The salvation ♥

Så idag är en väldigt lycklig dag. Jag ska äntligen få se the salvation.♥ *internal screaming* På något magiskt sätt så har jag fått med mig både Louice och Vendela ikväll.. Dom kommer båda ha en väldigt trevlig bio-upplevelse kan jag tänka mig. Om någon undrar varför jag är så taggad på en film som denna så kan jag väl bara säga - Vem gillar inte lite western*? 
Ska du se the salvation? You should. 
 
 
*läs: vem gillar inte lite Mads
Boel:

Åh vad häftigt :D Hoppas den är bra!

Sv: Det var det verkligen :D

Svar: Verkligen! Jag gillade den i alla fall :D
Emelie Hedqvist

Petra:

Kul med bio var länge Sen jag var på bio ska på bio i oktober

Sv ja absolut

Svar: Älskar bio ♥ Åh kul!
Emelie Hedqvist

Ebba:

Svar: åh tack så mycket :) haft en bra dag? Kram

Svar: Jodå, en riktigt bra dag :) Själv? Kram!
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Ja, jag älskar dom skorna - kul att jag hittade dom igen <3

Daniella:

Ha det så kul! Jag är inte så förtjust i Western haha.
Sv: Ja, låten är verkligen bra :D
Kram!

Svar: Tack! Haha, egentligen är inte jag heller det, men när Mads gör en western film är det ett måste att se den ;)
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: åh tack fina du :D vad glad jag blir!

NATHALIE - Fashionblog :

Vad roligt, hoppas den är bra :) kram

Svar: Gillade den verkligen! Kram (:
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

hihi ja eller hur!? : D jag vill ha allt! :D

Aschmanda:

Jo klart man måste se den ! :)

Kram

Svar: Yäääy :D Kram!
Emelie Hedqvist

Elin:

Filmen verkade ändå spännande! :D Fråga gärna frågor till frågestunden. :) Kram

Svar: Eller hur! Att gå och se den skulle jag nästan rekommendera! Ska kika in, kram (:
Emelie Hedqvist

fashion:

Kul med bio!! :D

Svar: Alltid! :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

nice :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Sophie - Au pair i London:

- Ja men visst var det! :)
Ha en bra helg! :D

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

Maria:

vad roligt :)

Svar: Absolut :D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

sv: Tack snälla :D Älskar den kombinationen verkligen.
Hur mår du annars idag? Vad ska du hitta på?
Kram<3

Svar: Jag mår fint, själv? Idag var det mest mys :D Kram!
Emelie Hedqvist

Liborius:

kul:)

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

AmandaB:

SV; vad bra :D är det bra med dig?

MVH AmandaB

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Pauline:

å så mysigt med bio

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

johanna:

mys!

Svar: Absolut! :)
Emelie Hedqvist

MALIN:

Inte ens hört talas om den men den verkar bra! Kanske får ta och se den :)

Svar: Jaså inte? Ja men jag rekommenderar den :D
Emelie Hedqvist

bexollila:

allt bra med dig idag då sötnos :D ?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Så roligt med bio :) Filmen verkar ju vara riktigt bra! ^^

Svar: Ja men verkligen! Väldigt bra :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Roligt :D

Svar: Absolut :D
Emelie Hedqvist

Petra:

sv ja håller med dig

JoJo:

bio är mysigt :) var själv på bio för inte så länge sen :)

sv; men tack snälla, vad glad jag blir! :)

Svar: Absolut! Åh va kul :D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Så kul med bio! :D

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashion blog:

Åh den vill jag se!! Bra tips!! :) Hoppas du får en såndär extra underbar lördag, ha en grym dag! Kramar!

Svar: Kul att du gillart :D Åh tack desamma!
Emelie Hedqvist

Madeliene :

sv: tack så mycket! allt bra? :)

Svar: Allt är bara bra :D Själv?
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Tack för tipset :)

Svar: Kul att det uppskattas :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

Verkar vara en bra film!

sv: åh tack:)

Svar: Ja men absolut! :)
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Jag har faktiskt inte tänkt se den :o men du får säga hur den var då du ser den, kanske ändrar mig då ^^

Svar: Jaså inte? Men jag gillade filmen i alla fall, mestadels pågrund av Mads, höhö ^^ Klassisk western kan man väl säga, så är det inget man gillar så gillar man nog inte filmen..
Emelie Hedqvist

maja söderberg:

kul, har inte hört talas om den filmen :)

Svar: Absolut! Jaså inte? Bra var den i alla fall :)
Emelie Hedqvist

Sigrid:

Hoppas den är bra!! :)

Svar: Det var den allt :D
Emelie Hedqvist

NICOLE:

Skojigt :D Hoppas den är bra!

Svar: Alltid! Det var den :D
Emelie Hedqvist

linnea:

vad kul! :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

A D E L I N A:

sv: ja verkligen :D

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; ja!! du måste beställa ju hihihi ^^

DEN DÄR MÅSTE JAG SE!!! älskar mads mikkelsen så ja ofc

Svar: omg, jag hittade just någon annan som också älskar honom - so happy, haha :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

åh nice!

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Marran:

Vad roligt med bio! Vad tyckte du om filmen?

SV:
Tack snälla du!

Svar: Alltid lika skoj! Jag gillade den, mycket pågrund av Mads..men filmen är bra :D
Emelie Hedqvist

E.W - Photography:

Tack så jätte mycket:D

sussi:

den måste man nästan se ju =)

Svar: Ja men absolut! :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Jag är faktiskt rädd för att gå på bio. Får riktig ångest av att sitta i en mörk salong med massa andra människor och baciller och så. Känns som att jag har så lite kontroll liksom ^^

Svar: Jaha, oj, jobbigt :/ Men då får du ha massa mys i soffan sen då!
Emelie Hedqvist

Emma:

Jaa men visst är den!? Jag är helt kär haha :D

lucydee:

Mysigt med bio och ska allt se den :) verkar bra :)

Svar: Verkligen! :D Åh va kul!
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: tack fast det gick inte så bra för mig men vi körde iaf oavgjort haha :P

Tea:

SV: Hihi jag håller med dig, verkligen fin! :D
Ha en fortsatt bra helg sötnos, kram! <3

Svar: Tack desamma ♥
Emelie Hedqvist

jossan:

Kanske skulle se den då :D

sv: Tack, kul att du tyckte om det :)

Svar: Ja men det låter som en plan :D
Emelie Hedqvist

Jasmine:

Tack för filmtipset!

Svar: Tack för din kommentar.

Trevlig lördagskväll!
Kram

Svar: Kul att det uppskattas :D
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Åh så roligt!! :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Julia:

hoppas den var bra då :)

Svar: Riktigt bra :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Sv: Haha så är det väl när man har en favoritskådespelare :)

Svar: Heheh, ja verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Den VILL jag se <3

Svar: Åh gå och se den! ♥
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: