Black friday

Efter en skoldag med engelska skrivande och nationella tal i svenska så förtjänar man att gå på black friday. Jag, Jennifer, Anna och Fanny strosade runt och försökte hitta dom bästa priserna, haha. Egentligen skulle jag köpa julklappar, men det blev bara saker till mig själv. Ooops. 
Tröja från monki 54kr//Klänning från bikbok 49kr
Ljus från bikbok 50kr//Örhängen från Glitter 40kr//Ljus från Glitter 60kr
milina.blogg.se:

fina inköp! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Fina inköp :) Det förtjänar man efter skolan haha.
Sv: Hehe ja ^^

Svar: Tack! :D jo men precis!
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

så fina saker :)
och ibland blir det att man köper till sig själv när man egentligen skulle köpa till andra ;)

Svar: Tack! Ja men eller hur..hehe ^^
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Fina saker

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Fannie:

Tack så mycket! Ja det är så skönt att slippa skolan också :) kram

E m e l i e:

Haha ibland måste man skämma bort sig själv ;)

Svar: JA men eller hur ;D
Emelie Hedqvist

Josefine:

Riktigt snygg tröja må jag säga!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Emma:

jaa visst är det! Fast vi har bara stjärnor och ljusstakar uppe än :)

Isabell:

Fina saker! :) några planer inför kvällen? :)
Kram

Svar: Tack! Inga speciella planer nej :) Du då?
Emelie Hedqvist

Charlotta Hägg:

Sv: Vad bra att du tyckte det :) Och vilken fin klänning, perfekt sådär till vardags ju!

Svar: Tackar tackar :)
Emelie Hedqvist

linda:

synd man inte visste om rean :/

Svar: Åh nej :/
Emelie Hedqvist

ebba:

älskar klänningen & örhängena! hade också velat shoppa på rean men måste vila så jag bli bra någon gång.
svar: tack så mycket <3

Svar: Tackar! Ja men det låter ändå som en bra plan ^^
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Kollade på klänningen från bikbok igår, sjukt fin! :)

Svar: Ja men visst är den! :D
Emelie Hedqvist

Emme ∞:

Åh vad du har fyndat!

SV: Eller hur..! Så tacksam för resan♥

Svar: Ja men verkligen ;D
Emelie Hedqvist

Annster:

Det är fruktansvärt!
Förstår inte hur man skada ett oskyldigt djur :(

Anonym:

Sv det var mysigt

my:

Snyggt :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Prietha:

Missade totalt att det var black friday :/ Sjukt fina saker du fick med dig!

Svar: Oh no :/ Tack snälla!
Emelie Hedqvist

G I N A ~:

ska nog köpa lite julklappar till mig själv också idag ;) för detta håller väl hela helgen?

Svar: Det låter som en bra plan! Jo dom flesta kör ju på det :D
Emelie Hedqvist

Madeliene:

SV: Ja verkligen! :)

emmah:

Vilka fina saker du köpt:)

Svar: Åh, tack :)
Emelie Hedqvist

Jossie:

Älskar klänningen från bikbok!!

Svar: Visst är den snygg!? :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

alltid kul när man kan fynda :)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Åh, så mycket fint och härligt! ^^

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emiza:

fina tröjor

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Rebecka:

Snygg klänning!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Nora bååth:

Så kan det går, fast man måste få skämma bort sig ibland ;)

Svar: Jo men precis! :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

nice!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Cassie Rasmussen:

sv: ellerhur!

Julia Müller-Sandvik:

sv absolut :)

mycket fint, classy!

Svar: Oh, man tackar :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Vad gör du ikväll?

Svar: Ikväll blir det nog mys :D Själv?
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: vi förlorade hehe :P

Viktoria Eriksson:

så fina saker! :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

kmstyle:

klänningen var riktigt snygg!!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Tröjan var ascool måste jag säga!:D Gillar den starkt ^^ Den var lite min stil ^^ Sällan jag stöter på bloggare som kan inspirera mig rent klädmässigt, men den tröjan va ball!^^ Tumme upp för den!^^

Svar: Åh nej va kul att höra! Tack :D
Emelie Hedqvist

Felicia - Modell:

Fina saker :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

Fina inköp :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Frida:

Jag visste att det var black friday, men ändå så kom jag inte ut och kunde kolla på sakerna :( Fast jag skulle säkert kommit hem med för mycket! :/

Svar: Oh, I see. Haha, ja det blir ju lätt så ^^
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Fina grejer du köpt :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Selina:

Så fina plagg!

Du har väl inte missat tävlingen på min blogg där du har chansen att vinna ett egen designat skal från caseapp.se? Kika gärna in och delta <3

http://seliiinaa.devote.se/blogs/29483647/giveaway-.htm#WriteComment

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: