All I want for christmas is..

//Josh Hutcherson😏 // 1. Yankee ljus // 2. Dollar // 3. Böcker // 4. You & I // 5. Filmer // 6. Mobilskal //
Glad fösta advent! ♄ Michael BublĂ©, kanelĂ€pple ljus och skolarbete beskriver min dag ganska bra. Jag kĂ€nner mig sĂ„dĂ€r allmĂ€nt glad idag, julen har den effekten. Ska snart ta en kvĂ€llspromenad sen blir det nog lite söndagsmys! Vad har mina lĂ€sare gjort idag? ❅
amanda:

nice önskelista!

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Inte sÄ mkt ^^ TrÀffat vÀnner, Àtit ute och fikat. Sedan har jag varit i stan och fÄtt besök av min morbror och hans familj ^^ (Som svar pÄ din frÄga du stÀllde i inlÀgget)

Svar: Åh det lĂ„ter trevligt! :D
Emelie Hedqvist

Jennisbeauty:

HÀrlig önskelista! :D

Svar: Je men visst :D
Emelie Hedqvist

Robyn:

Åh, vad mysigt! ;)

Svar: Absolut :D
Emelie Hedqvist

Moa Persson:

haha Ă„h gillar listan! ;)

Svar: Hehe, tackar ^^
Emelie Hedqvist

Sofia:

Haha. Hoppas du fÄr vad du önskar dig. ;)

Svar: Hehe, ja, hoppas jag med ^^
Emelie Hedqvist

Jossie:

Åh Josh <3

Svar: Eller hur <3
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

hahah en josh hade varit lovely!

sv: Ă„h ja :D
kram♄

Svar: Haha, men eller hur ;D
Emelie Hedqvist

Anonym:

Skön önskelista :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

annaterneborg.blogg.se:

Senaste kommentaren var frÄn mig, var lite för snabb ;)

Svar: Hahaa, ibland gÄr det allt för snabbt ^^
Emelie Hedqvist

Frida:

Hahhahahhah bÀÀÀst ju! Men jag tror att Josh kommer att vara under min julgran i Är tyvÀrr! ;) SÀg inget till min pojkvÀn bara....

Svar: Hehehe ^^ Åh nej det tror jag nog inte. Vill ju inte att Josh ska orsaka problem i nĂ„got förhĂ„llande, sĂ„ jag tror det Ă€r bĂ€st om han Ă€r under min gran, lol ;D
Emelie Hedqvist

Prietha:

Haha josh :')

Svar: Hehehe :))
Emelie Hedqvist

E m e l i e:

Haha! Hoppas verkligen du fÄr honom! ;) Vad Àr det för bok? :)

Svar: Haha, hoppas jag med ;) Where she went Àr uppföljaren till If I stay, kanske har du sett filmen? :)
Emelie Hedqvist

Ida - foto & hÀst:

sÄ hÀrlig önskelista!! hoppas josh ligger dÀr ;))
sv; tack sĂ„ mycket fina du!! ❀

Svar: Tack! Åh det hoppas jag med, haha :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Nice :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

att hitta Josh under julgranen hade ju inte varit fel ;) haft en crush i han sen barns ben haha

Svar: Verkligen inte! Åh samma hĂ€r, allt började med little manhattan och sĂ„ sitter jag hĂ€r Ă€n idag..hahah ^^
Emelie Hedqvist

Emme ∞:

MĂ„nga fina saker! ^^

SV: Tack snÀlla!

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

Tea:

SÄ hÀrlig önskelista!!:D
SV: Hihi ja men eller hur, hÄller verkligen med dig! :D
Ha en riktigt bra dag, kramisar! <3

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

V I L M A L A ♔:

SKALET MED MOPSEN :3333

Svar: Eller huuuur, love it!
Emelie Hedqvist

Anita:

Hoppas du hade en fin första advent! :D

Svar: Åh tack desamma :D
Emelie Hedqvist

Maria:

massa bra julklappar :)

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

Lydia Elstig:

HĂ€rliga saker!

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

planer för dagen?

Svar: Inga speciella planer, bara ta det lite lugn, sjÀlv dÄ?
Emelie Hedqvist

hanna:

hoppas du fÄr de du önskar dig :D

Svar: Åh, ja det hoppas jag med, haha ^^
Emelie Hedqvist

Beatrice Johansson:

SĂ„ mycket fina saker:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♄

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Linnea Kinis:

bra önske-lista! :D

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Emmy Lam:

Det lÄter som en finfin dag, hoppas att pluggandet gick bra!

Svar: JodÄ, det gick bara bra :D
Emelie Hedqvist

CASSANDRA:

sv; visst :D
ha en bra kvÀll!

Svar: Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: ja hehe :P

Åhh josh hutcherson :D

Svar: Gotta love him :D
Emelie Hedqvist

Maja:

Vilken bra önskelista!

Maja:

Vilken bra önskelista!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: ja men det Àr samtidigt vÀldigt roligt nÀr man har saker att göra :) ska du göra nÄgot speciellt denna veckan?

lucydee:

Filmer kan man ju aldrig fÄ nog av :D

Svar: NĂ€ men precis! :D
Emelie Hedqvist

Emiza:

hÀrliga saker :)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Julia:

nice saker :)

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Vill ocksÄ ha yankee candle ljus! :)

Svar: Dom doftar sÄ underbart!
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Hoppas du fÄr nÄgot av det :)

Svar: Åh, hoppas jag med :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Bra önskelista :p
Sv: Tacktack ^^

Svar: Kul att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

Alicia - Alicia And Stuff:

Mycket fint!

Sv. Ja, verkligen!!

Svar: Eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Elin:

Vad fin önskelista :) haha om man dÄ kunde önska sig en mÀnniska ;)

Svar: Tack! Haha, det skulle allt vara nÄgot ;D
Emelie Hedqvist

my:

Hoppas du fÄr nÄgot av dom dÀr :D Framförallt killen ;)

Svar: Haha, hoppas jag med ;D
Emelie Hedqvist

Rebecca:

Gillar stilen pÄ din blogg, och mysig önskelista! God jul :)

Svar: Åh tack sĂ„ mycket! :D God jul ^^
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Bra grejer att önska sig :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlÀgget hÀr: