Throwback Tuesday

USA, Florida, 2012
44 dagar kvar till nästa USA resa!
A D E L I N A - MAKEUP & BEAUTY:

sv: tack så jätte mycket! :)

Charlotta Hägg:

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir:) och härliga bilder! Jag skulle såååså gärna vilja åka utomlands nu,.. en paus ifrån plugget vore nog inte så dumt faktiskt.

Svar: Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

Christina:

Åh så mysigt det såg ut :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Madeleine Parkenberg:

Åhh USA! vilken lyx att åka dit snart!

Svar: Ja men verkligen!
Emelie Hedqvist

SOFIA ღ:

Älskar Florida, så härligt!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Det där såg underbart ut :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

bella:

härliga bilder! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Linnea Kinis:

härliga Bilder!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

åå florida! Ska dit snart, något tips på vad man borde göra? <3

Svar: Åh va skoj! Personligen älskade jag alla theme parks! Everglade var också coolt, Miami beach, clearwater beach, alla shopping ställen var underbara - finns såå mycket att göra :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Wow, nice :)
Sv: Japp, det tycker jag med!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Isabella Huynh:

Vilka härliga bilder!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Emma:

Vill också till USA, så himla underbart det ser ut :)

Svar: Jag förstår det! Åh det är såå underbart :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

Å så kul!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Alice:

åhh vad jag vill tillbaka till usa!

Svar: Det förstår jag allt!
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

så härligt, fina bilder! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

CAICAIS.BLOGG.SE~:

åhåhåh vill också till USA!!

Svar: Det kan jag förstå :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Åh vilka härliga bilder!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

bookofems.blogg.se:

åh jag vill med åka till usa!!:D

Svar: Jag förstår det!!
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Åååh vill också till USA!

Svar: Jag förstår det! :D
Emelie Hedqvist

S A N N A ♥:

Åh vad du måste längta:)

Svar: JA men verkligen!
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Så härliga bilder, florida skulle jag vilja besöka

Svar: Tack! Förstår det (:
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

åh vilka härliga bilder!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åhh vill också dit!!

Svar: Jag förstår det!
Emelie Hedqvist

Hanna Andersson:

Ser så härligt ut!!

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

jonna:

ja verkligen :) Alltid skönt med lediga dagar!

Sofie♥:

Åhh så många fina bilder! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Fannie:

Tack! :D

Maria:

åh vilka härliga bilder :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Jag är så galet avis! Vill också tillbaka dit!

Svar: Jag förstår verkligen det!
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad mysigt! :)

Svar: Oja :D
Emelie Hedqvist

Rebecca:

Åh vad roligt! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Rebecka:

Så härligt det ser ut!

Svar: Ja men absolut!
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Alltså åh vad underbart det såg ut :)

Svar: Ja men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Julia:

åh härligt :)

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Åh, så tjusiga! Men det blir dem ju alltid när du är i farten :)

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: