Christmas came early

Jag tycker det är helt okej att smygstarta julen idag. Julmusik har spelats när jag pluggat, min julstjärna lyser fint i fönstret och ikväll tänker jag se julfilmer. Mina julkänslor är på topp! Har mina läsare börjat småfira julen än?  
Sanna Preifelt:

Åh vad mysigt :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Åhå, sååå mysiga bilder <3

Svar: Åh tack snälla! <3
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

MYSIGT!

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Natalie:

Men så mysigt, vi har druckit glögg i kväll:)

Svar: Åh det låter också mysigt :D
Emelie Hedqvist

A D E L I N A:

har åxå börjat tidigt med julen i år, men det är ju så mysigt :D

A D E L I N A:

har åxå börjat tidigt med julen i år, men det är ju så mysigt :D

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Åh vad mysigt!! Nja inte direkt men lite snö är i alla fall här och smått julpynt är framme :)

Sv; Ja det gjorde det absolut! Vad har du själv gjort? :)

Svar: Verkligen! Men det låter ju najs :D
Emelie Hedqvist

Kelly:

Vad mysigt! <3

Svar: Absolut! <3
Emelie Hedqvist

Felicia [15år & rullstolsbunden]:

Sv: ja verkligen!

Åh vad mysigt med julstämning! Har tyvärr inte kommit nånvart med det haha.

Svar: Supermysigt! Haha, men det kommer säkert snart :)
Emelie Hedqvist

Julia:

så mysigt :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Isabelle Johansson:

Fin blogg du har. Och mysigt det ser ut!! :D

Svar: Åh tack! Supermysigt :D
Emelie Hedqvist

AmandaB:

SV; åh tack :D Är det bra med dig?
(förlåt för sent svar)

MVH AmandaB

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Alicia - Alicia And Stuff:

Åh, så mysigt!!

Svar: Åh, ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

älskar julen :D

Svar: Åh jag med! :)
Emelie Hedqvist

Sara:

Underbart mysiga bilder. Älskar verkligen julen :)

Svar: Åh, tack! Jag meeed :)
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Mysigt!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Mysigt det ser ut och låter!

Svar: Det var supermysigt :D
Emelie Hedqvist

Elin:

åh va mysigt! ska köpa nåt doftljus i jul liknande doft ;)
sv: tack :D!

Svar: Verkligen! Åh, låter som en bra plan :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

Jag har ätit pepparkakor och julpyntat :)

Svar: ÅH så mysigt :D
Emelie Hedqvist

Felicia - Modell:

Mysigt :)

Svar: Absolut :D
Emelie Hedqvist

Jonna:

Sånt där doft ljus har vi också :D

Svar: Åh va najs :D
Emelie Hedqvist

Annster:

Tack så mycket! :)

☆Z I N J A☆:

busigt:D

Svar: hihih ^^
Emelie Hedqvist

Emma:

Ja här har vi tänt adventsstakarna och första ljuset i adventsstaken, Och nu ska vi se ensam hemma och mysa :)

Svar: Åh, så mysigt! :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Började lyssna på julmusik får kanske en månad sen, hehe. Så mysigt ju!

Svar: Haha, så härligt :D
Emelie Hedqvist

Viktoria - Gravidblogg:

Åh jag älskar julen :)

Svar: Åh jag med :D
Emelie Hedqvist

Anonym:

Mysigt ;)

Sv ja hopppas mamma hittar allt på min lista

Svar: Verkligen!
Emelie Hedqvist

ebba:

så mysigt!

svar: ja, jag hopper verkligen det <3
kram

Svar: Oja, verkligen!
Emelie Hedqvist

Boel:

Gud vad mysigt :D

Sv: Visst är det :D

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

- åh vad kul :D

Daniella:

Mysigt, det är klart att man har börjat. Började redan förrförra söndagen haha ^^
Sv: Tack så mycket, detsamma :D
Kram!

Svar: Haha, det är allt rätt inställning :D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Åh så mysigt! :D

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Madeliene:

SV: åh det är jag med!! :)

Rebecka:

Åh vad mysigt! Lussebullar blir det här idag :)

Svar: Supermysigt! Åh så gott :D
Emelie Hedqvist

Isabelle Olsson:

Men åh så mysigt!! :-D

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

Svar: Hej! Allt är bara bra med mig, tack som frågar. Själv då? :)
Emelie Hedqvist

lucydee:

va mysigt :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Åh vad mys!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

michelle bergström:

Så mysigt! Jag har inte börjat se på julfilmer ännu, men det kommer väl ;)

Svar: Verkligen! Ja det kommer nog snart ^^
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Här är alla julsaker framme, mysigt :)

Svar: Åh så mysigt :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

ser mysigt ut :D

sv: ja man får verkligen julkänsla då :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Denise:

Mysigt du ser ut att ha det! :)
Själv har jag noll julkänsla .. ;o

Svar: Oja, absolut! :D Åh, inte? Äh, det kommer nog snart ska du se!
Emelie Hedqvist

positivethought.blogg.se:

Jag firar den helt och hållet ! (förutom julklappsutdelningen, fast jag vill gärna öppna några nu..)
Man måste börja i tid! :D

Svar: Åh så kul! :D Haha, ja precis!
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Mysigt! :)

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

Isa:

Vad mysigt:)

Sv: Ja de är den bästa jul tvålen:D

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Clin:

Så härliga bilder =)
Här hemma har vi pyntat, lyssnat på julmusik och ätit pepparkakor =)
Snart jul ju ;)

Svar: Tackar! :) Åh så mysigt :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Åh vad mysigt!

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: