My old year

Mitt 2014 var jättefint! Jag ska ine ljuga, skolan fick mig att bli lite stressad och jag tappade några sömntimmar. Men jag är omringad av fina människor som gör vardagen lite ljusare. Som vanligt sammanfattar jag året med 4 bilder per månad, så här kommer ett extremt långt inlägg: 
Jullov=mys // Jullov=Läsa böcker // Jullov=Rea // Inte jullov=plugga 
Pluggaaaa // En sleepover hos mormor // Köpte Tanya Burr nagellack // Frozen på bio
Divergent med Fanny // Sportlov♥ // GOT maraton // Sooooool
 Färgade håret // the amazing spider-man 2 med Anna // That moment♥ // Påsklov
 Sprang 1mil // Dansuppvsining // Hannibal sabbade mitt liv // internationella hp dagen
Cirkus med syster // Shopping i huvudstaden med Louice // tfios med Anna // 1D med Louice
Pizza party // 18 år // LK med Jennifer // ny dator
Cykeltur med Jennifer // Hade alltid håret sådär // Skola ;( // Guardians of the galaxy med Jenny 
The savation med Louice & Vendela // Matmarknad // TVD mys hos Fanny // ny hårfärg
Snön kom, Ville var glad // Where we are med Louice&Jennifer // Halloween med Jennifer&Louice // Girlsnight
 En kafferast // En dag hos frisören // Mockingjay part 1 mitt i natten med Fanny och Anna // Food 
Mockingjay igen med Anna // Julfilmer hos Fanny // Julbak // Massa skola
Beatrice Jakobsson - Fotografi:

Låter som en sjukt bra år! :D

Svar: Ja men absolut :D
Emelie Hedqvist

Natalie:

Roligt inlägg!!

Svar: Va kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Mina:

Roligt med årsresumé :D

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

sussi:

alltid kul m resumé =)

Svar: Va kul att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

A D E L I N A - MAKEUP & BEAUTY:

sv: tack så mycket :D

Linnea, fotografier:

Nu kom jag på att jag måste göra en sån där burk för 2015 :D

Svar: Haha, tur att du kom på det :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Lovely :D Dumbledore's Army!! Men shit så ofta du går på bio!! :D

Svar: Yeees, DA forever! Haha, jag älskar verkligen bio! :D
Emelie Hedqvist

Julia ♥:

Jätte roligt inlägg! :-)

Svar: Va kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashion blog:

Åh vad roligt inlägg! Så fina bilder :) Ha ett toppen år nu finaste du! Kram!

Svar: Tack snälla! Hoppas att ditt 2015 blir underbart :D Kram!
Emelie Hedqvist

F R I D A ▴:

så mycket roligt! såg också mockingjay två gånger haha

Svar: Ja verkligen! Åh, naaajs! :D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Åh det ser ut som du haft ett toppenår vännen vilket glädjer mig enormt mycket :) Älskar årsresuméer där man får ta del av vad andra upplevt för situationer under det gånga året liksom! Ska nog göra en egen resumé jag också men till nästa år hihi. Har inte gjort någon innan så känner mig rätt grön på det och har ingen aning om hur man ska gå till väga hehe :)

Jag skulle också vilja våga mig på att färga mitt hår. Dock har jag aldrig gjort det innan så känner mig lite nervös haha.. Har inte ens slingat det! Men ska våga mig på det i år iallafall. Tror jag :)

Hoppas du mår bra idag vännen och får en fortsatt fin kväll!

Kramar <3

Svar: Ja men absolut, det var ett väldigt fint år! Kul att du uppskattar det :D Låter spännande, får väl se fram emot nästa år då! Äh, det kommer nog gå gallant.
Ah, det förstår jag! Jag har ju hållit på med mitt hår i väldigt många år, så det är ingen stor sak för mig egentligen! Men du kanske kan prova några toningar? :)

Tack desamma fina du! Kram ♥
Emelie Hedqvist

JoJo:

så många fina bilder, du verkar ha haft ett bra år och hoppas att detta året blir minst lika bra! :D

sv; åh tack snälla, är supernöjd! :D

Svar: Tack! Oja, verkligen ^^ Det får vi allt hoppas, haha. Hoppas din start på 2015 är riktigt bra!
Emelie Hedqvist

Denise:

Åh har du också gjort en minnesburk?! :D Sååå roligt att läsa alla lappar sen ♥

Svar: Yes, det var verkligen en kul grej :D ♥
Emelie Hedqvist

Alice:

ser ut som ett bra år!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Verkar ju som ett bra år! :)

Svar: Oja, absolut :D
Emelie Hedqvist

Linn:

Måste bara säga att detta var riktigt roligt att läsa!! Sååå bra inlägg♥♥ Och det verkar som ett super bra år, jätte fina inlägg♥
Många kramar till fina du:))

Svar: Åh, tack så mycket ♥ JA men verkligen :D Kraaaam!
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

Roligt inlägg! gjorde så 2013 med lappar i burkar, lite jobbigt men såå värt och kul ändå samtidigt!

Sv: Tack så hemskt mycket! :D

Svar: Tack! :D Åh, kul! Ja det håller jag med om ^^
Emelie Hedqvist

Frida:

Det ser ut som att du har haft ett härligt år! Vad var enligt dig bäst? Kram

Svar: Ja men absolut :D Oj, det var en bra fråga, Stockholms resan och alla stunder med mina vänner skulle jag nog säga. Vad har varit bäst för dig 2014? :) Kram!
Emelie Hedqvist

NICOLE:

Härligt inlägg :)
Gjorde minnesburk år 2013, väldigt kul att läsa sen :)

Svar: Tackar! Åh, va kul! :D
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Vilket härligt år du ser ut att ha haft :)

Svar: Ja men absolut :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Sånna här blogginlägg är sååå roliga att läsa :)

Svar: Åh, va kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Lollee:

Hoppas 2014 var ett bra år!

Svar: Det var det absolut :D Hoppas desamma för dig!
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Alltså är det bara jag som är efterbliven och aldrig hört om en minnesburk? såg ett inlägg på en annan blogg där även den bloggerskan tog upp minnesburken. Alltså varför har jag aldrig sett eller hört om det, haha? Shit. Är en awesome idé, gillar verkligen att du har olika färger på lapparna. Ska också göra så ^^

Gillar btw, spiderman-naglarna. Sjukt coola!:D

Svar: Haha, jag hade inte hört om någon innan slutet på 2013. Såg massa på instagram och wehearit samt folks bloggar, hehe. Tyckte att den såg mycket gladare ut när man hade många färger! Låter som en bra plan :D
Oh, tack :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Älskar att du hade olika färger på lapparna :D Ska göra en sådan burk för i år har jag tänkt ^^
Jätte härligt inlägg!


Svar: Åh, tack! Det låter som en bra plan :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

så mycket fina bilder :D

sv: tack så mycket :D

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Viktoria - Gravidblogg:

Ja det har varit en helt okej dag för min del :)

Anna:

Många härliga bilder och stunder!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Katta:

Ser ut som att du har haft ett jätte fint åt c: Hoppas att 2015 blir lika bra :). Kram

Svar: Ja men verkligen! :D Hoppas desamma till dig, kram!
Emelie Hedqvist

Sarah:

Va många filmer du såg på bio förra året :)

Svar: Haha, yes, det handbill en film eller två ;D
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

låter som ett fint år!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Fina bilder. Såg ut som ett fint år :)
Sv: Nej det var verkligen inte roligt :( Tack!
Kram!

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Caroline:

Många biobesök ser jag ^^ Älskar också att gå på bio, så mysigt! :)

Svar: Haha, yeees, bio är helt underbart :D
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

Åh låter som ett superbra år!

SV: Tusen tack :D

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Paulina:

Låter som ett perfekt år!

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

Intressant inlägg! Härliga bilder, ser ut att ha varit ett bra år! :)

Svar: Tack du! Verkligen ett bra år :) Hoppas att även du haft ett bra år!
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: ja det var skönt men jobbar idag :P

Venice:

Tack detsamma du! ;) Vilken nice blogg du har !

Svar: Åh, tack! :D
Emelie Hedqvist

line cecilie :

høres ut som et bra år <3

Svar: Åh, ja absolut! ♥
Emelie Hedqvist

Josefine Hallgren:

Härligt år du verkar haft! Mycket bio, kuul :D

Svar: Oja, absolut! Bio är ju såå mysigt :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Haha förlorade också en hel del sömn 2014 men det gör jag alltid när skolan är igång, tyvärr :/ Men du verkar ha haft ett fantastiskt år ändå!

Svar: Yeah..det är inte skoj det! Oja, absolut! Hoppas att även du hade ett bra år :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: