Den sjuttonde september

Sovmorgon, new girl♡♡♡♡♡, samma gamla lektioner, snabbis på stan, hem, psykologi arbete, gymnasiearbete, middag, promenad med Ville, idol, måla naglarna, idol igen. Min onsdag är inte allt för hemsk, jag är bara sjukt trött..känner hur jag kanske somnar snart, haha. Vad har mina läsare gjort idag? ♡ 
Madeliene :

Jag har inte gjort så mycket, har varit på stan o shoppat lite o sen bara tagit det lugnt :)

Sv: åh tack gumman!
Kram

Svar: Men det låter ju mysigt :D
Emelie Hedqvist

Jennifer G Sassi:

Gillar ditt hår , sjukt fin färg! Passar dig bra.
Jag behöver gärna ditt råd. Jag vill gärna resa och köpa biljetter så snabbt som möjligt och har några alternativ och välja mellan men vet inte vilken jag ska ta. Vad skulle du ha tagit ifall det var du? Ditt svar betyder mycket! Tack i förhand! :)
Kram

Svar: Åh tack snälla! Jag ska kika in hos dig och se om jag kan hjälpa!
Emelie Hedqvist

Ebba:

Älskar färgen på ditt hår, så himla grym!
Svar: åh tack :)

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Du gjorde mycket! Jag stannade hemma från skolan för jag mådde inte bra :(
Sv: Ja, det är härliga dofter. Tack ^^
Kram!

Svar: Yeees! Åh tråkigt ;/ Krya!
Emelie Hedqvist

Charlotta Hägg:

Sv: Jaa, det kan man verkligen säga. Helt perfekt:)

Fin du är!

Svar: Nämen tack snälla!
Emelie Hedqvist

Elin:

Dagen lät riktigt bra! Fullt upp :) Fin du är!
Sv; Ja verkligen

Svar: Det är härligt med såna dagar inland också ^^ Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Mirjam Wallmark:

Åh vilken fin färg du har på håret, passade dig perfekt! :) kram

Svar: Nämen tack snälla!
Emelie Hedqvist

linnea:

åh älskar sovmorgon <3 aktiv dag du verkar haft :) jag har bara jobbat och tränat!

Svar: Bästa <3 Låter härligt det med!
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Skönt med sovmorgon :)

Svar: Helt underbart :D
Emelie Hedqvist

Nikita:

SV: Ja verkligen, det är det bästa jag vet! :)

Petra:

sv den var verkligen god

Felicia [15år & rullstolsbunden]:

Sv: ja verkligen, blev super glad! :D

Vilken mysig dag och jätte fin bild!

Svar: Absolut! Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emelie Andersson:

sv: ja men visst är han :) han såg nästan lite stolt ut när han fick på sig täcket :D

Linnéa:

Surt att Twyla inte gick vidare :S, men hon får säkert ett wildcard :-)

Sofia:

Fullspäckad dag, förstår att du är trött. :)

Svar: Ja men verkligen!
Emelie Hedqvist

Sophie - Au pair i London:

- Det var faktiskt jättekul! :D

Josefine ♔:

Men åh, du är ju för fin verkligen! :D

Svar: Nämen tack snälla!
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀ :

Härligt med sovmorgon!^^ Alltså gymnasiearbetet ... vad ska jag säga? Det där var det värsta jag visste i trean på gymnasiet, snacka om vilken ångest det gav mig D:

Svar: Underbart! <3 Alltså usch...jag har redan ångest.
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

sv: Ja, huvvaligen, det var inte skönt :P

Åh, jag skulle också vara trött om jag hade fått in så mycket. För mig är dagarna GYM, JOBB, MIDDAG, DÖTID. Och sedan inväntan av helgen igen.

Svar: Haha, verkligen! Snacka om rutiner, men ibland är det också skönt (:
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Härligt! Jag hade praktik hela dagen! :-)

Svar: Låter skoj :D
Emelie Hedqvist

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

Igår var jag på kalas faktiskt :) På lördag är det dags igen, haha! :D

Svar: Nämen åh va kul!
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

sv: Ja visst skulle det vara underbart att åka till Italien! Har aldrig varit där dock men skulle gärna åka dit. Har du varit där nångång? :)

Tea:

Fiiiinis!!

SV: Hihi ja men eller hur alltså! :D
Ha en fortsatt fin dag, kram! <3

Svar: Men tack du :')
Emelie Hedqvist

Liza Ludvigsson:

Låter som en helt okej onsdag! :) Jag tog det oerhört lugnt igår :)

Svar: Ja men absolut! Åh så mysigt (:
Emelie Hedqvist

MALIN:

Så fin du är! Du passar verkligen i rött hår :) Hoppas du får en bra torsdag!

Svar: Nämen åh tack snälla! Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

MATILDA:

vad fin bild :)

Svar: Taaack!
Emelie Hedqvist

Christina:

Lät som att du har massa att göra :) Idag händer det verkligen ingenting. Är hemma och är sjuk :/

Svar: Absolut!! Åh va tråkigt att vara sjuk.. krya!
Emelie Hedqvist

Marran:

Jag var också väldigt trött igår. Jag uträttade massa tråkiga ärenden, var på arbetsförmedlingen med mera.

SV:
Ja det var både skönt och välbehövligt.

Svar: Så tråkigt att vara trött. Men ändå skönt att få sånt gjort!
Emelie Hedqvist

Erica:

Nice med sovmorgon! :)

Svar: Bara det bästa<3
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Härligt med sovmorgon. Lät som att du hade en väldigt effektiv dag dessutom!

Svar: Helt underbart! Jodå, absolut :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: Han är sååå snygg!!!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Tack, vad roligt att du gör det:)

Flisan:

sv: ja mår bättre nu iaf :)

Har även skaffat en ny blogg, fbb.blogg.se :)

Svar: Ska kika in!
Emelie Hedqvist

johanna:

va fin!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Din hårfärg är såå fiiiin!

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Fannie:

haha tack ^^

milina.blogg.se:

din hårfärg är så fin! :)

Svar: Nämen åh tack :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Så roligt med psykologi :)

Svar: Jaaa verkligen!
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Så fin!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund ♥:

Har själv shoppat lite, lagat mat och varit i skolan :)

Svar: Mys! :D
Emelie Hedqvist

sanna:

jag är också sjukt trött, vem hejar du på mest i idol?:)

Svar: Såå jobbigt! Jag vet faktiskt inte riktigt, har inte bestämt mig än..haha. Du då?
Emelie Hedqvist

Maria:

hoppas du känner dig mer utvilad idag :)

Svar: Det gör jag absolut :D
Emelie Hedqvist

Fillan:

Fin bild på dig! :)

Svar: tack snälla!
Emelie Hedqvist

A D E L I N A:

sv: ja verkligen :D

Emelie:

Vilken mysig dag! :)

Svar: Absolut (:
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Låter som en bra dag ändå! :) så fint hår du har btw!!

Svar: Absolut! Åh tack :)
Emelie Hedqvist

Karin:

Vilket underbart hår du har! :)

Svar: Nämen tack snälla!
Emelie Hedqvist

Moa Persson:

håller med, jag är med svin trött men vet inte varför.. Så ska väll ta en PN nu haha :)

Svar: Det är verkligen jobbigt! Härligt med en powernap i alla fall :)
Emelie Hedqvist

Isabelle:

SV: Ja, det gör vi troligen :) haha ja fudge är underbart!

Viktoria Eriksson:

himla fin du är!! :D

Svar: Nämen tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Sv: Tack så mycket :D

Kommentera inlägget här: