Jenna Marshall nails

Lyckotårar över att Pretty Little Liras är tillbaka! Deras mid-season uppehåll är allt för långt, haha. Jag såg avsnittet tidigare idag och oj så många känslor. You may or may not know att jag alltid varit Ezra's största fan, men själklart har jag lite blandrade känslor just nu. Don't get me wrong, still love him. 
Hur som helst, alla kvinnliga karaktärer i pll har ofta väldigt fina naglar, en av mina favoritdesigner hade Jenna i avsnitt 11, säsong 3. Så jag gjorde en egen version av den designen, resultatet: 
Jennas naglar finner ni här
MATILDA:

snygga!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Boel:

As snygga!

Sv: Visst är de bra!? :D

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

Lisa Radojewska:

Åh vad fina!

sv; ja min gårdag var riktigt bra! Allt bra med dig idag? :)
Kram

Svar: Taaack! :)
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

snygga :D

sv: åh tack :D
kramis♥

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Tess:

Supercoola naglar! :) Kram

Svar: Tackar tackar :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra - en musikblogg:

snyggt!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

veronica eriksson:

Snygga naglar! :) Kram

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Åh vad coola naglar. :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

V I L M A L A ♔:

Åh jag ska börja se ikapp PLL snart!! Det är dags nu, så bäst är det :D kram ♥

Svar: Låter riktigt härligt! Kram♥
Emelie Hedqvist

johanna:

snyggaa!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Isabella Huynh:

Omg måste se pretty little liars!!!! :D

Svar: Åh det är så bra! :D
Emelie Hedqvist

Fanny:

Snygga naglar! :)

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Jenny :) :

Snyggt! :D

sv* Åh kul att du tyckte om de! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Snyggt! Jag har bara sett de två första säsongerna va PLL. Tyckte det blev så långsökt så var inge roligt längre... men ska nog se om allt när jag väl kan och har tid. haha :)

Svar: Tack! Ah, okej, personligen tycker jag bara att serien blir bättre och bättre ^^
Emelie Hedqvist

Saga:

Fin blogg! :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Johanna:

så fina naglar!

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

LIENE:

Snygga naglar!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

julia:

åh äntligen är PLL tillbaks! :)

Svar: Så glad över det :D
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as a model ♥:

snyggt ju! :)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!:

va fina :D

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Har inte sett senaste PLL än, men längtar! Har också tänkt på att de alltid har fixade naglar, men aldrig sett att de faktiskt har nailart :)

Svar: Så bra avsnitt! :) Jag blir alltid lika glad när jag ser att dom har det, haha.
Emelie Hedqvist

Emma:

Wow snygga naglar :)

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Isabell Hedberg:

Grymt snygga! Jag är så sjukt imponerad! :D

Svar: Åh tack så mycket :')
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Jaa, det var de verkligen :) och snygga naglar!!

Svar: Åh tack du! :)
Emelie Hedqvist

Anita:

Snygga naglar!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Selina:

Allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

Sv. ohh ja visst är den fin!!=) hoppas du har haft en bra torsdag!kramar

:

snygga!
sv: tack ska du ha!:)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

hanna:

sv; ellerhur? sommaren är 100 gånger bättre än vintern!

j o h a n n a c o o p e r:

Snygga naglar!
Ja, jätte mysigt med chokladkalender. Tycker man aldrig blir för gammal! ;)
Dock var min lillebror och hans kompisar så jobbiga så dom öppnade alla luckor och åt upp all choklad :(
Kram

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Clara:

Bra med lite filmtips, hehe!

Ha en bra kväll, kram :)

Svar: Desamma! :)
Emelie Hedqvist

Hanna:

Så snyggt :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Johansson:

Superfina:)

sv: tack så mycket:) Kramisar♥

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Sanna Widman:

Superfina! :)
Svar :
Ja rätt så :)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

åh den verkar så rolig, vill se :)

Svar: Den är riktigt bra :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: