Ballet nails

Så till veckans första design gick jag tillbaka till dansen. Jag dansade balett i typ 3 månader och jag var inget fan av det, då jag var extremt dålig, men en söt nageldesign kan man alltid göra! Mitt resultat: 
Felicia [15år & rullstolsbunden]:

SV: Aw tack så jätte mycket!! :')

Riktigt coolt!

Elin:

Sjukt snyggt! :o :D

Linnéa:

Ja, visst var dom - måste nog ta o klicka hem dom byxorna <3

Emma:

Super söta naglar :)!

Rihanna Sweden:

snygga :)

Daniella:

Söta de blev :)
Sv: Tack så mycket <3

sanna:

Så fint!

Isabelle:

Snygga! :-D

Clin:

naww så söta =)

Petra:

sv vad roligt att du ville vara med

Anna:

Så fina. Älskar de rosa!
Svar: Ja, men se den. Den är väldigt bra :)

Elin:

Tack fina du! :)

erica:

tack för kommentaren :)

fina btw

Sara Ekman:

söta :)

ebba:

svar: ja superhärligt :)

så himla balla naglar!

Pauline:

ååå så fint! skulle passa mig ;)

Emma:

så fint! :D Ha en bra dag!

Emma och Amelia -enäggstvillingar och modeller:

Fina :)

thaipinnen:

fint! :)

♀ THE REVOLT ♀ :

Va coolt!:D förta gången jag ser sådana! xD

Liborius:

söta:D

Tea:

Sååå snyggt!!

SV: Åh men tack så jättemycket gulliga du! :')
Ha en fortsatt fin dag, kramisar! <3

Anita:

Snyggt hörru!

emelie andersson:

så fina :D

sv: ja det försämrar liksom hela dagen :(

linnea:

Så snygga. grym du är!

Elli:

Vad fint!!

Julia:

söta! :)

J E N N I F E R:

så snygga!

i s a b e l l a w l:

Svar: Gud vad skönt att veta att jag inte är den enda som tycker/känner så!!

Life of Johanna:

läckert, duktig du är :)

Jennisbeauty:

Så himla, himla fint!

Skulle förresten vara superkul om du vill vara med på min tävling om att vinna 300:- att shoppa för hos Softskin.se! De har ekologiskt smink, hudvård, hårvård och massa andra grymma produkter att välja mellan :D Förlåt om du inte gillar att jag länkar, vill bara tipsa. <3 Kramar!

http://jennisbeauty.blogg.se/2014/september/tavling-presentkort-softskinse.html

♫♪ sandra:

söta!

Anonym:

sv: Jaa riktigt kul! Säg bara till om du vill få en till ett bra pris ;)

Skitsnygga naglar! Duktig du är :D

Amanda:

sv: Jaa riktigt kul! Säg bara till om du vill få en till ett bra pris ;)

Skitsnygga naglar! Duktig du är :D

Felicia - Modell:

Åh vad fint :)

Sofie♥:

Så himla söta naglar! :D

Vera:

Åh vad du är duktig! Jag önskar att jag var lite mer fixig med mina naglar.

Kram

Denise:

Riktigt snygga! :)

Flisan:

Sv: ja det e sjukt jobbigt haha :P

Superfina naglar :D

Caroline:

Coolt! :)

Sanna Preifelt:

Åh vad sött :)

MATILDA:

så snygga naglar :D

Charlotta Hägg:

Jättefina :)

Erica:

Jättesnygg design på naglarna! :)

emmah:

Jätte fina naglar, fin färg:)

Viktoria Eriksson:

så fina! :D

Caroline:

Åh vilka fina!!

AmandaB:

SV; tack :D några planer för helgen?

MVH AmandaB

Sara:

Så otroligt snygga :)

Hanna:

Åh så fint! Sött :))

jossan:

Det där var jättefint! :D

sv: Ja det var de verkligen :)

jossan:

Det där var jättefint! :D

sv: Ja det var de verkligen :)

Nelly:

Tjusigt som vanligt :D Du kommer på så bra teman på naglar! ^^

Ida:

Superfint!

Beatrice Johansson:

Så fint:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Sarah:

Dans e livet :)

LIENE:

Så fint <3

Hamdi ':

Supercoola! :D

Marlene S.R:

vad söta!

Madeliene:

- åh vad fina!

fashion:

SUper syggt! :D

Ida Gratte:

asså gud du har alltid så jävla snygga naglar :o
avvis!!

linnea:

fin design :)

anniepiie:

Såå fina naglar! :)

Alice:

Så söta! ^^

Isa:

Va fina naglar:)

Sv: Ja promenad är mysigt:)

Celine:

Åh så gulligt!

my:

Superfint :D Förstår inte hur du kan haha!

Elin Palm:

Men så söta! :D

Sara:

Superfina naglar!!

Ida ☯ the sky under the sea :

Dansade också balett i ca 3 månader (då det ingick i dans och gestaltning-kursen jag gick i tvåan). Det gav mig en del benmuskler, men inte mycket mer än så. Coola naglar ^^

A D E L I N A:

sv: taaack :D

Jen:

Gud va snyggt!!!

Fannie:

tacktack :D

Daisy:

men åh vad gulligt!

Natalie:

Åh så söta naglar!! Duktig du är:))

Cassie Rasmussen:

sv: ja, tyvärr är det ju så.. men är tillbaka nu!

men snyggt!

E m e l i e:

Åh vad fina! :)

Isabella Huynh:

Vad kreativt och snyggt :)

V I L M A L A ♔:

Så fina :D

Felicia - Modell:

Fint :)

Josefine Johansson:

Såå himla snyggt!!

Klara Wikström:

Snyggt! tack för kommentaren på mig blogg:)

Selina:

Fint!

SOPHIE HELENA:

Super snygga naglar :)

Lydia Elstig:

snygga!

SANDRA:

Just nu har jag bloppis på bloggen så passa på att fynda! :D

Isabelle:

Fina! Du är så himla duktig!

Annster:

Han är så fin så :)

Matilda Sundin:

Jätte fina naglar :)

Christina:

Så himla snygga naglar :)

hanna:

åh så snygga :D

lucydee:

snygga :D

bella:

snyggt! :)

Ella:

Superfina! :)

Isabell Hedberg:

Men gud vad du är duktig! Jag upphör aldrig att imponeras! Keep it up girl! :D

Emme:

Lika fint som alltid! ^^

Kommentera inlägget här: