Same old, same old

Skola, hem, plugg, mat, kvällspromenad, plugg - dagarna börja gå ihop. Idag får jag i alla fall slänga in 1 timme med serier, yäy! Awkward och faking it är tillbaka + nytt avsnitt av new girl, så denna dag kanske inte var för tråkig ändå. 
Vad har mina läsare gjort idag? 
I brist på annat så minns jag sommaren hos @emeliehedqvists, wow vad jag saknar värmen och shorts. 
Petra:

hoppas du har haft en bra torsdag :)

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

sanna:

Såg Faking it och awkward idag, är så glad att de är tillbaka:D

Svar: Samma här! :D
Emelie Hedqvist

Denise:

Härliga bilder! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

fina bilder! :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

V I L M A L A ♔:

Jag har chillat hahaha XD

Svar: Haha, najs ;D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Så fina bilder :) Jag har bara varit hemma och tagit det lugnt x)

Svar: Tack! Åh det låter härligt :)
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Så härliga bilder, jag har pluggat no och gått på en kvälls prommis :)

Svar: Tack! Men du det låter ju ganska bra ändå ;D
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Så fina bilder :)

Svar: Taaack!
Emelie Hedqvist

carolines:

Men vad härliga bilder! :) Jag har varit på sjukhuset och sen vart hemma bara, bland annat gjort hemmagjord pizza, såå gott =)

Svar: Taaack! Mums med pizza!
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Underbara bilder :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Tea:

SV: Hihi jag håller verkligen med dig! ;)
Ha en fortsatt fin kväll, kramis! ♥

Svar: Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

lianass.blogg.se:

Oommgg vad najsiga bilder!! Är det du med rött hår och blommor -helt awesome kort!! Börjar också sakna sommaren sakta och säkert..
sv: Tack snälla du! :)

Svar: Tack snällaste ♥ Yes det är jag det! Tack igen! Jo men samma här..
Emelie Hedqvist

Kelly:

Gud så fina bilder!

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: jag med :D

Sara Ekman:

fina bilder :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Prietha:

Har tagit en frukost med kompis ute på stan, haft skola, skrattat som en tok på bussen, gjort middag och pluggat lite. Skönt med rutiner!

Svar: Låter så mysigt!
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund ♥:

Haha hunden! :D Såå fina bilder!

Svar: Haha, han är för söt :') Taaack!
Emelie Hedqvist

Madeliene :

sv: ja verkligen! :) hoppas din har varit bra! kram

Svar: Tack desamma, kram!
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Vilka härliga bilder!
idag har jag lämnat mitt rum för första gången på nästan en vecka, så jag tog mig en tur på stan med min syster en stund. :)

Svar: Taaack! Låter mysigt :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: tack så jätte mycket!!

vvanja.blogg.se:

sv: tack :)

vvanja.blogg.se:

sv: tack :)

Elin:

Gud vilka härliga bilder!!! :) Kul :)
Sv; Haha tack :D

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Hannah:

Grymt fina bilder! Saknar sommaren så himla mycket♥
Svar: Tack så mycket!! :)

Svar: Tack så mycket! Åh jag meeeed!
Emelie Hedqvist

linnea:

och jag hinner slänga in två timmar med serier ikväll, woho :)

Svar: naaaajs ;D
Emelie Hedqvist

Jen:

Sv: jaa det blir det ju :( speciellt när man är tajta vänner liksom!

Du har ju hunnit gjort massa! Ååh vilka fina bilder :D själv har jag bara jobbat hela dan :)

Förresten, skulle du kunna ta dig nån minut att rösta för mig att bli nästa Miss Glossy för L'Oréal? Skulle uppskatta det så himla mkt! Det kan du göra via min blogg eller via denna länk: http://www.missglossy.se/profile/6950

Ha det bäst!

Svar: Tack du :D Härligt att jobba med ^^
Självklart!
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

ja, hon va värsta snäll och down to earth! härlig tjej! :D har träffat henne en gång innan men det va samtidigt som Nanne Grönvall va på plats också så jag reflekterade inte så mycket över Molly då...xD hehehe

Vera:

Åh vad härliga bilder!
Jag har tränat och varit barnvakt och lite så..

Svar: Tack du!
Men det låter ju inte helt fel ^^
Emelie Hedqvist

Felicia [15år & rullstolsbunden]:

Sv: haha ja verkligen!

Jätte fina bilder!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Ebba:

Så fina bilder!
Svar: åh tack :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Liborius:

fina bilder!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Åh, jag älskar Awkward! :D Har sett ett avsnitt av Faking It och den verkar också rolig!

Svar: Me too! Tycker awkward är mycket bättre än faking it, men ändå en sevärd serie :)
Emelie Hedqvist

Anita:

Såå många fina bilder :D

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Vilka härliga bilder! :) Saknar sommaren nåt oerhört mycket! <3

sv: Ja det är så jobbigt att inte våga släppa loss och supa skallen av sig. Inte för att det är nånting man ska sträva efter utan bara att våga och inte tänka så mycket på konsekvenserna.. Men det kommer väl kanske så småningom får man hoppas.

Idag ska jag iväg och luncha och sen får jag se vad jag gör av dagen. Vad hittar du själv på?:)
Kramar! <3

Svar: Tack du! Åh samma här ♥
Låter mysigt! Idag är det plugg som gäller för mig :D
Emelie Hedqvist

Marran:

Vilka härliga sommarbilder! Jag har just ätit frukost och ska strax åka och träna.

Svar: Tack du! Mysigt :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

Vilka fina bilder! :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Charlotta Hägg:

Sv: Jaa, det var väldigt mysigt:) och tur att man har lite serier att titta på mellan plugget, det ljusar upp vardagen =) KRAM!

Svar: Jo men verkligen! kram ♥
Emelie Hedqvist

Karin Lygnersjö:

Åh söt vovve <3

Svar: Ja men visst ♥
Emelie Hedqvist

johanna:

håller med saknar sommaren!

Svar: Ja men visst!
Emelie Hedqvist

Sofia - Vardag&Foto:

jag saknar också sommaren :(

Svar: Åh eller hur!
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

härliga bilder!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Fint kollage! Hoppas du får en fin helg kram :)

Svar: Tack! Och tack desamma, kram ♥
Emelie Hedqvist

Pauline:

så fina bilder!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Janie:

Har knappt gjort något vettigt alls idag! Helmysiga bilder.

Svar: Haha, men det kan vara härligt det med :D Taaack!
Emelie Hedqvist

jonna:

ja verkligen :) Jag har verkligen inte gjort något alls idag. Städat lite bara! hehe
så fina bilder! Hoppas du får en bra fredag!

Svar: Mysigt det med :D Tack och tack desamma!
Emelie Hedqvist

Daniella:

Härliga bilder. Det händer att alla dagar blir de samma nu under hösten...
Sv: Ja verkligen, skitcoola :D
Kram!

Svar: Tack :D Jo men precis..
Emelie Hedqvist

Sofia:

Härliga bilder! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Liza Ludvigsson:

Wow så vacker bilden längst ner till höger var!
Älskar akward och faking it! Ska sätta mig och titta på allt från början när jag får tummen ur tänkte jag hehe ;D

Svar: Åh tack snälla ♥ Låter som en bra plan!
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

åh härliga bilder!

sv: hih tack, hon tackar :D
kram♡

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Elin:

allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: ja jag är nöjd :)

hoppas att du får en fin helg!

Svar: Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Vad sköna bilder. Jag har varit ute en del. Sett lite idol

Svar: Tack snälla! Låter najs :D
Emelie Hedqvist

Moa Persson:

ååh men ja, vill med ha sommar :((

Svar: Åh men eller hur!!
Emelie Hedqvist

amanda:

super härliga bilder!

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

amanda:

sv: kul att du vill vara med! lycka till :D

My Fredblad:

Idag har jag haft en anmält mysig och härlig fredag! Perfekt början på helgen har det varit :)

Svar: Låter riktigt najs :D
Emelie Hedqvist

Lydia Elstig:

så fina bilder!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

AmandaB:

SV; tack :D är det bra med dig?

MVH AmandaB

Svar: Jodå, allt är bara bra med mig! Själv då? :D
Emelie Hedqvist

fashion:

Super fina bilder! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Maria Karlsson:

Åh vilka härliga bilder! Får en att sakna sommaren :D

Svar: Tackar! Jo men precis ^^
Emelie Hedqvist

Ida - foto & häst:

sååå härliga bilder :'D
sv; åh tack så himla mycket ❤

Svar: Ååh tack snälla ♥
Emelie Hedqvist

Boel:

Låter mysigt ^^

Svar: Jo men absolut :)
Emelie Hedqvist

Johana Duggin:

fina bilder :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

LIENE:

Hoppas det går bra med allt plugg.

Underbara bilder :O <3

Svar: Jodå, tack!
Taaack <3
Emelie Hedqvist

finnsingaursäkter:

Grymt härligt kollage! Älskar bilderna :)

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

JoJo:

härliga bilder! :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Clara:

Så härliga bilder!

Svar: Taaack!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: