ååh vad coola!!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

IDA - FOTO:

Åh gud så häftiga! :D

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

haha så sjukt roliga och fina!

Svar: Men åh tack!
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

åh vad coola :)

sv: ja visst var dem härliga :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Anna :

Så fina :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

jonna:

Jag tyckte det blev fint :)

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!:

Wow, vilka snygga! =D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

Nej men vilka snygga :D älskar simpsons :D

Svar: Åh, taack!
Emelie Hedqvist

Karin:

Haha va grymma!

Svar: Haha, tack!
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Tycker dom där blev jättebra, jag hade aldrig klarat av att göra så bra haha! :D

Svar: Men åh tack♥
Emelie Hedqvist

Boel:

Åh så grymma!

Sv: Roligt att du tycker det :D

Svar: Taaack!
Emelie Hedqvist

Petra:

sv jag är super nöjd med allt

Emmy Lam:

Såå coolt! Kan tänka mig att man inte sätter allt på direkten när det kommer till nagelkonst... Jag tycker det är sjukt svårt :D

sv;
Ja, det var faktiskt riktigt synd att det blev så. :(

Svar: Tack så mycket! Nä, men precis ^^
Emelie Hedqvist

Lydia:

så snygga!

Svar: Tackar!
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

coola :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

emma:

jag tyckte dem blev hur bra som helst :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Frida:

Åh vad coola!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

HAHAHAHAHA asså du chockar alltid med ngt nytt xD Vilket coolt, kreativt och roligt tema xD haha den va ju bra som fan!

tkr btw inte det blev fel :o man ser ju vilka det är och det är huvudsaken ^^

Svar: Alltså ååh tack! :')
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Coola. :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Felicia [15år & rullstolsbunden]:

Gud så snyggt!! Skulle aldrig klara av detta haha ! 😍

Svar: Tack ♥
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

coola!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Linnea:

Visst är den bra, Avicii levererar som vanligt :)

Anna:

Tycker att du ska vara nöjd! Jag gillar dem verkligen :)

Svar: Men åh tack!
Emelie Hedqvist

Jessica:

Häftiga!

Jaa, men visst är den :D

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Ninni - Vimsiga mamman:

Sv. tack så mycket :)) Hah snygga

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Men herregud vad du är duktig! Blir så imponerad för varje bild jag ser som du lägger upp på dina naglar. Jag önskar så att jag hade din talang då jag tycker det är så kul att pyssla och dekorera naglarna. Helt otroligt vad fingerfärdig du är! Mängder av kramar♥

Svar: Alltså åh tack så mycket♥♥ Kram!
Emelie Hedqvist

A D E L I N A - MAKEUP & BEAUTY:

oj vad du måste ha tålamod med dessa detaljer! :)

Svar: Haha, oja!!
Emelie Hedqvist

Marran:

Jag tycker inte att det blev allt för tokigt! Du får inte vara för kritisk mot dig själv.

Svar: Åh, tack, gulligt sagt!
Emelie Hedqvist

Viktoria - Gravidblogg:

Dom är super fina ju! :)

Ja visst är tröjan snygg! Ska beställa hem den så fort mitt andra paket från HM har kommit :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

G I N A ~:

coolt! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Christina:

Dom blev ju bra :)

Svar: Men åh tack!
Emelie Hedqvist

sussi:

riktigt nice =)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Julia:

så söta :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Tea:

såå snyggt!! :D

SV: Åh tack snälla, blir så glad hihi!! :D
Ha en riktigt bra fortsättning av veckan, kram! <3

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

caroline:

Häftigt!! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

line cecilie :

så kult!!!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Nathalie Tegelstam:

Önskar dig en jättebra dag :) kram

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

så häftigt!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Så coolt, skit bra ju!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

my:

aaaaaascoooola ju :D

Svar: Men åh tack :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Fina är de ju och de kommer säkert kunna göra bättre till nästa gång ^^
Sv: Nej, det var faktiskt otroligt jobbigt... :(

Svar: Tack! Ja men det hoppas jag :D
Emelie Hedqvist

linneabocke.webblogg.se:

oj jooo! superfina ju!!

Svar: Men åh tack!
Emelie Hedqvist

Cassandra:

Gud så häftiga naglar! :D

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Fotografi:

Haha, vad snygga! :)

Svar: Hehe, tack :D
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Så söta!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Linnéa Thell Jansson:

Men vänta va??? Gör du dina naglar själv? :O Så häftigt! Och vad duktig du är i så fall!

Svar: Haha, yes! Tackar :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Fy f*n vad häftigt :D

Svar: Men åh tack!
Emelie Hedqvist

lollo:

sv: ja ellerhur , snygga naglar asså! kram :D

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Maria:

riktigt läckra :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Så himla duktig du e :)

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Fannie:

Absolut! Har bytt blogg till nouw.com nu så kika gärna in! :D kram

Svar: Ska kika in!
Emelie Hedqvist

Emmelie:

Jag tycker dom blev jättefina :-D

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Gubler:

Fun fact, Människan föds utan knäskålar, de utvecklas inte förens efter 6 års ålder. :)

Svar: Dessa "fun facts", Mr Gubler, är egentligen inte speciellt kul more creepy and whatnot. 😁
Emelie Hedqvist

joannafelicia.blogg.se:

åh så coola!
jag kan verkligen inte måla naglar xd

Svar: Tack snälla! Öva öva öva :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: