First day back

Idag har varit den mest onödiga dagen någonsin. Ingen överdrift. Jag var i skolan från 9:50-11:20. Vi såg film. Och vi kommer inte hinna arbeta med filmen, så vi ser film för att fördriva tiden. Men men. Efter skolan blev det inget mindre än serier och te(duh), har nyss varit på kvällpromenad och nu väntar ett varmt bad. Mysigt värre. 
Jag hoppas att mina bloggläsare har en fin torsdag♥
Lite te för att vakna // Glad tjej påväg till skolan ;D 
Bruno Mars på tröjan gör allt bättre // Försökte ta en fin selfie i spegeln, gick inte, gav upp 
Drack päron&choklad te medan jag svarade på kommentarer // Musik i öronen = glad
En snöig kvällspromenad
Time for a bath! 
Amanda Jona [SPONTAN]:

Tycker det lät som en ganska härlig dag ändå trots att du tyckte den var onödig :)

Svar: Det var ändå det :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Fotografi:

Badbomber är så underbara! :)

Svar: Ja men visst!
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Åh det är så drygt när skoldagen inte är så värst lång utan att man mest bara ska dit och sen ska hem igen efter ett par timmar. Då hade man hellre legat kvar hemma i sängen och sovit en stund längre hihi :)

Skönt att avsluta kvällen med en skön kvällspromenad och ett skönt bad! Så underbart mysigt :)
Hoppas du mår fint idag min vän och får en fantastisk fredag! Stor kram♥

Svar: Jaaa, men eller hur! Precis!
Verkligen, helt underbart mysigt :D Tack desamma, kram♥
Emelie Hedqvist

G I N A ~:

Ser härligt ut! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Mysigt med bad :)

Svar: Oja!
Emelie Hedqvist

Christina:

Mina lektioner på högskolan känns ibland onödiga, börjar oftast kl 8.30-11.15 och vi har 15 min rast efter 45 min lektion.

Badet såg väldigt härligt ut :)

Svar: Åh, det förstår jag!
Verkligen!
Emelie Hedqvist

Karin Lygnersjö:

Mukstart men otroligt seg sån kan ja tänka mig!

Svar: Förstår det ^^
Emelie Hedqvist

MATILDA:

åh är det badbomb? Så coolt :D

Svar: Yes, eller hur :D
Emelie Hedqvist

Caroline:

Låter som en härlig dag! ^^ Serier och te är en standard hos mig också ;)

Svar: Verkligen! Haha, så najs :D
Emelie Hedqvist

PAULINA [smink, skönhet och träning]:

Skönt att bara se film på skolan! :D

Svar: Absolut!
Emelie Hedqvist

sussi:

förutom de smått meningslösa skolbesöket
så låter de som en härlig dag :)

Svar: Jo, men verkligen :D
Emelie Hedqvist

elinasoderholm.blogg.se:

Fina bider, och häftig badbomd! :D

Sv: Javisst, älskar att beställa hem och få paketen med posten!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Julia:

lät som en skön dag ändå :)

Svar: Oja, absolut :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Lätt som en helt perfekt kväll i alla fall :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

Bada lät inte fel...

Svar: Absolut inte!
Emelie Hedqvist

CASSANDRA:

sv; visst:)
ha en bra helg :D

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: ja helt okej iaf hehe :P

A D E L I N A - MAKEUP & BEAUTY:

sv: tack så jätte mycket! :)

Sanna Preifelt ❤:

Åh vad underbart med ett härligt bad! :)

Svar: Ja men visst!
Emelie Hedqvist

Ninni - Vimsiga mamman:

sv. tack :)) trevlig helg

Svar: Desamma!
Emelie Hedqvist

Hanna Victoria Sahlqvist :

Haha ungefär precis så var min dag idag. 09:00-13:00 och gjorde typ ingenting. Mys ändå haha :)
Ha en trevlig helg, kram Hanna!

Svar: Haha, visst kan det bli mysigt också! Desamma fina du, kram!
Emelie Hedqvist

linahh:

snygg mugg:D!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Trist när det blir en onödig dag sådär. Då kunde ni väl fått använda tiden till något annat.

Svar: Jo, verkligen! :/
Emelie Hedqvist

Alice:

Underbar badbomb!

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Tråkigt att ni inte fick gjort något vettigt :)
Härligt med sådana badbomber!

Svar: Haha, jupp.. Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

Wilma:

Satan vilken ball tröja!

Svar: Men åh tack!
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

Åh vad söt hund och bra m kvällspromenad:)

Svar: Visst är han söt?! Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

Låter som en mysig dag ändå!

Sv: Åh tack så mycket :D

Svar: Jo men visst!
Emelie Hedqvist

JoJo:

jag gillar takeway-muggen! :D

sv; tack snälla, vad glad jag blir! :)

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

ååh så trist när man bara går till skolan över någon film som ändå inte är till någon nytta sedan....
bra bilder! :D

Svar: Yupp, men men, det är väl livet, haha ^^Tack du!
Emelie Hedqvist

Fannie:

gör gärna det :)

Henrietta Nylund:

Vilken söt termosmugg!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

haha åh minns dom ogillande första dagarna, men rätt mysiga ändå :)

Svar: Haha, förstår det! Jo, men absolut!
Emelie Hedqvist

Elin karlsson:

Din te mugg är så fin!!!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Daniella:

Vad segt :o
Päron och choklad-te låter intressant :D
Kram!

Svar: Verkligen! Ååh, det är såå gott♥ Kram!
Emelie Hedqvist

Thea:

Älskar stora tekoppar!!

Svar: Åh, jag med!
Emelie Hedqvist

jonna:

Nä verkligen inte :)
Hoppas du får en bra fredagskväll!

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

Malin Lundgren:

Hej hej kolla gärna in på min blogg den är ny!:)

Svar: Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

fröken josefine:

Vilken cool tröja med Bruno Mars! Vart är den ifrån? :)

Svar: Tackar! Köpte den på globen då han hade sin konsert där :D
Emelie Hedqvist

corneliaeriksson.blogg.se:

Haha åh.. Drygt! Vår första skoldag (torsdags) var 37 minuter haha, och i fredags var vi lediga. SÅÅ värt.

Svar: Haha, yeah! Åh, skoj, lol!
Emelie Hedqvist

Hannah o bella:

hej, vi undrar om du skulle vilja göra ett länkbyte? Om du är intresserad kan du kommentera våran blogg så kan vi prata om det? :)

Svar: Åh, jag skulle gärna gjort det, men det är egentligen inget jag brukar göra här. Kanske nån annan gång :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: