Optical illusion nails

Om jag har ett mål med min nagelmålning så är det att bli bättre. Jag älskar att se förbättring hos mig själv! Och det är klart, jag vet att jag blivit bättre men vissa saker har jag fortfarande lite svårt med. En av dom grejerna är ränder och då speciellt lodräta. Så jag bestämde mig för att öva! Här är mitt resultat: 
JoJo:

snygga naglar! :)

sv; hahaha kul att folk gillar min liknelse x'D hahaha!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Madeliene :

Sv: Tack så jätte mycket :D vad glad jag blir! Kram

milina.blogg.se:

Coolt :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

mot plus:

tack så mkt! jättesnygga naglar, så häftigt med zebra!

Svar: Åh tack du :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

jättefina verkligen :)

sv: åh tack fina du, man blir så glad av dina kommentarer :D

Svar: Tack så mycket :')
Emelie Hedqvist

Daniella:

De var coola ^^
Sv: Ja de är det :)
Kram!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Ebba:

Svar: hihi ja supergott! Riktigt sugen nu med för inte ätit sen klockan sju imorse :(

A D E L I N A:

shit va snyggt :D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashion blog:

Guuud så snyggt!! :) Ha en underbar måndag, hoppas dagen bjuder på många härliga stunder! Kram!

Svar: Tack snälla du :') Och tack desamma, kram!
Emelie Hedqvist

Amanda-fotoblogg:

Verkligen häftiga! :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Sigrid:

Så sjukt coola! :D

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Elin:

allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då?
Emelie Hedqvist

Linn:

oj vilka snygga!! :D

Svar: Nej men tack :D
Emelie Hedqvist

Mirjam Wallmark:

Riktigt häftiga naglar, ursnygga! kram

Svar: Åååh taaack :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

Snygga! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Coola :p

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Wow!! :o :D
Sv; Men tack, vad gullig du är! Detsamma<3

Svar: Men åh tack <3
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: tack :D

Emma:

nej men tack söta du! :D

Jätte snygga naglar :)

Svar: Åh taaack!
Emelie Hedqvist

Erika:

Vad häftigt gjort :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Tea:

Sååå coolt! :D

SV: Tack så jättemycket finaste du, hihi!! :D
Ha en riktigt härlig vecka nu, kramisar! <3

Svar: Ååh taack!
Emelie Hedqvist

Nelly:

Oh, läckert :D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Hamdi ':

Coola!
sv: åh vad bra! Tycker också det är väldigt viktigt :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Fattar inte hur du kan??? och fattar inte heller hur du kan ha så långa naglar?

Svar: Aw, tack! Haha, mycket vård och kärlek ;)
Emelie Hedqvist

J E N N I F E R:

så snygga naglar!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Julia ♥:

Sjukt snygga! :D

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

ja, det va helt fantastiskt gott! :D

Petra:

sv håller med dig

hoppas du har haft en bra dag

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Men gud vad snyggt människa! Hur gör du? Det måste vara ett riktigt pillergöra att göra just det motivet :) Jag älskar ju också som du vet att måla naglarna hehe. Vart får du inspirationen ifrån? :)

sv: Supergott verkligen! :D

Svar: Men åh tack snälla! :D Med rätt typ av penslar blir allt lättare! Instagram är min största inspirationskälla :D
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

åh vill också ha så fina naglar!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Celine:

Du lyckas ju alltid med dina naglar! :D Har du förresten lösnaglar eller är det dina äkta haha? :D

Svar: Tack snälla! Det är faktiskt mina äkta naglar :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Johansson:

Så coolt!:)

sv: Så roligt att du tycket:) Kramisar♥

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

coola! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

tufft :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

nice :)
Veckan blogg vinnare är uppe <3

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund ♥:

Vilka häftiga naglar!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Felicia:

Jäklar, ballt!

puss

Svar: Tack snälla! Kram (:
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Tyvärr gillar jag inte dessa naglar... de är för röriga för min del. Blir förvirrad när jag ser dem, haha! Fast så är det med allt som är randigt (upp till ner) för mig. :)

Svar: Uppskattar att du är ärlig i alla fall :D
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

Supercoolt ju!!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Snyggt som vanligt :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

amanda:

coola :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

SARA EMILIA:

Häftigt!

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

fashion:

Snygga naglar! :D

Svar: Taaack!
Emelie Hedqvist

Tessie:

Vilka coola naglar! ^^
Tänk om man var så duktig själv.

Svar: Tackar :DÖva öva öva!
Emelie Hedqvist

Felicia - Modell:

Snyggt! :)

Sv. Tack så mycket! Ja det hoppas jag med :)

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

linnea:

balla!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Pauline:

sååå snyggt!

Svar: Åååh tack :D
Emelie Hedqvist

Sophie - Au pair i London:

- Så är det också, jag har det superbra :D

Josefine ♔:

Lever verkligen på hoppet att du nån gång kanske kan visa hur du gööör det så himla perfekt!! :D

Svar: Haha, jag måste se till att fixa något sådant inlägg! :D
Emelie Hedqvist

Liza Ludvigsson:

Snyggt! tycker också det är sjukt svårt med ränder..

Svar: Tack! Ja men eller hur...
Emelie Hedqvist

Felicia [15år och rullstolsbunden]:

Sv: Ja verkligen, vore jätte kul om du kikade in den! =D

Gud vilka coola! :D

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Boel:

Otroligt fina naglar :D

Sv: Helt sjukt att Sd fick så mycket röster, inte okej alls... Blir illamående :(

Svar: Tack snällaste! :)
Emelie Hedqvist

Hanna:

Wow så snyggt! :)
Sv: Vad roligt att du tyckte de :)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Va coolt med ändrade ränder mot slutet!^^

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

linnea:

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg hos mig :)

http://linneajosefin.forme.se/2014/september/veckans-blogg.html#comments

Svar: Jag ska kika in!
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

- jaa :)

Maria:

riktigt fina :)

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Anita:

Snyggt! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Fröken J!:

Tjusigt!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Marika Yngvesson - Elitryttaren:

Coola :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

jonna:

ja, det behövs ibland. Annars brukar jag vara lat på söndagar :) haha
Hoppas din tisdag blir bra!

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Snygga!! :-D

Svar: Man tackar :)
Emelie Hedqvist

Frida Christina:

Jättecoola naglar!! =)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Läckert :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Marran:

Kan du inte lägga ut bilder från när du började måla naglarna och jämföra med nu? :)

Svar: Det var ett kul förslag! Det ska jag se till att fixa :D
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Tack så mycket du! :)
Snacka om illusion, blev lite snurrig i huvudet faktiskt, haha. :P

Svar: Haha, då lyckades jag ju som ^^
Emelie Hedqvist

Julia:

det är jättesvårt att måla perfekta ränder :s

Svar: Ja men eller huuuur..
Emelie Hedqvist

Sarah:

Så coolt :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Nikita:

Tänkte göra lite reklam för min nystartade blogg om träning, hälsa, boxning och vardag. Skulle bli så glad om du ville kika in och kolla! Puss på dig :)

http://nikitalindblads.blogg.se

Svar: Jag ska se till att kika in!
Emelie Hedqvist

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Jag tycker du redan är väldigt duktig:)

Svar: Åh men tack snälla!
Emelie Hedqvist

Alice:

Coola, övning ger färdighet! :)

Svar: Tack! Jo men verkligen :)
Emelie Hedqvist

Fillan:

Hur kan du vara så grym på att måla naglar naglar! :D

Svar: Tack! Mycket övning här!
Emelie Hedqvist

sussi:

åh så häftiga =)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Riktigt häftiga som vanligt :D

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

LIENE:

sv: Nej, hade inte blivit värre :D whoho!

Snygga naglar!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Hanna Victoria Sahlqvist :

Woooow va snygga! :D

Svar: Åh taaack!
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

snygga! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

fanny%20m:

riktigt snyggt! själv så suger jag på att måla naglar haha..

Svar: Tack! Haha åh, bara att ööööva!
Emelie Hedqvist

Prietha:

Det blev ju skitsnyggt! Du är så otroligt duktig :D

Svar: Åh men tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Fannie:

man tackar :D

vanja:

sv: tack :)

Jasmine:

Vilket häftigt resultat!

Svar: Tack för din kommentar!

Kram

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

sanna:

Så snygggt!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

jossan:

Verkligen jäkligt snygga! Duktig du är :D

sv: Ja visst är den :D

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

anniepiie:

Vilka coola naglar! :D

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

MALIN:

Riktigt läckra naglar!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Selina:

Snyggt!!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Häftigt! :)

Svar: Tackar!
Emelie Hedqvist

Olivia:

Så läckert!

SV: Tack så mycket. Hoppas du fick nytta av tipsen. Kram! <3

Svar: Åh tack :)
Emelie Hedqvist

Leila:

Åh du är så duktig!! :)

Svar: Nej men åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: