Efterfrågade naglar - The mentalist & House

I slutet av september frågade Therese ifall jag skulle kunna göra naglar inspirerade av House och The Mentalist. Bättre sent än aldrig, right? Problemet för mig har ju självklart varit att jag följer inte dessa två serier, så att tolka dom blev inte det lättaste. Men jag googlade och hittade några bilder att utgå ifrån, här är mitt resultat: 
House H // Ett piller // Feel better // Hjärtfrekvens // Käpp
The mentalist logo // Red John // Read between the lies // ett försök till kaffekopp // FBI väst
Hata inte på mig ifall jag är helt ute och cyklar, haha. I tried my best. ;) 
♫♪ sandra:

- åh tack!!

rebeccafornstedt.blogg.se:

Men Gud vad duktig du är!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

nice! :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Mina:

Gud vad coolt :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Linnea:

Wow, grym du är :)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Nice :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Petra:

Snyggt

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Aschmanda:

så coola naglar :D


sv: Taack :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Lydia:

Snygga!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Grymt snygga! Som vanligt :)
Svar: Tusen tack!

Svar: Tack snällaste!
Emelie Hedqvist

sussi:

shit va snygga de blev =)

Svar: Men åh tack!
Emelie Hedqvist

Tea:

Så himla fiiiint! :D

SV: Hihi ja men eller hur alltså, jag håller verkligen med dig!! ;) ha en kanonbra vecka nu, kramar! <3

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Ninni - Vimsiga mamman:

Hah så läckert

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

snyggt! älskar house!

Svar: Tack! Så sugen på att se serien :D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Du är verkligen så sjukt duktig! Kul att få inspiration av olika tv-serier också och göra naglarna utifrån dem :)
Många kramar♥

Svar: Tack så himla mycket! Kram♥
Emelie Hedqvist

Fannie:

Ja verkligen :D

Lina - my art & my life:

såå snygga! och bästa serierna!

Svar: Tack! Borde verkligen ta och se dom, haha ^^
Emelie Hedqvist

Maja:

Två asbra serier!

Svar: Borde nog fundera på att se dom :D
Emelie Hedqvist

Viktoria - Gravidblogg:

Dom blev ju super fina :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Christina:

Åh de blev bra :) Har heller inte följt någon av serierna, men känner igen det du målat :)

Svar: Tack du! Åh va kul att det fortfarande nådde fram liksom :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: tack så mkt :D

Maria:

du är verkligen duktig :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Åh så snyggt!

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

corneliaeriksson.blogg.se:

Wow vad bra gjort! Jag som inte ens kan måla naglarna enfärgade utan att få nagellack på hela händerna...

Svar: Haha, åh tack du :')
Emelie Hedqvist

Alice:

Grymt coola!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

åh vad fina :)
jag skulle gärna se att du gjorde naglar efter artister, om man nu kan få önska :) skulle vara roligt att se :D

sv: tack, kul att du gillar det :D

Svar: Tack snälla! Åh, den idéen gillar jag! Ska jag absolut fundera på att göra :D Några specifika förslag på artister?
Emelie Hedqvist

Karin:

Grymma! :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Hjärtfrekvensen älskade jaaaag!!:D

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

Gud så snygga!

Sv: Tack fina snälla du ♥

Svar: Åh, tack! :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Så häftigt! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

CASSANDRA:

fint :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

så häftiga! :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Coolt :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Du är så duktig, riktigt grymt jobbat ! :)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Cassandra:

Wow, riktigt coola naglar! :)

Svar: Ååh, tack!
Emelie Hedqvist

Anna:

åh vad fint :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Åh, men det blev supersnyggt! Bra jobbat! :D

Svar: Åh, tack snälla, kul att du gillart :D
Emelie Hedqvist

Louise:

Härliga naglar!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

CAICAIS.BLOGG.SE~:

Sjukt snygga!

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

F E L I C I A:

så coolt!!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

JoJo:

coola naglar! :D

sv; jaa, jag älskar vs <3 dom har så mycket fin och mycket bra produkter!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

SOFIA ღ:

Men wow, såå coolt!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Ida:

Så snygga!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

fattas:

Man kan ju inte göra annat än att älska House :D


Svar: Haha, tar det som att jag borde se serien!
Emelie Hedqvist

jonna:

Det var det absolut :)

Det blev ju väldigt bra! Bra design!

Svar: Men åh tack :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Så bra gjort! Gillar the mentalist naglarna :D

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Erika:

Super snyggt! :)

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

Släpp taget. följ flödet:

Riktigt läckert!! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Nathalie Tegelstam:

Så himla coolt :) kram

Svar: Tack du, kram♥
Emelie Hedqvist

bella:

Riktigt fin blogg! och fina bilder :)) Du får gärna kika in på min blogg om du har tid

Svar: Tack snälla! Jag ska kika in!
Emelie Hedqvist

Rebecka:

Cool idé!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Så fina!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Sara:

jätte snyggt!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

riktigt snyggt!
är det dina naturliga naglar?

Svar: Tack snälla :DYes, helt naturliga naglar!
Emelie Hedqvist

Linn♡:

åhh grymt snygga!! ♡♡
Hoppas din dag varit bra:))

Svar: Åh tack♥ Desamma fina du!
Emelie Hedqvist

lucydee:

Så fina :D

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Gud så snygga :D

Sv: Ja väldigt ^^

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Så snygga!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Tittar inte heller på serierna, men tycker de är fina, snällt av dig att göra de efterfrågade naglarna ^^
Sv: Tack så mycket <3
Kram!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: om jag fick önska helt fritt så skulle jag vilja att du gjorde antingen Justin Bieber, One Direction eller The Fooo :D skulle göra mig överlycklig! :)
kram

Svar: Möjligt att jag skulle kunna fixa något sådant, ska googla runt lite :) Ser till att meddela ifall det blir nå Justin eller Fooo!1D har jag faktiskt gjort två gånger, har också något planerat till lite senare i år. Men här är länkar till de tidigare sakerna jag gjort:
http://ewelies.blogg.se/2013/august/one-direction-nails-2.html
http://ewelies.blogg.se/2014/june/one-direction-tattoo-nails-2.html
Emelie Hedqvist

Moa:

Jätte jätte fin blogg, rolig att följa.
Kolla gärna in min blogg, kram!

Svar: Tack så mycket!! Skulle sååå gärna vilja kika in, men du glömde skriva din blogg :( Skicka bara iväg en till kommentar så ska jag se till att komma förbi, hehe!
Emelie Hedqvist

Sarah:

Ja har sett lite av Mentalist o de e bra :)

Svar: Spännande, kanske får kika in den då!
Emelie Hedqvist

Ida - foto & häst:

åhhh sååå himla snyggt! följer inte The Mentalist men äääälskar House och du tolkade verkligen dem superbra!! :D

Svar: Tack snälla! :'D Kanske får kika in House!
Emelie Hedqvist

Denise:

Grymt! :)

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

Sara:

Sjukt snygga! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: