The end of week 6

Jag har verkligen haft en mysig söndag. Inledde dagen med att se red band society, så ledsen att det är slut. Efter att ha snabbt läst igenom filosofin så gick jag till Vendela för att se klart Hannibal. Några timmar med plugg följde det. Avslutade min helg med en långpromenad tillsammans med Fanny och nu sitter jag med en kopp te + massa youtube klipp att se. Himla mysigt!
Vad har du gjort denna helg? 
Sunday selfiiiies
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Jag har mest jobbat denna helgen faktiskt. :)

Svar: Ah, men det kan ju vara bra det med!
Emelie Hedqvist

Linnea:

Åh, måste med börja titta på Hannibal!

Svar: Det tycker jag verkligen :D
Emelie Hedqvist

Josefine Johansson:

Finns inget bättre än te!

Svar: Nä men eller hur!
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

Åh finis :D

sv: åh tack :D
kram♥

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Caroline:

Låter som en härlig söndag!

Svar: Ja men visst!
Emelie Hedqvist

Julia:

lät mysigt! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Aschmanda:

Varit lugnt denna helgen så skönt :D! Hoppas din helg var bra :)

Svar: Va najs :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Låter riktigt mysigt!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som en härlig dag! :)

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

E m e l i e:

Låter som en mysig söndag! ;)

Svar: Oja, absolut :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Det låter som ett bra avslut på veckan ^^ I helgen har jag varit barnvakt, gått på bio, tränat och shoppat :)

Svar: Verkligen! Låter riktigt härligt :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

Mysig helg :D min helg har varit riktigt mysig den med :D

Svar: Oja, verkligen! Najs :D
Emelie Hedqvist

Karin:

Låter som en bra helg :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Linn♡:

Lät som en bra helg:DD Jättefin du är♡♡♡♡♡♡

Jo min helg var bra, mest tagit det lugnt o så^^

Hoppas din dag varit bra, kram!

Svar: Oja, verkligen! Tack ♥♥
Häärligt! Tack desama, kram
Emelie Hedqvist

Nathalie Tegelstam:

Lät himla mysigt :) kram

Svar: Verkligen, kram!
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: ja jag är så nöjd med den :D

SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN!:

Härligt med en bra Söndag! :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Filosofi ... Hade det i gymnasiet och det var inte lika kul som jag trodde :/ Politisk filosofi är nog det enda område jag tyckte om i den kursen jag gick i :o

Svar: Ah, intressant! Jag gillar det so far som tur är :)
Emelie Hedqvist

Jessica:

Visst var dom fina, längtar tills dom kommer hihi :D

Linnea:

Hihi, visst är bilden bra - lämnar aldrig lägenheten på morgonen utan mitt kaffe :)

emwem.blogg.se:

Låter inte helt fel du:)

Svar: Verkligen inte :)
Emelie Hedqvist

Ida:

Det lät som ett bra avslut på dagen!

Svar: Verkligen!
Emelie Hedqvist

Elin:

Lät mysigt :)

Svar: Oja :D
Emelie Hedqvist

Ebba :

Låter trevligt!

Svar: tack så mycket :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Vad härligt med en långpromenad! ^^

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Åh vad mysigt det låter som du haft det i helgen! Själv så träffade jag också en kompis och såg även på melodifestivalen. Dock blev jag rätt besviken måste jag säga. Tycker inte det var någon värst vidare bra låt av någon av dom som uppträdde. Hoppas på bättre bidrag nästa vecka hihi :)

Hoppas du annars mår bra idag vännen och att din vecka börjat på bästa möjliga sätt! Hur ser din dag ut idag? :)
Många kramar♥

Svar: Ja verkligen! Åh, låter härligt! Jag håller faktiskt med dig där..hoppas att det är bättre idag :)
Tack desamma finsate du! Kram♥
Emelie Hedqvist

Tea:

Te är det bästa! :D

SV: Åh gulliga du, tack så jättemycket!! :')
Ha en riktigt fin tisdag nu, kramisar! ❤

Svar: Men eller hur!
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Mysigt :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Låter som ett underbart mysigt slut på veckan :)

Sv: Kul att du tycker det :) Vad roligt! Första är uppe idag, hihi ^^

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

sussi:

Låter riktigt härligt =)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Lät som en mysig söndag, men plugget hade kanske varit skönt att slippa:)

Svar: Ja men visst, helt klart!
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: javisst e dom :)
ja super skönt :D

Ellen:

Låter verkligen som en bra söndag! Jag jobbade i helgen. Söndagen var min enda lediga dag på hela veckan, så jag låg mest på soffan haha :)
sv: Vad kul att du gillar designen!

Svar: Ja verkligen! :D Myyys!
Emelie Hedqvist

Malin Lindgren:

Vad skönt att du hade en härlig och lugn söndag! :) I söndags var jag på släktkalas och avslutade med lite underbar tid på gymmet :)

Svar: Ja men verkligen :D Åh så trevligt!
Emelie Hedqvist

Malin Lindgren:

Vad skönt att du hade en härlig och lugn söndag! :) I söndags var jag på släktkalas och avslutade med lite underbar tid på gymmet :)

Gina:

Låter som en bra dag :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Johanna Marie.se:

Åh va mysigt det låter! :D

Själv har jag jobbat och vart på Ikea med mamma samt hälsat på lillasyster & hennes son :)

Svar: Ja verkligen :D
Låter härligt det med!
Emelie Hedqvist

corneliaeriksson.blogg.se:

Det låter verkligen mysigt, och vilken fin kopp!

Svar: Absolut! Tack :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: