Glee och big hero 6

Min lördag har spenderats tillsammans med Anna. Vi inledde med att se de två första avsnitten på sista säsongen glee. Blandade känslor, men jag ska försöka vara positiv inför denna säsong! Efter det gick vi över till att se big hero 6. Alltså oh lord..SÅ BRA. Jag gillar den verkligen! Har du sett big hero 6? Om inte rekomenderar den till er alla :D 
Vad har du gjort idag?  
Anna:

Så bra dag du har haft :)

Svar: Absolut :D
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Tack för dina frågor i frågestunden :)

Beatrice Jakobsson - Fotografi:

Vilken lugn dag du verkar haft! :) så skönt!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

såg nyss första avsnitten, känns sorgligt att den snart är slut :(

Svar: Lite kluven över det, vill ha ett slut...men samtidigt inte.
Emelie Hedqvist

Jenny Karlsson:

sv: Tack! :D

Skön dag du haft, min har tyvärr spenderats med migrän haha :(

Svar: Åh, va jobbigt!
Emelie Hedqvist

Alicia - Alicia And Stuff:

Idag har jag inte gjort mycket alls, bara tagit det lugnt! Himla skönt, jag älskar dagar då man bara är utan att göra någonting alls!

Svar: Låter mysigt :D
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

ÅÅ vill se den där filmen!

Svar: Rekommenderar den! :D
Emelie Hedqvist

Kajsa:

har inte hunnit kolla på glee än. men måste ju! även om jag inte gillade förra säsongen så mycket ...

Svar: Förra säsongen sög, så det kan ju inte bli mycket värre i alla fall, haha ;)
Emelie Hedqvist

Maria:

åh den där filmen verkar mysig :)

Svar: Supermysig verkligen :D
Emelie Hedqvist

JoJo:

låter som en skön och mysig dag! :)

sv; tack så mycket! ja jag gillar också tröjan, har dock inte provat den än :P

Svar: Ja men absolut!
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som en härlig dag :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashion blog:

Åh den bara måste jag se, verkar så söt och mysig :) Ha en fin söndag tjejen1

Svar: Rekommenderar den verkligen :D Desamma, kram!
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

Åh, måste ta och se den! :)<3

Svar: Låter helt klart som en plan!
Emelie Hedqvist

Prietha:

Vill verkligen se Big hero 6!

Svar: Såå bra film, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

Låter som en bra dag!

Sv: Ja visst var den :D

Svar: Ja men absolut!
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

ojdå, var big hero 6 bra!!! tyckt att den verkar så töntig när man sett trailern :) haha

Svar: Åh, trailern gör den inte rättvisa! Fattade inte poängen, men när jag väl såg filmen blev jag ju typ kär!
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Tack fina du <3 Hoppas du har en fin söndag!

Viktoria - Gravidblogg:

Nu är vinnarna i Veckans Blogg uppe :) Kika in och ta reda på om du vann. Passa även på att anmäla dig till nästa veckas omgång direkt :) Lycka till fina du, kram :)

Emma:

Igår såg jag Big hero 6 för första gången, såååå himla bra. Helt kär! :'D

Svar: Ååh, samma här! Love it :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

har länge velat se den filmen, tror det är på tiden att jag gör det :D

lucydee:

har länge velat se den filmen, tror det är på tiden att jag gör det :D

Svar: Låter som en bra plan!
Emelie Hedqvist

Sanna Preifelt:

Åh Big Hero 6 vill jag hemskt gärna se! :)

Svar: Såå bra film! :D
Emelie Hedqvist

G I N A ~:

Har bara sett Glee till säsong 3.. måste verkligen börja se serien igen ^^

Svar: Åh, nej nej, sluta där!! Haha, serien sjönk snabbare än ett skepp utan botten efter säsong 3. Jag ger applåder till alla som slutade där!! ;D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Åh vilken mysig lördag! Måste se big hero 6, vars såg ni den? :)

Svar: Ja verkligen! Vi såg på letmewatchthis.gop :)
Emelie Hedqvist

Hanna Victoria Sahlqvist :

Kanske borde se den där filmen... Hört flera snacka om den hehe :)
Kram Hanna!

Svar: Åh, ja det tycker jag verkligen!
Emelie Hedqvist

anniepiie:

Har inte sett glee, hur många säsonger är den på? :)

Svar: Inne på säsong 6 nu. Om jag skulle ge dig tips så är det nog; se fram till säsong 3 och hoppa sen av, inte värt att fortsätta, haha ;D
Emelie Hedqvist

Linda:

Jag älskar glee, har dock inte sett de nya

Svar: Jag har en hatkärlek med glee, mest hat, men jag älskar verkligen de äldre säsongerna, haha ^^
Emelie Hedqvist

Släpp taget. följ flödet:

Vilken härlig dag! Har faktiskt inte sett den så det ska jag ändra på :)
Våran lördag var bara lugn, var med hunden (som bor hos pappa) några tim bara:)

Svar: Ja verkligen! Låter som en bra plan! Åh så mys :D
Emelie Hedqvist

amanda:

roligt med glee :D

Svar: Haha, ja, ibland så ;)
Emelie Hedqvist

linnea:

åh den filmen vill jag se! :D

Svar: Rekommenderar verkligen!
Emelie Hedqvist

Me & Them - A novel that will change your life:

Åh jag slutade kolla på glee efter att Cory dog :/

Svar: Jag kan helt klart förstå det, han var bland det bästa med serien :/
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

glee är så bra!!

Svar: Älskade verkligen glee förr, nu inte lika mycket.. :/
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Den vill jag se. :)

Svar: Rekommenderar verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Maja:

Såg big hero 6 igår, så bra film!!

Svar: Åh, eller hur :D
Emelie Hedqvist

Jeely:

Hejsan! <3
Jag skapade precis en youtube kanal där jag lägger upp allt mellan smink videos och roliga sketcher. min dröm är att nå ut till världen och vill du hjälpa mig nå den drömmen? snälla klicka in :*<3

Svar: Hej! Jag ska se till att kika in! :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Åh men Glee <3

Svar:
Emelie Hedqvist

fannie karlsson:

tack så mycket :) hoppas du får en bra helg!
Hade tänkt se den där big hero 6 men har inte blivit av, kanske får ta och se den då:)

Svar: Åh det tycker jag verkligen!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: