Thomas Harris

Kolla vilka skönheter! ♡ Kom hem till mig i måndags och jag är så taggad på att börja läsa dom! Är jag inte för trött så tror jag att det blir bra att börja ikväll. Viktigast är i alla fall att ha läst klart till säsong 3 av Hannibal, hehe. Har du läst Hannibal böckerna av Thomas Harris? 
JoJo:

sv; ja visst är outfiten fin? :)

Julia ♥:

Nej har inte läst dom, men kanske tar jag också och klickar hem dom nån dag! :)

Svar: Åh låter som en plan!
Emelie Hedqvist

NATHALIE - Fashionblog :

Bra tips och har tyvärr inte läst dom :) kram

Svar: Kanske något att läsa i framtiden? Kram (:
Emelie Hedqvist

Tea:

Kul :D Har inte läst dom tyvärr!

SV: Hihi tack sötnos, det gick kanon! :D
kramis <3

Svar: Absolut! Kanske något att lägga på läs-listan, hehe? :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

har inte läst, så tack för tipset!

Svar: Kul att få tipsa någon :D
Emelie Hedqvist

Em:

SV: Åh tack snälla!

Erika:

Har inte läst de där faktiskt. Men älskar böcker :)

Svar: Ah okej, ja böcker är för underbara :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

så kul med nya böcker :)

Svar: Ja men visst! :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Kul med nya böcker, böcker är fantastiska :D
Tyvärr så är jag inte alls förtjust i den där serien haha, så nej jag har inte läst böckerna.

Sv: No problem, säg till om du tyckte om filmen. Tyckte den var smågullig ^^

Svar: Jag håller helt med dig! Oh no, okej, jag fattar..själv är jag ju bara lite besatt av allt som har med serien att göra, haha ^^
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: tack :)

Boel:

Jag har hört om de, men inte läst dem :)
Är de bra? :)

Sv: Ja, Teen wolf is lyf <3

Svar: Jag tror böckerna är awesome! Inte hunnit börja läsa dom än, men filmerna och serien är ju typ bäst. ^^
Emelie Hedqvist

Elin:

allt bra?

Svar: Jo tack allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

michelle bergström:

Sv: tack!

Victoria:

bloglovinbyte? :)

Svar: Åh tyvärr använder jag typ inte bloglovin :/
Emelie Hedqvist

Anna:

Dem har jag inte läst. Själv läser jag mest böcker av Marian Keys, älskar dem :)
Svar: Låter bra det :)

Svar: Åh låter najs, aldrig läst nån av dom böckerna tror jag ^^
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Hihi, mamma tackar för ditt grattis <3

Linnéa:

Hihi, mamma tackar för ditt grattis <3

Elin:

Vad roligt! :)
Sv; Pröva dem, de är riktigt goda!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: hehe tack :D

amanda:

mys med böcker!

Svar: Alltid!
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Så mysigt att ha flera böcker att läsa, har faktiskt aldrig hört talas om dom där böckerna innan haha! :)

Svar: Ja det är så underbart :D Dom är faktiskt lite läder och inte så hypade, så det kan jag förstå ^^
Emelie Hedqvist

Ida - Hon som föddes med LKG:

~ Följ min resa där jag flyttade 65 mil hemifrån för att plugga och bo på internat. Du får även följa hur det är att ha fötts med LKG, det militära livet, livet efter bilolyckan osv! Välkommen in på nattstad.se/idahtt :) ~

Svar: Ska kika in!
Emelie Hedqvist

Prietha:

Har bara sett När lammen tystnar och några avsnitt ur Hannibal. Kanske tar och läser böckerna till vinter n :)

Svar: Åh det låter som en plan! :D
Emelie Hedqvist

maja:

kul, har inte läst dom :)

Svar: Alltid kul! Kanske något att läsa i framtiden? :)
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

sv: Jodå, min dag har varit helt okej ändå :)
Hur har din dag varit? :D
kramis

Svar: Min dag är so far bra, själv? Kram :D
Emelie Hedqvist

Moa Persson:

aldrig läst dessa innan tyvärr :/

Svar: Jaså inte? Kanske något för framtiden haha ^^
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: åh, tack :) kul att du gillar det!

Maja:

Åh det är så roligt att köpa böcker!

Maja:

Åh det är så roligt att köpa böcker!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Aschmanda:

Nope, läser inte så myckrt böcker :P


sv: Tack kära du :)

Svar: Aaah, jag förstår ^^
Emelie Hedqvist

Maria:

Tusen tack! :D
- Jag älskar att läsa men har inte läst någon utav dessa böcker, du få recensera dem sen här på bloggen :D

Svar: Det ska jag absolut se till att göra :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

jag läser inte x)

Svar: Haha, ah okej ^^
Emelie Hedqvist

fashion:

Kul! ;D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

jonna:

ja, verkligen. Men det känns bättre nu :)
Har faktiskt inte läst dom!

Svar: Inte? Kanske något för framtiden då ^^
Emelie Hedqvist

sussi:

sett filmerna så klart men inte läst böckerna..
Är böckerna lika bra som filmerna??? =)

Svar: Jag hoppas verkligen att dom ä lika bra, ska se till att skriva om dom då jag läst klart :D
Emelie Hedqvist

Charlotta Hägg:

Sv: Tack så jättemycket, vad roligt att du tycker det! Jag trivs verkligen superbra med lite mörkare nyans i håret :) KRAM!

LIENE:

sv: Kul du tyckte det var intressant :)
Önskar dig en bra dag!

Svar: Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

sara:

Har inte läst några av dom, jag läser böcker väldigt väldigt sällan så! :)

Svar: Jaha, jag förstår :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Dem har jag inte läst :)

Svar: jaså inte? Kanske något för framtiden då ^^
Emelie Hedqvist

Marran:

Jag har inte läst någon av böckerna, har du hunnit börja?

Svar: Jag har inte börjat än, förhoppningsvis till helgen :D
Emelie Hedqvist

Julia:

hoppas dom är bra då :)

Svar: Hoppas jag med :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Åh, kul :D

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Jag har inte läst dem. Hoppas du kommer gilla dem:)

Svar: Kanske något för framtiden? ;) Hoppas jag med!
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashionblog:

GRYMT tips! Vad bra! :) Hoppas din dag blir toppen! Ha en fin torsdag fina du! :) Kram!

Svar: Kul att du uppskattar det :D Tack desamma, kram!
Emelie Hedqvist

AmandaB:

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

Svar: Allt är bara bra, själv då :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Kul med böcker. :)

Svar: Alltid! :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Har inte läst dem faktiskt, men har hört att de ska vara bra!

Svar: Ja okej, kanske något för framtiden då? :)
Emelie Hedqvist

Sophie - Au pair i London:

- Ja det är faktiskt lite coolt :D

Mikaelas tårtor och bakverk:

Aldrig läst det där, fast läser och andra sidan inte så mycket böcker hehe.

Svar: Jaså inte? Ah, haha, förstår ^^
Emelie Hedqvist

Louise:

Bra tips! Har dock inte läst dem. Kanske ska göra det ;)

Svar: Kul att tipset uppskattas :) Låter som en plan!
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

åh, så bra med boktips! måste läsa dem :)

Svar: Kul att det uppskattas :)
Emelie Hedqvist

johanna:

tycker det är så mysigt att läsa böcker!

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

Det har jag faktiskt men kanske borde göra det någon gång :)

Svar: Låter som en plan (:
Emelie Hedqvist

jossan:

Mysigt att läsa böcker! Dessa har jag dock inte läst faktiskt. :)

sv: Ja det var supermysigt :D

Svar: Absolut! Jaså inte? Kanske något för framtiden då ^^
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

jag visste inte att det var baserat på böcker men de är väl klart, mycket är ju faktiskt det :)

Svar: Det sant. När det gäller Hannibal så är det sagt att det mesta som baseras från böckerna är karaktärerna och de större händelserna, inga detaljer eller så ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: