A summer night in

När vädret suger där ute så kan man alltid ha sommar inomhus. Ikväll tittar jag på en av mina absoluta favoritfilmer, Narnia, och äter melon. Hur mysigt som helst! 
sandra:

åh narnia <3

Emma & Julia:

Riktigt mysigt ändå!

Anita:

Myyys :D

Erica:

Vad mysigt & gott med melon! :)

Christina:

Åh så mysigt det lät :) Man får verkligen göra det bästa ut av den s.k sommaren....

my:

Åh vad mysigt! Var länge sedan jag såg narnia :D

Maja:

Narnia är så himla fina filmer och böcker!

Marlene S.R:

mysigt!

Sofia:

Naw vad mysigt. :)

Sara:

Låter mysigt! :) När jag var yngre älskade jag narnia, läste alla böckerna och hade ett datorspel som jag och mina systrar var besatta av :D

anniepiie:

Vilket mys! :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad mysigt!

Emmelie:

Inte fel det heller, jag kikar på greys anatomi när det är tråkigt väder :-D

Josefine ♔:

Så mysigt!! :D En liten fördel finns det allt med regn på sommaren, till en viss mån såklart ;)

Anonym:

Mys!!

Liborius:

Mysigt!

Emelie:

Kan vara mysigt när det regnar ibland för då kan man mysa inne :)

DirtyHeels:

Ja det var riktigt mysigt, och dem har riktigt god mat där :)

Hanna:

Narnia är en så fin film, speciellt första filmen. Jag såg nyligen om de första filmerna :)

sara:

Så mysigt! :D

Kommentera inlägget här: