Lördag♥

↑ Så här har min lördag sett ut so far. Jag älskar verkligen helg. ♥
elin stridh:

eller hur? bloglovinbyte? :)

där hade du en nagellackssamling :D

Svar: Tyvärr så använder jag inte bloglovin. :/ Haha, ja precis ^^
Emelie Hedqvist

Ewelina - modell:

Jättesnyggt!

Kram!
Ewelina

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Liborius:

Gott med fruktsallad:D

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Bambi ♥:

SV: Tack, hoppas också det :) Ha en fortsatt bra lördag!

Sanna Widman:

Härliga bilder :)
SVAR:
Det var det. Tack :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

- Ja längtar supermycket!!

LORISSA LOVEBOMB:

sv: tack snälla för peppen, ska försöka lära mig använda dem ordentligt nu, jag är en rookie på photoshop. Men det ska bli kul med lite ombyte ^^

MALIN:

svar: tack snälla!

MALIN:

fruktsalladen ser helt magisk ut! ska du hitta på något roligt ikväll? KRAM :)

Svar: Den var verkligen supergod! Ikväll blir det nog serier och kanske ett bad :) Vad ska du göra ikväll? Kram!
Emelie Hedqvist

Anna:

Sv: Ja, jag älskar snö! Allt bra? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :D
Emelie Hedqvist

En plats i solen:

javisst är låten bra

Boel:

Helg är det bästa <3

Sv: Håller med dig :) Också taggad för Mello!!

Svar: Verkligen♥
Emelie Hedqvist

LIENE:

sv: Kul du tycker det :)

Cajsa Lindahl:

hihi eller hur!? ^^ undrar vars de har köpt den! :O sjukt fin! :) Gillade hela deras hus...vill bo där..xD hehe

HJJONSSON:

Sv. Åh yeah! :D

Marlene S.R:

mys:)

- tack!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil:

Åh vad den bilden gör mig fruktsugen!

Svar: Kan förstå det ^^
Emelie Hedqvist

jenny :):

åh men gud vad gott med fruktsallad! :)

sv* Tack så mycket! :D

Svar: Ja men eller hur :')
Emelie Hedqvist

H A N N A ♥ :

Åh fruktsallad va gott :D

Svar: Åh, eller hur :D
Emelie Hedqvist

lara&lucy ^^:

fina bilder, läser oxå sociologi ^^

Svar: Tack! Åh va kul ^^
Emelie Hedqvist

Julia:

älskar helger :)

Svar: Åh jag med! :D
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as a model ♥:

mysigt och fina bilder :D

Svar: Verkligen! Tack (:
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Åh, så härligt! :D Vilken sida tittar du på the carrie diaries? :)

Sv. Ja, verkligen <3

Svar: Verkligen! :D Jag brukar titta på Carrie Diaries här: http://watchseries.lt/
Emelie Hedqvist

sannas rum:

Ser ut som en riktigt bra lördag :)

Svar: Det var det också :D
Emelie Hedqvist

LYFTMER:

Ser ut som en mysig lördag! :)

Svar: Supermysig lördag :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh så mysigt! :D

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Michelle:

Ser mys ut.. förutom att behöva plugga på en lördag (sociologin?) :P

sv: Men tack söta du! :)

Svar: Väldigt mysigt! :) Helt okej ändå, gillar ju sociologi, hehe.
Emelie Hedqvist

Kajsa:

mysigt !

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

anniepiie:

låter som en toppenbra dag! :D

Svar: Det var det också! :)
Emelie Hedqvist

elin stridh:

haha :)

Kommentera inlägget här: