Tanya Burr lips and nails

En av mina favoriter från youtube, Tanya Burr, har släppt sin kollektion med nagellack och läppglans! Jag var bara tvungen att klicka hem 3 av nagellacken - Mischief Managed(ni kan ju gissa varför)Midnight Sparkles och Mini Marshmallows. Hoppas att lacken kommer finnas kvar väldigt länge för jag vill hinna köpa många fler! 
Här hittar ni alla produkter. 
Tänker ni införskaffa er några nagellack eller läppglans från Tanya Burr's kollektion?
Jenny Karlsson:

Missa inte min tävling där du kan vinna en body mist från victoria's secret, super enkla regler du behöver bara skriva att du är med!
Direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-en-body-mist-fran-victoria39s-secre-12043586
Ber även om ursäkt om du inte gillar dessa kommentater.

Svar: Ska kika in :D
Emelie Hedqvist

catrin sandberg:

Skulle bli super glad om du ville kolla in min blogg. Allt från outfits (PRIMEBOOTS, JUICY, HUNKYDORY OSV.) träning, tips och massa mer. Kram! :)

Catrinsandberg.blogg.se

Svar: Jag kikar in!
Emelie Hedqvist

Ali hajizadeh:

sv: jaa tack så mycket!
ha en bra kväll!

Svar: Desamma (:
Emelie Hedqvist

Sofia:

Tack så mycket :D

Kelly:

Vad kul :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG:

sv: Tack! :)

J o j z y ♛:

SV: hahhaha taaack! <3

Sara Ekman:

nice :)

Svar: Oja! :)
Emelie Hedqvist

EMILIA LUNDGREN <3:

fin blog :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

amanda:

vad kul _D

Svar: Verkligen! (:
Emelie Hedqvist

Cajsa:

Hehe ja det har det varit också. :)

Milina Salihodzic:

Jag har akrylnaglar så använder inte nagellack :/

Svar: Ah, okej!
Emelie Hedqvist

Cajsa:

den är riktigt bra! Förstår inte hur jag kan tycka om den egentligen! Har aldrig tyckt om den här typen av böcker innan. Hell, tycker ju inte om böcker över huvudtaget. xD tycker de är mer fina att titta på i bokhyllan men läser dem gärna inte..xD hehehe.... men den beskriver så bra och hade nog aldrig börjat läsa den om jag inte hade blivit sjuk. Galet! Men är nästan glad åt att jag blev sjuk, då har jag kommit gång med mitt läsande. xD hehehe...har hunnit läsa extra långt i bibeln också. Nästan klar med Lukas nu. woop, woop! inte för att det kanske intresserar dig så mycket men i alla fall..xD hehehe

carro:

Tack :)

Frida Eklöf:

Åh, Tanya är också en av mina favoriter från youtube! Hennes videor är helt underbara!
sv: Haha, jag kan tänka mig det. Vilken deltävling är Anton Ewald med i? :D

Svar: Va kul att höra! :)
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as a model ♥:

nice :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

V I L M A L A ♔:

Vad roligt! :)

Svar: Ja verkligen!
Emelie Hedqvist

Karin Lygnersjö:

Sv: Tack :D

Ellen:

sv: åh jag med! :D

julia:

vill ha nagellacken :)

Svar: Förstår det! (:
Emelie Hedqvist

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Du får berätta om de var bra sedan:)

Svar: Absolut! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: