2015-02-07

Blomsterkrans och Hannibal cheesecake kan bara betyda en sak! Jag och Vendela är inne på slutspurtern i vårat Hannibal maraton. Personligen är jag inte redo för all smärta som väntar efter Mizumono (säsongavslutningen, säsong 2), men vi tar ett break innan dess för att se mello. Någon utav mina läsare som också ska de mello idag? Men med andra ord så har jag en bra lördag framför mig idag, vilket känns väldigt bra. 
Hoppas att alla läsare också har en superfin dag
Elin:

Planer inför helgen?

Svar: Bara mysa på :D
Emelie Hedqvist

E m e l i e:

Åh Hannibal är fan bra! :D

Svar: Ja men eller huuuuur ♥
Emelie Hedqvist

Josephine:

Fin!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

corneliaeriksson.blogg.se:

Vad mysigt det låter! Och kakan ser god ut!

Svar: Ja men verkligen! Åh, tack ^^
Emelie Hedqvist

Fannie:

Absolut! :D

Daniella:

Alltid så sorgligt när man kommer till slutet :(
Föresten, glömde bort att Mello är idag, tack för påminnelsen!

Sv: Tack vad gullig du är ^^

Svar: Ja men eller hur! Haha, tur att jag kunde påminna någon :D
Emelie Hedqvist

G I N A ~:

Har faktiskt inte sett den serien ÄN. Men säsongsavslut är verkligen riktigt jobbigt. :( Kommer det fler efter säsong 2 eller är det slut på riktigt? Finis btw!♥

Svar: Du borde verkligen se den! Rekommenderar den STARKT! ;D Ja men eller hur.. Det kommer en säsong 3 till sommaren, håller på att tagga sönder! Tack snällaste ♥
Emelie Hedqvist

Karin:

Så fin, verkligen!

Sv: Ja dom rusar iväg. Man kan tycka dagarna går långsamt när dom är men sen tycker man samtidigt att helt plötsligt är det helg igen,jag fr liksom inte riktigt ihop det!

Åh, vad söt du är, tack!

Svar: Men åh tack!
Emelie Hedqvist

Ida:

Tror att jag ska se på det! Härligt att du har en bra dag framför dig!

Svar: Najs! :D Ja men verkligen!
Emelie Hedqvist

FannyFredrica - [Fotografering]:

Så fin cheesecaken blev!! :D

Svar: Man tackar ♥
Emelie Hedqvist

Alice:

Lät himla mysigt!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

fina du :)

sv: haha ja, det blir så :) tur att man bara behöver köpa vissa saker en gång.

Svar: Taack :')
Emelie Hedqvist

Louise:

Så fin du är!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: ja men mår mkt bättre idag iaf :)

Linnéa:

Mmmm, får se om jag kollar in mellon - saade lär ju gå vidare i alla fall...

Svar: Haha, det hade du allt rätt i!
Emelie Hedqvist

S A R A:

så vacker du är!

Svar: Men tack snälla!
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Gud vad mysigt! Det låter som du har en toppendag att se fram emot och njuta av. Kakan ser förövrigt supergod ut också! Ska också se på melodifestivalen ikväll hemma med familjen. Ska bli spännande att se vilka som tävlar ikväll och hur bidragen låter. Hörde att det endast skulle vara sju bidrag istället för åtta som det annars brukar vara. Undras varför haha? :)

Många kramar!!♥♥

Svar: Verkligen mysigt! Kakan fick många bra betyg, så det var verkligen trevlig, haha. Vad tyckte du om mellon då? :D Undrar också varför dom ändrat det..
Kraaam ♥
Emelie Hedqvist

S A N N A ♥:

Hannibal är bra!

Svar: Såååå bra ♥
Emelie Hedqvist

SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!:

Jösses, vad många nagellack i bakgrunden! :D

Svar: Haha, jo jag har ett par ^^
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Låter som en härlig dag! :)

Svar: Superhärlig dag :D
Emelie Hedqvist

Louiza Mathiassen:

åååh vad fin blogg du har! :D

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

bella:

fin :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

sussi:

ser gott ut =)
tror inte ja ser mello, tycker de är rätt trist
nu för tiden.. =/

Svar: Tack! Åh, jag förstår!
Emelie Hedqvist

Emma:

Så fin :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Jessica:

Tack så mycket :D

Erika:

Så fint :)
Ska givetvis se mello idag :)

Svar: Tack :D Härligt!
Emelie Hedqvist

Malin Lindgren:

Åh så vacker du är ♥ Gott med cheesecake ju!

Svar: Men tack snälla ♥ Ja men visst!
Emelie Hedqvist

Alice:

Blir Melodifestivalen för mig också! ^^

Svar: Najs :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Jag funderar på att se det, men får se! :)

Svar: Låter som en bra plan i alla fall ^^
Emelie Hedqvist

Felicia:

Så fiiin bild på dig!

puss

Svar: Men åh tack! ♥
Emelie Hedqvist

Sara:

Kul :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Fina du!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Älskar cheesecake!!:D Fin du är och gillar kransen :DD

Svar: Verkligen gott! Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Linn♡:

Jup, jag ska kolla på mello!
Hoppas du också får en jättebra dag, massor av kramar♡♡♡

Svar: Najs! Desamma till dig ♥
Emelie Hedqvist

CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

åh vill verkligen börja se Hannibal! Jag kommer sitta klistrad framför teven när mello börjar!! :D

Svar: Åååh, gör det!!! Rekommenderar den serien sååå mycket! Låter härligt :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Jag ska se Mello, tror jag. Har blivit så tråkigt de senaste åren, men är som en liten tradition. :)

Svar: Ja, jag gillar TVD lite bättre på sitt sätt, men vi är inne på 6:e säsongen och det börjar bli liiite mycket. Men i The originals så händer det saker hela tiden och det gillar jag!

Svar: Ja men kag håller med om det!
Emelie Hedqvist

Line Dalen:

Alltså du passar så bra med blommor i håret!

Svar: Men åh tack :D
Emelie Hedqvist

malin:

Så fin du är!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

aaah älskar blomkransar!

Svar: Jag meeed :D
Emelie Hedqvist

SaraNavjord.se:

jätte vacker bild på dig! du är så himla fin!

Svar: Men åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Maria:

så kul med mello ikväll :)

Svar: Men visst :D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Så gott med cheescake ju! :)

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

så fin!

Svar: Tack!!
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Visste inte ens att det var melodifestivalen idag haha :D

Svar: Haha, nä, jag hade också glömt det först ^^
Emelie Hedqvist

Meg:

Men vilken ball cheesecake! Jag ska nog också kika mello idag :)

Svar: Man tackar!! Najs :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Så fin du är och underbar cheesecake :)

Svar: Tack snällaste du! :D
Emelie Hedqvist

Madeleine Parkenberg:

Så fin! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Emmelie:

Vi sitter och kikar just nu. :-) Men lite si sådär när det gäller låtarna so far

Svar: Det håller jag med om...
Emelie Hedqvist

Linnéa Thell Jansson:

Vad fin du var i håret :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Boel:

Åh vad gott och mysigt :)

Sv: Tack!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Så vacker !

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

ebba:

åh så fin krans :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Isabella Huynh:

Vad fin du är i krans :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Johanna Marie.se:

Fina du! Är det en ny serie?

Svar: Tack! Första säsongen kom ut 2013 :)
Emelie Hedqvist

Rihannas:

fin kakan ser ut :)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

vanja:

Tack :)

så fin tårta :D

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Sara Boström:

älskar cheesecake!

Svar: Det är verkligen gott!
Emelie Hedqvist

Anna:

Vad fin du är! :) Hoppas ni hade en bra kväll!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

anniepiie:

så fin bild!!! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

IDA - FOTO:

Så fin :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

amanda:

Mums vad gott, vad tyckte du om mello? :)

Svar: Jag tycket det var ganska dåligt faktiskt, vad tyckte du?
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

åh så fin du är!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Liborius:

fin blomsterkrans:D

Svar: Tack!!
Emelie Hedqvist

Hanna:

Jag brukade kolla mello tidigare, men på senare år har jag helt tappat intresset.. :(

Svar: Jag förstår helt!
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

vad gott, mysigt!
så fin bild!!

Sv: Tack så jättemycket! :D

Svar: Ja men visst! Tack :D
Emelie Hedqvist

Michelle W - :

Tack fina du ! :)

JoJo:

du är så fin! :D

sv; ja visst gör den? :D jag älskar sånt som luktar både körsbär och vanilj så detta är en perfekt kombo! ;D <3

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Mina:

Vilken fin krans :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Robyn:

Du är ju för fin! Hoppas din Lördag blev bra!! ;)

Svar: Tack snälla! Desamma (:
Emelie Hedqvist

linnea:

Åh missade helt att melodifestivalen började igår :(

Svar: Åh, nej :(
Emelie Hedqvist

ida foto. ♛:

åh är Hannibal bra? Min kompis vill väldigt gärna att jag ska börja se det hehe ;)

Svar: Det är sååååå bra! Rekommenderar det verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sofia:

Haha vad roliga ni är. Men kul grej! :D

Svar: Ja men verkligen!
Emelie Hedqvist

Anna Fotografi:

Så fin du är :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

A D E L I N A - MAKEUP & BEAUTY:

såå himla fin är du! Gott såg det ut att vara också :D

Svar: Tack snälla! Men visst :D
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

super fin du är!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

blondina:

OJA! Visst är de :) Dock inte alla kan följa det tyvärr :/

linah:

är hannibal en serie eller va?:O

Svar: Yes, finns ju böcker och filmer också men nu är det även en serie :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: