3 outfits

Eftersom att jag endast var i skolan tre gånger den här veckans så finns det endast tre outfits att bjuda på. Här är veckans klädval: 
Linne - Zara // Kofta - Cubus // Byxor - bikbok // Ringar - gina tricot 
Tröja - H&M // Byxor - bikbok 
Klänning - top shop // Baby lips - cherry me 
Petra:

Sv vad roligt att du ville vara med

Petra:

Snyggt

Sv ja tycker det är så himla svårt att köpa till föräldrarna men nu är färdigt

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

V I L M A L A ♔:

Vad fin klänningen var c:

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Jättefint! :D
Sv; Kul att du tycker det! :) Kram

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Madeliene :

- älskar naglarna på första bilden!! hur har du gjort dom? :)

Svar: Tack snälla! Dom svarta detaljerna fick jag till med speciella smala penslar i alla fall :D
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

ja verkligen! men nu har jag en hemsk helg istället...

fashion:

Snyggt! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Fint ^^
Sv: Haha I know, it's so funny :D

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Sara - Fitspo, fashion & food:

Fin blogg! kika gärna in på min blogg och säg till om du vill göra bloglovin byte!

Svar: Tack snälla! Jag ska kika in :D
Emelie Hedqvist

Karin:

Jag älskar ditt hår :)

Svar: Åh tack snälla ♥
Emelie Hedqvist

Ebba:

Så himla fin klänning!
Svar: åh tack :)

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

fina!:)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Madeliene :

sv: Kul att du ville vara med i tävlingen. Vinnaren kontaktas på mail, lycka till! :)

NICOLE:

SV: Visst är det! Första gången för mig med, men jag är taggad ;D Haha!

Coola naglar du har där på första outfiten :D

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

A D E L I N A:

va fint :D

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

fint :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

CORNELIAS INTERIOR:

Tuff hårfärg! Gillar folk som vågar det lilla extra, mycket snyggt! :)

Svar: Åh tack snälla du! :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Snyggt :)

sv. Do it!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Gillar din hårfärg mycket.

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Henrietta:

Så fin! Vilka fina outfits :)

Svar: Tack så mycket♥
Emelie Hedqvist

sanna:

så fina oufits

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Moa:

Vad snyggt, älskade matchingen på naglarna till kläderna :D

Svar: Hehe, man tackar :D
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

snyggt!!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Gillar den sista outfiten mycket :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Sophie - Au pair i London:

- Det var det! :)

Emma:

Åh tack! :D
Snygga naglar på första bilden :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

kaffehörnan:

Fina alla 3, önskar en fin söndag

Svar: Tack snälla! Desamma ♥
Emelie Hedqvist

linah:

snyggt!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Supersnyggt :D Här uppe har det varit för kallt för sådana outfits :D

Svar: Tack! :D Jag blir alltid lika förvånad när min normalt kalla stad levererar med väder ;D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

sv: Ja jag med! Ska läsa på mer om det och sen prenumerera tänkte jag! Verkar ju som att man får bra erbjudanden och så också :)

Hur är läget annars idag? =)

Svar: Allt är bara bra med mig :D Själv då?
Emelie Hedqvist

Emelie:

Snyggt! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Isabella - Szalai Fotografi:

sv; åh vad roligt att du tycker det! :)
Vad fint hår du har! Rött är en sån himla snygg färg. :D

Svar: Ååh tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashion blog:

Så snyggt!! :) Ha en underbart fin söndag tjejen, hoppas din helg varit toppen!

Svar: Åh tack! Och tack desamma fina du :D
Emelie Hedqvist

Sara - Fitspo, fashion & food:

Vilken grym blogg! Om någon vill köra bloglovin' byte kika in hos mig och säg till!

Svar: Taaack snälla! Jag ska helt klart kika in :D
Emelie Hedqvist

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; det var jättehärligt faktiskt :) <3

Alice:

sv: har du någon favorit te smak?
jätte fina outfits!

Svar: Tack snälla du :D
Emelie Hedqvist

Julia ♥:

Jätte fint! :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

NATHALIE - Fashionblog :

Snyggt :) Önskar dig en fin söndag! kram

Svar: Tack :D Och tack desamma, kram!
Emelie Hedqvist

Nelly:

Vilka fina outfits och läckra naglar! :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Maria:

vilken fin stil du har :)

Svar: Åh så söt du är, tack!
Emelie Hedqvist

Jonna kanon:

Svar: Hon är såååå bra !!

Life of Johanna:

läckra naglar!

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Linnea Lakey :

Snyggt! Vad häftigt du fixar dina naglar :)

Kika gärna på min blogg och kommentera dina framtidsplaner eller drömmar - jag har precis delat med mig av mina. Kram♥

Svar: Åh tack snälla :D
Jag ska kika in!
Emelie Hedqvist

amanda:

fin du är!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

massa snyggt

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Snygga outfits!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

JoJo:

vad fin stil du har tjejen! :)

sv; ååh tack vad glad jag blir! <3

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Julia:

fina outfits :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Liza Ludvigsson:

Snyggt!

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

snygga outfits :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

THE REVOLT:

Ditt hår!!!>.< vill ha färgen! Gaaaah xD

Svar: Åååh tack du! :D
Emelie Hedqvist

Isabella:

jättefina outfits!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Så fina outfits! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Hanna Victoria Sahlqvist :

Dö snygg första outfiten var :D

Vill du göra ett bloglovin' byte? (seriöst, alltså ej att någon slutar följa sedan) :)

Svar: Åh tack snälla! :D
Jag brukar tyvärr så sällan använda bloglovin, men jag ska se till att kika in på di blogg!
Emelie Hedqvist

Sofia:

Snyggt!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: hehe :P
Några planer idag? :)

Svar: Inga speciella planer, bara mys :D Själv?
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Vad fin du är! :D

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

michelle bergström:

Nu är veckans blogg avslutad, gå in och se ifall det var du! Om inte, var med igen! :)

Pauline:

så söt klänning!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

Snygga! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Jätte fiiiint <3

Sv: Same bro, same!

Svar: Ååh tack ♥
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

så snygga naglar!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

MALIN:

Hur fint som helst! Klänningen var supersöt :)

Svar: Åh tack du :D
Emelie Hedqvist

Hannah Danielsson:

ringarna var ju as balla!
svar: ja visst gör det vardagen lite bättre? kram :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Kelly:

Så snyggt :D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Tea:

Så snygga allihop!!

SV: Hihihi :D Jag kan inte förstår att han är 21 nu! :')
Ha en fortsatt fin söndag, kraaamis! ♥

Svar: Åh tack sötaste du!
Emelie Hedqvist

J E N N I F E R:

Så snyggt!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Linnea:

Läckra naglar! :D

Svar: Åh tack du :D
Emelie Hedqvist

Elin:

fina outfits!:)
sv: det är alltid kul, och tack :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

MATILDA:

så fina :)!

Svar: Taack!
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Snyggt! Älskar din hårfärg!! Är själv sugen på rött! :-D

Svar: Åh tack :D Go for it, personligen älskar jag det!
Emelie Hedqvist

Esmeralda:

sv: jaa riktigt gott var det!! du bör testa :D

Viktoria Eriksson:

snygga outfits! så fin du är <3

Svar: Åh tack snällaste ♥
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

så fint :D

sv: ja det är verkligen så skönt med sovmorgon :)

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

Hamdi ':

Fina outfits, men supercoola naglar!! :)

Svar: Åååh tack :D
Emelie Hedqvist

Elin Palm:

Vilken söt klänning! :)

Svar: Tack snälla du!
Emelie Hedqvist

sussi:

jätte fina =)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Jättefina! ^^

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Clara:

Härlig färg du har på håret!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Men så fint !! :D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Mormor:

Alltid lika fin, kallt om magen? Kram

Svar: Puss! Haha, nejdå, har så mycket te i magen att den aldrig fryser ;D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: