Throwback thursday

Några av mina favoritdesigns från 2011. 
H A N N A ♥ :

Wow va duktig du är på Nailart! :D

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

skriveromidag:

Hallå, hur duktig är du egentligen?! :O

Svar: Åh, men tack snälla!
Emelie Hedqvist

Madde:

Missa inte att delta i veckans blogg!
http://mward.blogg.se/2014/february/veckans-blogg.html#comment

kram!

Svar: Ska kika in!
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Snygga!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

:

åhhh gud va fina naglar!!:D

Svar: Åh taack!
Emelie Hedqvist

Michelle:

Så fina! Gillar mest Harry potter nageln! :D

Svar: Tack, tack!
Emelie Hedqvist

Jojo:

Fina ;)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Emma:

Gillar du också mello :)? tyckte du rätt låtar gick vidare då :)?

Svar: Jag gillar mello, men jag gillade inga av bidragen som var med den här gången ^^
Emelie Hedqvist

Pauline:

snygga :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

fina! <3 kram

Svar: Tack! Kram (:
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

- Åh tack så mycket!!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Hejsan! Ville bara kika in och berätta att vinnarna i veckans muffins är publicerade. Jag ber om ursäkt för att det dröjt lite, men nu är de i alla fall publicerade, så kika in och se om det blev just Du! :)

Länk : http://babustylee.webblogg.se/2014/february/vinnarna-av-veckans-muffins-1.html#comment

Och så vill jag säga tack för att du deltog och hoppas du deltar i nästa tävling! :)

Jennifer:

Vad coola de där sneakers naglarna var!!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Linnéa Alpsten:

Åhh så många fina! Speciellt de i mitten :D

Svar: Man tackar! :D
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as a model ♥:

snygga naglar!! :D

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Du har gjort dem asså?! :o Gah vad snyggt!! Speciellt dem längst ned till vänster, har försökt mig på att göra såna mönster också, men går inget vidare så brukar alltid sluta med att jag tar bort alltihop hahaha :(

Svar: Åh tack så mycket snälla du!
Emelie Hedqvist

irma frisör och makeupartist!:

sv: tack! kul att du tyckte de :)!

fotografvesna.se:

åh converse naglarna, så cooola

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Selina:

Fräna naglar!

Svar: Taack!
Emelie Hedqvist

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN:

Wow, många sjukt coola där!

Just nu har jag en designutlottning i min blogg där man kan vinna en skräddarsydd design till sin blogg. Om du vill delta är det bara att gå in här: http://www.sannasrum.se/2014/01/designutlottning-5/

Ha det så gott :)

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

Anonym:

Hej jag är en tjej som älskar one direction och jag har startat ett Q/A ta kika gärna in på min blogg och kanske ställ en eller ett par frågor det skulle göra min dag kram

Svar: Ska kika in :D
Emelie Hedqvist

Amanda Eriksson:

fina :D

sv: detsamma! :)
kram

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Tess:

Fina de var :D

Svar: Tack du! (:
Emelie Hedqvist

ina:

gud vad snygga naglar! Hoppas du får en bra helg! :D

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: