♥Inspiration♥

Veckans inspiration: Halsdukar 
Bildkälla: we♥it 
jossan:

åh jag älskar halsdukar! så himla mysigt nu när det börjar bli kyligt på morgonen :D Bästa är ju tubhalsdukarna! :)

sv: Ja men absolut, tycker om att ha det fint i hemmet, jag blir så stressad när det är för stökigt haha :D

Svar: Ja men eller huuuur, håller med :D
Emelie Hedqvist

E.W - Photography:

Ohh jag ska minsann införskaffa mig massa halsdukar nu till höst/vinter

Svar: Ja men samma här! För mysiga ju ^^
Emelie Hedqvist

jonna:

absolut :)
snygga! Vill hitta en stor mysig halsduk till denna vintern :)

Svar: Åh det vill jag med :D
Emelie Hedqvist

Felicia:

sådan mysiga höstinspo!

puss

Svar: Va kul att du tycker det :) xx
Emelie Hedqvist

V I L M A L A ♔:

Åh jag måste handla en halsduk :O

Svar: Jag med! Är verklige i behov av en ^^
Emelie Hedqvist

Beatrice Johansson:

Det är så mysigt med halsdukar:)

sv: hihi, jaa:) Kramisar♥

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Det är det verkligen. Tackar. :)
Älskar mysiga halsdukar. :)

Svar: Åh det gör jag med :D
Emelie Hedqvist

ebba:

svar: ja riktigt mysigt :D
måste se till att köpa någon ny och gosig halsduk någon dag!

Svar: Ja men samma hääär!
Emelie Hedqvist

bexollila:

å jag älskar halsdukar, man kan aldrig ha för många hehe :D

sv: 18 som mej fast jag fyller 19 om fem dagar, tjoho! Luleå är en bit ;D

Svar: Jag håller helt med dig där :D
Emelie Hedqvist

Sophie - Au pair i London:

- Tack så mycket! :)
Ja det var superkul!

Julia:

åh älskar halsdukar :)

Svar: Åh samma här :D
Emelie Hedqvist

Linnea:

Sååå härlig inspo <3

Svar: Va kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Maria:

åh jag måste köpa en ny halsduk :)

Svar: Åh samma här! :D
Emelie Hedqvist

Tea:

Så himla härlig inspo! :D
SV: Åh men vad rar du är, tack så mycket finis!! :D
Ha en fortsatt bra onsdag, kramis! <3

Svar: Så kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Åååå vilken härlig inspiration!! Älskar verkligen stora halsdukar :D

Sv: Haha åh nää, har verkligen inte tid till att vara sjuk nu :( Provet gick nog bra också! Kändes okej iallafall :D

Svar: Åh härligt att du tycker det! Samma häääär :D
Emelie Hedqvist

andrea:

Den gråa var superfin!

Svar: Ja men visst? ;D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: ja verkligen :D
åh tack fina du!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Det är så skönt med halsduk.

Svar: Ja men visst är det :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

fint :)

Svar: Eller hur :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

nice!

Svar: Ja men visst!
Emelie Hedqvist

Maja:

Åh lever i halsdukar på vinterhalvåret!

Svar: Haha, men samma hääär!
Emelie Hedqvist

Nelly:

Vilken härlig inspiration ^^

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Det är så fint med halsdukar tycker jag :)

sv: Tack snälla! Hur mår du annars idag? Vad hittar du på idag? =)

Svar: Det håller jag helt med om :D
Jag är lite sjuk, annars är allt bra, själv då? Inga planer, bara mys, har du nå planer?
Emelie Hedqvist

anniepiie:

åhh så gutt när det blir kallt igen att ta på sig en snygg halsduk!! :)

Svar: Ja men eller hur, det håller jag med om :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Härlig inspo. :)

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Em:

SV: Tack snälla :D Ungefär 5 eller 6 år skulle jag nog säga :)

Sara:

Älskar halsdukar :)

Svar: Åh samma här :D
Emelie Hedqvist

hanna:

mysig inspiration ! :D

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashionblog:

Åh vad fina bilder, snacka om onsdags-inspo! :) Ha en underbar onsdag tjejen, hoppas kvällen blir grym! Kram!

Svar: Nej så kul att du tycker det! Och tack desamma :) Kram,x
Emelie Hedqvist

Daniella:

Halsdukar är så cozy :)

Sv: Ja det är så otroligt skönt faktiskt :)

Svar: Ja men visst! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Vad mycket fint! :)

Svar: Eller hur?! :)
Emelie Hedqvist

Elin:

Älskar halsdukar! :D Jättefina.
Sv; Tack så mycket! :)

Svar: Åh det håller jag med om!
Emelie Hedqvist

Filippa:

Åh det är så mysigt med halsdukar!!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

sanna:

halsdukar är så sköna:)

Svar: Ja men eller hur!? :D
Emelie Hedqvist

NATHALIE - Fashionblog :

Härlig inspo, älskar halsdukar :) så mysigt! kram

Svar: Åh jag håller med! Kram (:
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: Åh, tack snälla du!!

Julia ♥:

Härliga inspo! :)

Svar: Kul att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

Alice:

Härlig inspo, skulle behöva införskaffa en ny halsduk inför hösten!

Svar: Kul att du tycker det! Åh ja samma här ^^
Emelie Hedqvist

CrayLifes - S&B:

Åhh, perfekt till hösten! Måste gå och skaffa mig en mysig halsduk nu snart, börjar ju bli ganska kallt!
-B

Svar: Ja men verkligen! Oja, samma här!
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Härlig inspiration :)

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; ah okej haha =) själv passar jag i det iblaaand, till vissa outfits =)

Petra:

fint

hoppas du har har haft en bra dag

Svar: Eller hur!
Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

AmandaB:

SV; åh tack så hemskt mycket :D vad glad jag blir! Är det bra med dig?

MVH AmandaB

Svar: Allt är bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

AmandaB:

SV; åh tack så hemskt mycket :D vad glad jag blir! Är det bra med dig?

MVH AmandaB

Emilia:

Fina o mysiga halsdukar! =)

Svar: Ja men visst? :D
Emelie Hedqvist

Fröken J!:

Så höstigt & mysigt!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Älskar halsdukar, de är så mysiga!

Svar: Det håller jag med om :D
Emelie Hedqvist

Daisy:

åh tycker om halsdukar så himlans mycket!

Svar: Ja men absolut! :D
Emelie Hedqvist

MALIN:

Jättefina bilder!

Svar: Åh eller hur :D
Emelie Hedqvist

fashion:

Fin inspo! :)

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Prietha:

Har en svart stickad tubhalsduk som är sååå mysig! :D

Svar: Åååh så härligt! <3
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: