Keep it simple nails

Jag tycker inte att man alltid behöver köra på överdrivet extraordinerna naglar, vilket jag verkligen visade under denna sommar, höhö. Nu när jag är tillbaka i skolbänken finns det dessutom mindre tid till naglarna för mig, men en fredagsfin design säger man aldrig nej till. Här är mitt senaste resultat i alla fall: 
Clin:

Så snyggt!!! Tror jag också ska måla naglarna nu :D

Hoppas din dag har varit bra.

Svar: Åh tack snälla! oooh spännande :)
Emelie Hedqvist

caroline:

Niice! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Jättesnyggt verkligen!!

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Om det här är "keep-it-simple" skulle du få mardrömmar av mina naglar ;)

Svar: Haha, well det är i alla fall keep it simple för mig ;)
Emelie Hedqvist

Ebba:

Så fint!
Svar: ja den verkar riktigt bra :)

Hopppas du får en bra fredag!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Alexandra - Lakeyours:

Snygga!!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Em:

SV: Tack fina du!

Life of Johanna:

Riktigt snyggt :)

Ja, det gick bra på sjukhuset :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Du är så duktig, älskar verkligen dina naglar :)

Svar: Åh tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

Marran:

Väldigt stilrena och fina, men simple. Nja det tror jag inte det är att göra dem

Svar: Haha, tack!
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Men dra me vad snyggt!
Kan du inte visa hur du gjorde dem? :)

sv: jodå, det känns lite bättre nu men är fortfarande sjuk buhu. hoppas de går över till imorgon iallafall!
hur är det med dig idag? planer inför dagen? =)

Svar: Tack snälla! :') Jag ska helt klart fundera på det!
Emelie Hedqvist

Daniella:

Väldigt fint :)

Sv: Tack du ^^

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

Anita:

Men så snyggt!

Svar: Åh tack snälla (:
Emelie Hedqvist

AmandaB:

SV; hihi ja :D tack! Allt bra med dig?

MVH AmandaB

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då?
Emelie Hedqvist

AmandaB:

SV; hihi ja :D tack! Allt bra med dig?

MVH AmandaB

Josefine ♔:

Du borde typ visa hur du får till det så jäkla perfekt haha!! :D

Svar: Jag ska helt klart fundera på det :) Och taaaack!
Emelie Hedqvist

Linn:

troligt snyggt!:D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Du vet vem:

Hej här får du en kommentar som du har velat ha så länge

Svar: OMG OMG OMG TACK <3
Emelie Hedqvist

Sophie - Au pair i London:

- Kan säga att det var det också :D

♫♪ sandra:

snyggt!

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Reid:

Om du skulle vara en ko skulle du vara en svart ko med vita prickar eller vit ko med svarta prickar? :)

Svar: Jadu Reid, jag tror jag skulle vilja vara en svart ko med vita prickar för det är inte lika mainstream ;) ;) ;)
Emelie Hedqvist

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Det där var väldigt fint. Enkelt med snyggt!

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Pauline:

så snygga!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Maria:

Tack så mycket, nu ligger en bild ute på dagens outfit så kan du se kläderna på istället :)

Linnéa:

Fint <3

Ja, riktigt skönt att helgen snart är här :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Julia:

fint, älskar att göra lite enklare designer ibland för det blir ofta finast då :)

Svar: Åh tack! Ja men samma här (:
Emelie Hedqvist

Selina:

Snyggt!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

sussi:

super snyggt =)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

classy! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Så snyggt!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

linah:

gör du andras naglar med?

Svar: Jag brukar faktiskt inte göra det, men vill verkligen börja med det :)
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Snyggt! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

michelle bergström:

Riktigt snyggt! Önskar dig en trevlig helg! :)

Svar: Åh tack :D Och tack desamma!
Emelie Hedqvist

amanda:

snygga :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

JoJo:

sjukt snygga naglar! :D

sv; jaa det är underbart att det är fredag! :D men tack detsamma! ^^

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

Riktigt fint :D

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Charlotta Hägg:

Sv: Tack så mycket:) och jaa, det var verkligen jätteroligt =)

V I L M A L A ♔:

Sååå fiiina!!

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Snyggt! :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Så ballt :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Jennisbeauty:

Alltså åååhhh vad fina!! :) kramar

Svar: Åh tack snälla :D Kram!
Emelie Hedqvist

Emelie Johansson:

Snyggt! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Mikaelas tårtor och bakverk:

Fina!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

maja:

mycket snyggt! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Maja:

Åh så fina, önskar jag också hade tålamod och talang för sånt där :C

Svar: Tack snälla <3
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

människor med mina naglar!!! älskar <3

försökte måla mina naglar till något liknande förra helgen, alltså usch nej...

Svar: Haha ;D
Åh jaså?
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Fint det blev!:D

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Asså dina naglar är alltid så himla fina!!

Svar: Ååh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

ebba:

men gud så snyggt :)

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: åh tack snälla du :D vad glad jag blir, supertack! :)

Elin:

Haft en bra fredag?

Svar: Jodå absolut, själv?
Emelie Hedqvist

Prietha:

Men guuud vad snyggt!

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

sara:

Så läckert! :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

fashion:

SNygga naglar! :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Liza Ludvigsson:

Supersnygga!

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Malin Lindgren:

Så jäkla fint!!!! :D

Kika gärna även in på min blogg för jag har nu vågat mig på att ha min första frågestund på min blogg och skulle bli jätte glad om du slängde in en eller två frågor! Ha en fortsatt bra dag:)

Svar: Tack du! :D
Jag ska kika in!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: