A sick day

Min lilla förkylning vill inte ge med sig. Var hemma från skolan i måndags och idag. Imorgon måste jag släpa mig till skolan på grund av redovisning, men det är okej slutar vid 11. Har ändå hunnit med ganska mycket plugg här hemma -  tränat på mitt tal, pluggat glosor, försökt hitta lite info till mitt gymnasiearbete. Nu är jag dock extremt trött, även fast jag legat i sängen hela dagen. Så jag tror det får bli en lång och skön dusch, idol och tillbaka till sängen. 
Hoppas att mina bloggläsare haft en lite bättre onsdag än mig. ♥
michelle bergström:

Krya på dig! Sv: tack så mycket! :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

oj, krya på dig!

Svar: Åh tack du :)
Emelie Hedqvist

V I L M A L A ♔:

Ska också släpa mig till skolan imon!! krya ❤

Svar: Åh, jobbigt! Tack snälla ♥
Emelie Hedqvist

Sandra Claesson:

Krya på dig!!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

ebba:

krya på dig :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Julia ♥:

Krya på dig ♥ själv är jag också förkyld och har varit det i mer än 1 vecka! :/

Svar: Taack ♥ Åh nej så jobbigt, krya på dig med!
Emelie Hedqvist

Felicia - Modell:

Krya på dig!
Sv: Tack :)

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

krya på dig!

Svar: Tack tack!
Emelie Hedqvist

maja söderberg:

jobbigt, krya på dig :)

Svar: Verkligen, tack!
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: ja helt okej iaf hehe :P
du får ta och krya på dig :)

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

linda:

krya på dig!:D

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Elin Palm:

Usch krya på dig <3

Svar: Åh tack ♥
Emelie Hedqvist

amanda:

krya på dig! :D

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

Krya på dig! :))


Svar: Åh tack!!
Emelie Hedqvist

linnea:

åh så trist. krya!

Svar: Verkligen! Åh tack :)
Emelie Hedqvist

Sara:

Du får krya!!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Elin:

Usch vad jobbigt att du är sjuk!! :( skönt att du hunnit med lite plugg fast du varit sjuk. Bra gjort av dig! :)
Kram!

Svar: Verkligen! Ja det känns verkligen bra :D Kram!
Emelie Hedqvist

THE REVOLT:

Låter seeeegt! Krya på dig du! Hoppas du känner dig bättre imorgon <3

Svar: Verkligen :/ Tack snälla ♥
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

Åh, krya! <3

Svar: Åh tack snälla ♥
Emelie Hedqvist

Emma:

Krya på dig!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Hoppas du kryar på dig ordentligt :)

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

emmah:

Många som är sjuka nu, duktigt av dig att du orkar gå till skolan och göra din redovisning.
Krya på dig!

Svar: Ja verkligen.. Åh tack!
Emelie Hedqvist

Pauline:

å, krya på dig!

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

krya!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

sussi:

ja är oxå sjuk :(
hoppas du är piggare idag..
iaf skönt m kort dag =)

Svar: Krya på diiiig! :)
Emelie Hedqvist

NICOLE:

Få så tråkigt! Hoppas det är på väg att bli bättre nu =)

Svar: Ja verkligen! Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Karin:

Usch då, va jobbigt :/ Krya på dig!

Svar: Verkligen! Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

krya <3

Svar: Tack ♥
Emelie Hedqvist

MALIN:

Tråkigt att vara sjuk - krya på dig :)

Svar: Alltid.. tack :D
Emelie Hedqvist

Släpp taget. följ flödet:

Vad tråkigt, hoppas det blir bra snart! Krya, krya!

Svar: Verkligen tråkigt :/ Taack ♥
Emelie Hedqvist

sara:

Krya på dig!

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Emmy:

krya på dig!!
har en frågestund på bloggen om allt som rör min ponny, hans skada som han nu är fri ifrån och allt som rör mitt liv! välkommen in och lämna gärna en eller flera frågor efter dig :)
www.emmylaursen.forme.se/2014/september/fragestund-om-allt.html

Svar: Tack! Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashionblog:

Krya på dig fina du, ha det bäst! Ha en fantastisk torsdag fina du! Kramar på dig, ha det bäst!

Svar: Tack snälla du! Och right back at ya ♥
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Förkylningar kan vara så sega :(

Ja det är riktigt skönt och veta vad mitt öra håller på med :)

Svar: Ja men eller hur ;/
Emelie Hedqvist

Erika:

Hoppas du mår bättre idag :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

lucydee:

Usch va tråkigt krya på dig Kram

Svar: Tack snälla, kram!
Emelie Hedqvist

LIENE:

sv: Tack :) Blev inspirerad att fota när jag såg soluppgången och hur vackert ljuset var.

Hoppas du är frisk snart!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Esmeralda:

sv: Tack så mycket!!

krya på dig finis :)

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

fannie karlsson:

Paket är ju det bästa även fast man vet vad som är innehållet :D man blir som ett barn på julafton typ hihih :D
Åh, jag har också vart förkyld, så himla drygt för det verkar aldrig vilja ge sig :(

Svar: Så otroligt tråkigt att vara sjuk ;(
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: tack :)

JoJo:

krya på dig! :)

sv; jaa jag är sjukt nöjd med dom och billiga var dom också :D

Svar: Taaack!
Emelie Hedqvist

Moa:

åh så trist.. krya på dig och lycka till med redovisningen :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emelie Hedqvist

Sofia:

Usch då. Krya på dig.

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Sarah:

Hoppas du e frisk nu :/

Svar: Fortfarande lite dålig, men det blir bättre i alla fall :)
Emelie Hedqvist

amanda:

mysiga byxor :D

Svar: hihi, verkligen ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: