Revenge nails

Första nageldesignen 2014 tillägnar jag en av dom bästa serierna ever - revenge♥ 
Igår, amerikansk tid, kom serien tillbaka efter vinteruppehållet och åh så bra avsnittet var. Revenge är en av dom serier som aldrig gör mig speciellt besviken. Så självklart ska jag göra en nageldesign. Resultatet: 
"We reap what we sow" - Emily Thorne 
"I love you infinity times infinity" - David Clarke
ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!:

jättefint :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡:

Snyggt!

Sv: Ja, det uppskattas alltid ;)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

A:

sv: ja den är jättebra :)

Sanna Widman:

Snygga! :)
SVAR:
Det har det varit :)
Tack :)

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

Lisa Radojewska:

vad fint!

sv; ja verkligen super trist :(

Vad har du haft för dig idag?
Kram ♥

Svar: Tack du! :)
Idag har jag bara vilat upp mig inför skolan imorgon.. du då?
Emelie Hedqvist

Vera:

Åh va fina!!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Linda:

fina!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

hanna:

sv; tack så mycket, är mycket stolt över den ;)

paulina:

åh häftiga!

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

E M M A:

Hallå där! :D
Va väldigt gärna med och tävla om att bli dagens blogg hos mig.
Du behöver bara kommentera "jag är med", enkelt! Ha en bra kväll! :D
http://geminkaninmat.blogg.se/2014/january/vi-kor-en-ny-dagens-blogg.html

Svar: Jag ska kika in! :D
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Så duktig!♡

Svar: Taaack♥
Emelie Hedqvist

:

så snygga!
sv: eller hur!:)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emme:

Riktigt rolig idé! Fint resultat också! :D

SV: Tack!

Svar: Tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: ja :)

A l i c i a ❤:

Häftiga!

Sv: Javisst!! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

isabell:

Åh vilka coola naglar!

Svar: Åh tack du! :D
Emelie Hedqvist

Elin Palm:

Åh vad snygga!!

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

Så fint:)
Sv; ohh okej:) roligt kommer nog upp en video snart om en snar framtid hihi:)

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

sannas rum:

Åh jag måste verkligen kolla ikapp mig på Revenge. :)

Svar: Låter som en bra plan ^^
Emelie Hedqvist

Sara:

Så coola!

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

molly - jmphoto ♛:

vad häftigt!!

sv: tack så mycket! :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Isabella Huynh:

Vad coolt och snyggt!

Svar: Åh tackar! :D
Emelie Hedqvist

Jenny :) :

Snygga naglar!! :D
sv* Ja den var rätt mysig :') kram

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Sjukt snygga :D
Sv; Visst är det en bra låt :))

Svar: Åh tack du!
Emelie Hedqvist

Karin Lygnersjö:

Sv: Tack snälla :) Hoppas din tisdag blir bra också!

Olivia:

Vad tufft.

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as a model ♥:

snyggt ju! :D är det dina riktiga naglar? :D

Svar: Tack! :D Jo, det är mina riktiga naglar
Emelie Hedqvist

Meja:

Åh vad fina naglar! imponerad.

Svar: Åh tack så mycket :')
Emelie Hedqvist

jonna:

ja, verkligen! hehe
gud, så coolt :)

Svar: Åh taaack :)
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Sv. Va kul att du tyckte det :)

KassandraPalma:

Snygga naglar!!

Sv: tack så mycket :)

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

amanda:

coola :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

jag älskar revenge, säsong 3 är verkligen skitbra!

Svar: Ja men eller huuuur :D
Emelie Hedqvist

Felicia:

Jag har aldrig sett Revenge, men naglarna var RIKTIGT grymma! :D

Svar: Underbar serie! Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Malin:

gud va snygga!

Svar: Åh tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

sv: Visst är de? Jag har redan fyra par buffalos, men jag vill ha dessa två också!! >.< Jag är hopplös...

Cassie:

sv: detsamma!

julia:

snygga :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

LIENE:

sv: Så kul du tycker det :D

Mikxki:

Coola naglar :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

coola :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

ÅH så snyggt!!!!

sv: Jadå, det var helt okej :)

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

sv: Tack, fina du!

jonna:

Snygga!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Ellen:

åh vad fint!

sv: åh tack, jag tycker verkligen om klänningen i outfiten c:

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

V I L M A L A ♔:

Fyfan vad snygga! du är grym! :) kram

Svar: Åh tack så himla mycket :D
Emelie Hedqvist

AMANDA:

Det var mycket gott :)

Isabell Hedberg:

Jag dör vad coola!!!
Har du gjort dem själv? :O :D

Svar: Åh tack snälla! Jo det har jag :D
Emelie Hedqvist

linah:

ååå va nice

Svar: Taaack :D
Emelie Hedqvist

veronica eriksson:

Herregud så coola naglar! Kan inte göra annat än att älska dem, riktigt balla! :) Kramar

Svar: Åh men tack så himla mycket :') Kram!
Emelie Hedqvist

angelica :

så fint!!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Alice Johansson:

Åh vad fina!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Johanna:

så coola naglar!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Emma Ekstén:

Revenge är verkligen bäst!!

Coola naglar!

Svar: Håller med! Tack :D
Emelie Hedqvist

kaffehörnan:

Fet nice naglar

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Frida:

Häftiga!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

linda:

Åh vad häftigt :D

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Hur har du fått dit bilderna??? :O

Svar: Jag gjorde så här: http://ewelies.blogg.se/2013/march/tattoo-nails.html :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: