September favorites

September blev en ganska mysig månad, tänkte dela med mig av några favoriter som jag gett lite extra kärlek till under denna månad. Har du gillat något lite extra mycket under september? 
Produkter som luktar choklad är alltid ett måste            Chaiiii och även min starbucks mugg
Red dragon ♥                                                                      Red band society 
Ljus som doftar kaffe - brinner 24/7 hemma hos mig        Kvarg med passionsmak, mums bara mums!
Kvällspromenader med finaste Ville                                En ny hårfärg
Biomys ♥ 
Felicia [15år och rullstolsbunden]:

Sv: Ja det var det verkligen! =)

Håller helt klart med!

Svar: Härligt :D
Emelie Hedqvist

Sofia:

JA det ska bli jättekul :D

lucydee:

fina favoriter :D bra !

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

JoJo:

fina favoriter! :)

sv; ja hösten är mysig på sitt sätt, men jag föredrar sommaren <3

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Fina och bra septemberfavoriter! :) Ha en bra kväll! Fråga gärna nåt på #Lördagsfrågor på bloggen. :)

Svar: Man tackar :) ska kika in!
Emelie Hedqvist

THE REVOLT:

Den filmen vill jag se!:D

Svar: Tycker jag helt klart att du ska göra (:
Emelie Hedqvist

frida:

Dum fråga kanske, men var har du köpt Starbucks-muggen? :)
Var The Maze Runner bra förresten? :)

Svar: Jag köpte den när jag var på ett besök i Stockholm på starbucks :D Tyckte boken var sååå mycket bättre, men helt klart en sevärd film!
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

härliga favvisar:D

sv: åh tack :D
kram♥

Svar: Iiih, tack ^^
Emelie Hedqvist

my:

Härligt :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Maria:

härlig månad :)

Svar: Jo absolut :D
Emelie Hedqvist

ISA:

ser ut som en mycket bra månad! Fin du är dååå ;)

Svar: Jo men absolut! Åh tack snälla!!
Emelie Hedqvist

carolines:

Chailatte är ju såå gott! Vi såg också the maze runner häromdagen, vad tyckte du om filmen? ;)

Svar: Ja men eller huuur! Nej va kul :) Jag gillar böckerna så mycket mer, men helt klart en bra film. Vad tycke du då?
Emelie Hedqvist

Felicia - Modell:

Härligt :)

Svar: Oja :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Super mysigt inlägg :D

Sv: Åh vad roligt att du gillar de :D

Svar: Nej va kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Emmy:

Produkter som luktar choklad åhå!!!

sv;
Vad snällt av dig hihi, det ska jag hälsa när jag träffar henne sen ^^

Svar: För underbara alltså!!♥
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Mys :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Kul att se :)

Svar: Härligt att höra ^^
Emelie Hedqvist

Liborius:

mysig september:)

Svar: Jo men absolut :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: ja eller hur haha :P

Sanna Preifelt:

Åh vad fina bilder, och vilken mysig månad du har haft ❤

Svar: Taack! Ja men verkligen ♥
Emelie Hedqvist

Julia:

älskar det där chai pulvret :))

Svar: Det är såå gott!
Emelie Hedqvist

Frank furt:

Roboten har funnits i 20 år, skulle du kunna tänka dig att ha en hushållstobot?

Svar: Well, intressant Frank. Men jo, det skulle jag nog kunna tänka mig 👍
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

tack för tipsen :)

Svar: Så kul att få tipsa lite!
Emelie Hedqvist

Erica:

Mysigt med bio! :)

Svar: Alltid :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Så många härliga grejer, älskar chokladprodukterna. ^^

Svar: Åh dom är bara för underbara!
Emelie Hedqvist

Maria Karlsson:

Sv: Det är dem verkligen! Du får passa på att beställa en nu :D

Erika:

Vilken härlig månad :)

Svar: Ja men absolut :D
Emelie Hedqvist

jonna:

Så många bra grejer :) Chai är också min favorit. En av dom bästa sakerna med hösten och vintern. :)

Svar: Verkligen! Oja det håller jag med om :D
Emelie Hedqvist

ViktoriaCaroline:

Ja visst är den fin! :)

Caroline:

Älskar chailatte ;D The Maze Runner såg jag på bio åh, tyckte den var skitbra ^^

Svar: Mums så gott det är! Åh va kul :D
Emelie Hedqvist

Isa:

choklad grejs äre bästa haha

Sv: Ja de va helt okej:)

Svar: JA men eller hur, haha ^^
Emelie Hedqvist

Prietha:

Måste prova den kvargen!

Svar: Såå god :D
Emelie Hedqvist

amanda:

åh mys med bio!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

michelle bergström:

Nu är veckans blogg avslutad! Gå in och se ifall det var du som vann. Om inte, var med igen!

Svar: Ska kika in :D
Emelie Hedqvist

michelle bergström:

Nu är veckans blogg avslutad! Gå in och se ifall det var du som vann. Om inte, var med igen!

Petra:

önskar dig en trevlig helg :)

Svar: Åh tack desamma!
Emelie Hedqvist

Malou:

Svar: Ellerhur?! Helt sinnessjukt bra!! Allt bra annars?:)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Cornelia:

sv: Ja det är verkligen skönt! :D

Ebba:

Så härliga bilder!
Svar: ja en riktigt superbra fredag :)
Kram

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Lollee:

Lyxigt!

Svar: Verkligen ^^
Emelie Hedqvist

Petra:

sv ja det gör det verkligen belv mobbad från lekis till 7an

Emelie:

Så mycket nice!

Svar: Ja men eller hur :)
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Ååååh så underbart inlägg :)

Svar: Åh va kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

lianass.blogg.se:

Men vad mysigt! :)
sv: Åh tacksnälla!! :D

Svar: Va kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

✰ Blondina ✰:

svar; Ojaa, lax är mummsfillibabba ;)

Amanda:

Ååh, så söt hund! Älskar mopsar, vill själv ha en! :3

Svar: Ja men eller huuur!
Emelie Hedqvist

Olivia:

Åh my! Starbucksmuggen!!!

Svar: Erkänn fiiiin ;D
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Åhh chai och biomys ^^

Svar: Så underbart!
Emelie Hedqvist

Denise:

Vill också gömma mig i biosalongen till en bra film och äta popcorn när höstmörkret faller på! :)

Svar: Så underbart mysigt alltså!!
Emelie Hedqvist

Celine:

Åh vill också se The Maze Runner!

Svar: Så värd att se!
Emelie Hedqvist

Filippa:

Åh, chai te är helt klart favoriten!!

Clara:

Vilka mysiga bilder!

fannie karlsson:

Tack :)
bra inspo :)
Hoppas du får en fortsatt bra dag :)

Kommentera inlägget här: