My addiction

Vissa gillar sport, vissa gillar mode, andra gillar politik och jag gillar serier. Haha, låter tragiskt. Men jag har väldigt lätt för att fastna i serier. atm följer jag serierna som ni finner nedan, tycker jag har en fin blandning av komedi, drama, övernaturligt och kriminalare där. 
Vilka serier följer du? 
Alla bilder är från respektive series imdb. Fun fact - bilderna ligger inte helt random här inte, dom är rangordnade i "vad jag blir gladast av att se".
Amanda [SPONTAN]:

Följer flera av serierna du följer ser jag :) Walking Dead och Vampire Diaries är två stora favoriter hos mig :)

Svar: Härligt! Walking Dead är så awesome! :D
Emelie Hedqvist

julia:

älskar PLL :)

Svar: Så bra serie! :D
Emelie Hedqvist

En plats i solen:

revenge är underbart, så spännande nu

Svar: Åh ja eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Felicia:

Jag följer Awkward (eller ja, väntar på säsong 4...), How I met your mother och Glee :D

Svar: Säsong 4 kan inte komma snabbare! ^^
Emelie Hedqvist

Lollee:

Följer typ bara Pretty Little Liars och Awkward :)

Svar: Riktigt bra serier! :D
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

Oj, det var inte lite här inte :D

Svar: Hehe, ne, verkligen inte ^^
Emelie Hedqvist

jenny :):

Åh PLL och TVD :'D

sv* Hihi jaa supergott :'d

Svar: Bra serier det!
Emelie Hedqvist

Julia - En träningsblogg.:

Supernatural! Ska vara ärlig, jag har ALDRIG i hela mitt liv sett någon så bra serie. Jag är besatt, jag skojar inte haha....
Förra året kollade jag igenom alla 8 (!!!) säsonger med cirka 22 avsnitt i varje säsong på kanske.. 2 månader?

Hahaha... har du inte sett den så har du missat något!
Kram! /FitnessbyJulia.

Svar: Åh, älskar supernatural! Underbar serie verkligen♥
Emelie Hedqvist

fotografvesna.se:

kan du inte berätta lite om ravenswood, är de som vampires? .. (ja älskar vampires och orginals)

Svar: Ravenswood är en spin-off på pll, karaktären Caleb är med där och det är en förbannelse på stan så det är spöken hit och dit. Ärligt, inte en speciellt bra serie. Ser den bara för att jag gillar Caleb, men jag sitter mest bara och är sur.. haha ^^
Emelie Hedqvist

Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H:

SV: "Gimme Shelter" handlar om en gravid och hemlös tonåring som flyr från sin mamma som är missbrukare. Hon söker därefter upp sin biologiska pappa och han låter henne först bo där, men kastar sedan ut henne när han får reda på att hon är gravid. I filmen medverkar även James Earl Jones, Rosario Dawson, Brendan Fraser.



Svar: Ah, låter bra! :)
Emelie Hedqvist

MALIN:

svar: vad kul att du gillade dom!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Det var en del serier, haha! Jag själv älskar filmer och serier. De senaste serierna jag tittade på är OC, House, The Mentalist, Glee, One Tree Hill, Two and a half men och the big bang theory. Men brukade även titta på bland annat Lost, Pretty Little Liars och Sex and the city. Behöver nya serier att se! Fast kan inte se på tvn för glömmer bara bort det, så måste ha det nedladdat. Men nu kan jag inte få det... Skulle vilja se Hannibal, Walking dead och Orange is the new black,

Svar: Kul att du gillar det!

Svar: Låter härligt! :D Hannibal och Walking Dead är så värt att se, underbara serier!
Emelie Hedqvist

elin stridh:

ja ,visst är dne fin :D

Emma:

Jag är en riktigt serie nörd, jag gillar Suburgatory, Vänner, Desperate Housewife, Två panka tjejer, Glee, New Girl, Lost och nya favorit serien Grey´s Anatomy :) Som sagt en liten serie nörd och mest komediserier :)

Svar: Många bra serier där! :D
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Sv. ja, verkligen :D

Bradley:

Det finns så sjukt mycket bra serier för tillfället. Idag är serierna lika välgjorda som filmerna och med en stor budget,

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

fin lista med serier ;) hihi. Jag följer - pretty little liars, Parenthood, girls, vampire diaries, how i met your mother, hart of dixie, degrassi, Carrie diaries, twisted, ravenswood, helix, bates motel, the fosters, chicago pd, switched at birt, glee & witches of east end.

Svar: Väldigt många bra serier där! :D
Emelie Hedqvist

EMILIA LUNDGREN:

Brå films)))

Svar: Eller hur (:
Emelie Hedqvist

EMILIA LUNDGREN:

Brå films)))

Johanna - A dream as a model ♥:

just nu är det new girl :D

Svar: Bra serie! :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Jag följer New Girl, Glee & The Vampire Diaries! Haha så bra serier! :D

Svar: Härliga serier! :D
Emelie Hedqvist

skriveromidag:

Som min pojkvän, han älskar serier! The walking dead, game of thrones, new girl och breaking bad är typ mina favoriter. :D

sv: Åh, tack, då var jag inte helt ensam om att tycka om den låten!

Svar: Åh, bra serier där! :D
Emelie Hedqvist

Marie:

Jag är också serienörd ^^
Jag följer Grey's Anatomy, Glee, Top model, Project Runway, Awkward, Catfish, The Carrie Diaries, Hart of Dixie,OTH, OC, Desperate Housewifes osv.. :3

Svar: Så många bra serier! :D
Emelie Hedqvist

Ebba ♥:

Åh älskar också serier! Mina favoriter är nog pretty little liars, the vampire diaries och one tree hill! Kram ♥

Svar: Bra serier! Kram♥
Emelie Hedqvist

Elin:

Jag ser på en hel del serier du ser på, det är så roligt att följa många serier!

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

åh new girl är så kul

Svar: Visst är det! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh, kärlek till Carrie Diaries! :D

Svar: Eller hur! Så ledsen att den här säsongen är slut nu!
Emelie Hedqvist

Irini:

teen wolf och TVD är sååå bra!

Svar: Teen wolf är typ det bästa som finns! :')
Emelie Hedqvist

fotografvesna.se:

tack :) ska inte kolla på den då. haha

Svar: Haha ^^
Emelie Hedqvist

Marie:

Sv; Jag såg i din header att du hade Bruno Mars biljetter. Jag älskar Bruno! Hur var det att se han live och vilken är din favorit av hans låtar ? :)

Svar: Åh det var så underbart att se han live, han var så awesome! :') Kan inte välja en favorit, haha, men jag älskar verkligen young girls.
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Åh men du serier är ju helt underbart! Ska se vilka vi har gemensamt.... Pretty Little Liars, Game of Thrones, Ravenswood, Revenge och Glee :D

Svar: Awesome serier det! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: