Julklappar 2015

Årets bilder gav jag helt upp med. Finns inget som heter dagsljus eller sol i Luleå. Jag får helt enkelt deala med det. Här är några av årets julkappar: 
All them books! Yes please kan vara en av de klappar jag blev gladast över! 
Filmer och serier! Bygger på min kollektion lite väl mycket just nu..haha
All them kroppsprodukter. Kan vara fullt i mina skåp just nu, hehe 
Sötaste dekorationerna någonsin
Mamma har förstått att min besatthet av stags ain't going nowhere 
Zoella produkter 
HP merch
En söt wendigo, love him 
Between us parfymen 
Teburkar, HP travel mug, Starbucks travel mug, Chai latte sirap 
3 bedårande minions. Mamma, jag är 19 år. 
Ljus, kopp, kuddfodral. You know, för mitt framtida hem kommer vara awesome!!!
6st übersnygga glas, cuz I'm classy 
Fluff 
Väska 
Presentkort och tid för tattuering 
Min granne gav mig fluffsockar och nagellack, too cute 
Mockingjay kalender 
Doftande stuff 
Tofflor och lotion
Badbomber 
übersnygga sängkläder 
Badbomber 
Snyggaste tröjan 
Vattenkokare 
Nagelpenslar 
Tattoos 
Sju sorters kakor
Sport-bh
All them doftljus 
 
Alla bilder är skit och jag vet det, men Jennifer är nog lycklig nu. Varsågod. 
Kommentera inlägget här: