Bästa filmerna från barndomen (som man kanske fortfarande ser)

Har ni också såna där filmer som står i nån hylla/låda från barndomen? Jag har flera, för filmer var livet, haha. Ibland kan jag inte låta bli att kika in i dessa lådor, bildligt talat, för de flesta är vhs och dom kommer jag inte långt med. Har denna sommar spenderat allt för mycket tid med att vara nostalgisk med aningen äldre filmer. Har kommit fram till att jag sett dessa 6 stycken så många gånger att jag kan dom in och ut. Fortfarande lika bra. 
Sinbad // Atlantis // Anastsia
Lemony Snicet’s A Series of Unfortunate Events // Narina // The Thief Lord
Vill ni gissa hur taggad jag är på en Series of Unfortunate Events tv-serie?! Ska beställa hem böckerna också tror jag, kan inte motstå ♡ Måste också beställa narnia samt the thief lord.. Hej då pengar. 
Kommentera inlägget här: